Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No mun mielestä jos rupee partitioiden kanssa pelleilemään niin silloin on oltava varmuuskopiot. Jos data on yhdessä paikassa, niin sitä ei ole olemassakaan :nerd: Noita ~500Gt ulkoisia levyjä saa suhteellisen edukkaasti nykyään. Suosittelen.

No mun mielestä ohjelman jolla partitioita käsitellään pitäisi olla niin pomminvarma, että vain oma kämmi voi tiedot tuhota. Ei ole vaikeaa. Pistetään vain partitioreunat talteen ja tarvittaessa palautetaan. Pelkkä partition-tablen muokkaaminen kun ei tietoja tuhoa.

Ja onhan mulla noita ulkoisia levyjä, mutta niille menee aina ennen pitkää hyötydataa varmuuskopioiden päälle, kun varsinainen kovalevytila loppuu. Tuntuu että kovalevy, joka on tuollainen mukava random-access media, on hukkakäytössä jos siellä pidetään dataa joka on jo jossain muualla.

Pitäisi olla joku DLT/LTO nauha-asema, että saisin jatkuvasti siirtää dataa talteen vaikka 200 gigan nauhoille ja nauhat sitten kaappiin piiloon. Mutta nuokin asemat maksavat pari tonnia kipale. Nauhat olisivatkin sitten halvempia kuin kovalevyt.

Tuossa tuo xfs_repair vielä ruksuttaa, mutta taitaa olla toivotonta. Voi perse.

No mun mielestä ohjelman jolla partitioita käsitellään pitäisi olla niin pomminvarma, että vain oma kämmi voi tiedot tuhota.
samaa mieltä

Ei ole vaikeaa.
ilmeisesti on. Eihän se data tosiaan sieltä ole mihinkään kadonnut, sen löytäminen vaan voi olla hieman hankalaa.

Jos on hiukan aikaa ja taitoa (mitä ilmeisesti sulla on) niin tollanen raid femma linux boksi on yksinkertainen rakentaa ja käyttää varmistuksiin. Parin teran boksi ei kamalasti maksa pistää pystyyn ja tila riittää ainakin hetkeksi :)

viimeinen offtopic tältä erää, jatketaan vaikka tuolla tietokone viestiketjussa.

Ei luonnistunu mave ollenkaa. Selkä viel kipee edellisest, piti tehä 5x5x165 mutta parin toiston jälkee oli pakko antaa periks. Ois varmaan ollu tuplast kipeempi myöhemmin.

Positiivisena sentään oli että purin puhdit sitten sotilaspenkkii jota meniki 20 toistoo(omal painol.)

E. ja kokeet saatana... viel pari kirjaa lukematta ja matikkaaki pitäs... ttu...

Kun ei osaa sanoa ei. Jouluun asti mennään, 0 vapaapäivää viikossa ellei oo jotain peruutuksia (kerrankin sanon JEE lätkäturnauksille). Huhheijaa. Sitten vielä asiakkaita ravaa himassa sunnuntainakin (kun ei edelleenkään osaa sanoa ei) ja mä oon aivan naatti.
:(

In Touch:wall: Enkun 4. kurssi, nytten sanoja tankannu joku 1,5h ja vielä puolet jälellä:wall:

Mulla on joku vitun perus-vitutus päällä, kiitos fruittareiden:wall: Ja huomenna enkun koe ja pitäs alkaa lukemaan:wall:

Mulla on joku vitun perus-vitutus päällä, kiitos fruittareiden:wall: Ja huomenna enkun koe ja pitäs alkaa lukemaan:wall:

lähtikö joku muija fruittarin mukaan ja nyt syö miestä kun hävisit jollekkin miehelle joka sinun silmissäsi on vähemmän mies? enkun yo huomenna, L:ää haetaan, E pohjalla. mitään en ole tehnyt asian eteen enkä aio.

lähtikö joku muija fruittarin mukaan ja nyt syö miestä kun hävisit jollekkin miehelle joka sinun silmissäsi on vähemmän mies? enkun yo huomenna, L:ää haetaan, E pohjalla. mitään en ole tehnyt asian eteen enkä aio.

No tavallaan niin kävi, mutta se ei mua vituta... Aloin yhen kaverin kanssa (tyttö) kinaamaan aiheesta ja sain hänet suututettua...

Tyttöystävä jätti. Sitä koittaa toista pitää hyvänä ja kohdella niinkuin haluisi sen kohtelevan sinua. Ja kun ollaan koulussa vielä samalla luokalla niin joutuu sitä naamaa katsomaan lähes joka päivä. VITUTTAA SAATANA!

Tyttöystävä jätti. Sitä koittaa toista pitää hyvänä ja kohdella niinkuin haluisi sen kohtelevan sinua. Ja kun ollaan koulussa vielä samalla luokalla niin joutuu sitä naamaa katsomaan lähes joka päivä. VITUTTAA SAATANA!

Ei se ole helppoa tollanen. :(

In Touch:wall: Enkun 4. kurssi, nytten sanoja tankannu joku 1,5h ja vielä puolet jälellä:wall:
Helvetin simppeli kirja, nyt Janpa vaan avoimin mielin opettelemaan. Itse luin tuota muutama vuosi sitten ja aion lukea vielä ihan vastaisuudessakin uudelleen harjoituksen mielessä. :D

Enkku on kivaa. :dance:

erkjetter, mulla kesti vähän aikaa toipua E:stä, kun se L on niin hehkeä. Ehkä voisi keväällä koittaa uusia?

Ei mee ihmissuhdeasiat ollenkaan putkeen ja töissä on über kivaa...not

Jumalauta että maha on kuralla... Ja 2l maitoa, 1l kermajäätelöä ja pienellä laktoosi-intoleranssilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä:rolleyes:

E. Ensimmäistä kertaa kävin laattaamassa sen takia, että olin syöny liikaa makeaa:urjo:

E2. Ei enään 07-vuonna jäätelöä...

Back
Ylös Bottom