Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa oma saamattomuus. Koko päivän olen istunut sisällä joko koneen tai telkkarin edessä, enkä ole saanut mitään aikaan. Huomenna aamusta jos jaksaisi mennä salille...

Toisena vitutuksena on auto, joka tällä hetkellä odottaa hallissa lunastukseen menoa, kun eräs sarvipää päätti hypätä ajoradalle.

Vituttaa ku tulee dokumentti entisestä ihan sairaan rikkaast elostelijasta, josta on tehty ihan kauhea pyhimys. Ainoo meriitti silläkin naisella oli et se oli ennen naimisissa englannin kruununprinssin kanssa.. ei voi käsittää.. Kauheen ärsyttävää tollain pyhimykseks korottaminen, ihan ilman mitään ansioita.. Ja sillä ei ollu ees turvavöitä kiinni.....

Joku Diana, huhhuh..

Mutulla väittäisin, että naarmut on pahempia kuin mikään sormenjälki.

Bullshittiä. Pienet naarmut ei estä leffaa pyörimästä (yleensä), mutta otetaan sellainen kaks päivää vanha leffa, jonka joku tahmatasssu on käsitellyt, niin ei vitussa pyöri sitten yhtään.

Ja mä ymmärrän asiakkaita, oon itse filkkarilla vielä about vuoden ainakin duunissa (kirottu paikka :curs:) ja koko ajan tulee vihaisia asiakkaita purkamaan kaikki kiukkunsa minuun, siis aivan kaikki :D Usein vituttaa minuakin, kun joku kaataa kokikset viikon vanhan leffan päälle ja sitten levyn kunto jää palautuksen vastaanottajalla tsekkaamatta, jolloin seuraava asiakas on se "onnekas", jonka perjantai-iltaa piristää kummasti, kun saa juosta edes takas vuokraamon ja kodin väliä :jahas:

Koittakaa toki ymmärtää, että ylemmät tahot eivät välitä muusta kuin myynnin kasvusta (monet pienemmät epäkohdat ei kiinnosta pätkääkään) ja siitä se passiivisuus sitten valuu alemmas meille, pohjasakalle. Kun muut eivät välitä, tai eivät toimi kuten pitäisi, koko homma menee yllättävän helposti sekä nopeasti vitulleen.

Älkää ihmiset vuokratko, jos haluatte säilyttää mielenrauhanne, ei se homma tule muuttumaan tuollaisissa paikoissa ikinä (paska liksa, henkilökunnan nopea vaihtuvuus, saamattomat esimiehet, epäorganisoitu systeemi ym, ym.).

Nimimerkillä herra positiivi :)

Koittakaa toki ymmärtää, että ylemmät tahot eivät välitä muusta kuin myynnin kasvusta (monet pienemmät epäkohdat ei kiinnosta pätkääkään) ja siitä se passiivisuus sitten valuu alemmas meille, pohjasakalle. Kun muut eivät välitä, tai eivät toimi kuten pitäisi, koko homma menee yllättävän helposti sekä nopeasti vitulleen.

Älkää ihmiset vuokratko, jos haluatte säilyttää mielenrauhanne, ei se homma tule muuttumaan tuollaisissa paikoissa ikinä (paska liksa, saamattomat esimiehet, epäorganisoitu systeemi ym, ym.).

Nimimerkillä herra positiivi :)

nimenomaan, mä nyt en koskaan oo videoita vuokrauttamassa, mutta miettikääs omalle kohdalle. Ootte opiskellu 3.5vuotta hienoa ja kunniakasta tradenomin tutkintoa, Koulussa on aina tolkutettu kuinka te meette sitte johtotehtäviin isona, Ootte menny siihen kouluun kun mainokset on antanu ymmärtää että millasia talouselämänosaajia siellä koulutetaankaan, että se on lähinnä nopeampi tapa päästä hyville liksoille kuin kauppakorkea, ja sitten kun todellisuus lyö päin näköä ja oot makuunissa ilman ylityökorvausta iltavuorossa, sua vituttaa niin paljon kuin vaan vituttaa voi, asiakkaat vittuilee, pomo on homo, jne.

Vitutus saa sut melkein joka kotimatka ajamaan kallioleikkaukseen, ainoastaan tieto siitä että punto ei niin kovaa kulje että tahallinen ulosajo kannattaisi estää sua tekemästä sitä.. Voi vähän nakertaa petetty mieli..

Elikkäs, ei varmaan kauheesti nappaa olla siellä töissä.

No karrikoitua ja liioiteltua :anssi:, mutta kyllä mä oikeasti aina itse haluan kohdella palvelualalla huonoa palkkaa saavia ihmisiä erittäin mukavasti, en ikipäivänä ole ilkeä kellekkään joka sellasta työtä tekee, sama kun en koskaan tylytä puhelinmyyjiä..

Mä tiiän että mua vituttaisi ainakin ihan helvetisti olla jossain hemmetin videovuokraamossa, ja kaikki pitäisi mua luupäisenä renkinä josta ei ole yhtään mihkään.. Sukulaisetki vittuilis.. No vittuilee ne nytkin ku en oo oikeessa yliopistossa, ja on kovasti sitä mieltä etten sinne koskaan pääsekkään.. EN siis ikipäivänä ole vähimmässäkään määrin inhottava kellekkään joka asiakkaita palvelee, ite oon kassalla ollu ja ei sitä vittuilua kyllä kauheesti halua. perkele, mä ainaki aioin olla vastaisuudessakin kiva asiakas joka piristää asiakaspalvelijan päivää, kun joku ees on kiva asiakkaana, eikä täys mulkku

edit.: mä rispektaan ihan älyttömästi kaikkia jotka asiakaspalvelutöitä viittii tehdä

EN siis ikipäivänä ole vähimmässäkään määrin inhottava kellekkään joka asiakkaita palvelee, ite oon kassalla ollu ja ei sitä vittuilua kyllä kauheesti halua. perkele, mä ainaki aioin olla vastaisuudessakin kiva asiakas joka piristää asiakaspalvelijan päivää, kun joku ees on kiva asiakkaana, eikä täys mulkku

edit.: mä rispektaan ihan älyttömästi kaikkia jotka asiakaspalvelutöitä viittii tehdä
Tuota oon alkanut itsekin tekemään, kun sitä vasta tajuaa silloin, kun on itse tehnyt ko. hommaa miten tärkeää kohteliaisuus ja tavat ovat :rolleyes: En muuten huononakaan päivänä jätä tervehtimättä ketään esim. kaupan kassalla olevaa, kun ei ole kiva saada "oletminullekuinilmaa"-kohtelua itselleenkään. Ei edes siltä rumimmalta bodariltakaan.

Niin totta, Weiland, niin totta. Mut tunnistaa kassahenkilö asiakkaaksi varmaa näitten totuuksien kertomisien jälkee jo siitä, et mä hymyilen, ja tervehdin, ja sanon kiitos, ole hyvä. jne. Ja jos esim tarvii pyytää kassia jos kassit ei riitä, niin mä sanon tyyliin. Anteeksi jos vaivaan, mut voisinko mä saada vielä yhden pussin, kun mä arvioin väärin kassitarpeen.. jne.

Puhelinmyyjälle mä sanon yleesä jotaa tyylii, mä oon itekki tehny tätä hommaa, mä tiiän miten hankalaa se on, ja mä vaikka en nyt osta tällä kertaa mitää, ni elä pety ja ota sitä henkilökohtasesti, vaan mä toivotan sulle menestyksekästä loppupäivää.

Elkää pitäkö nynnynä, mä oon ollu asiakaspalvelutöissä, ja mä ennemmin sahaan vaikka mun vasemman käden irti ku rupean isona tradenomiksi ja kaupan duunariksi.. Ei millään pahalla teille, jotka sitä tekee, mä osaan kyllä olla mukava ja kohtelias, mutta mä aina ku joudun leikkimään kivaa, vittuunnun aika nopeesti omassa pienessä mielessäni, ja usein tul just ajettua 150km/h tunnissa perkele!asenteella pikkuteitä pitki himaan autolla, ku vitutti nii paljo. Mä en tykkää palvelutyöstä erityisemmin;) Asiakkaat osaa olla vittumaisia, mä yritän omalta osaltani pelastaa ikävänkin päivän omalla kohteliaisuudella ja ystävällisyydellä. Enkä perkele itke millekkään kassatädille jos mun rahkapurkki on ollu homeessa, se ei oo niitten vika. Enkä maksa kolikoilla. Yleesä käytän korttia, ettei kassan tarvi laskee rahoi takasin, mutta jos maksan rahalla, varaan tarkan tasarahan..

. Salille tuli reilu satakiloinen pulskahko kaveri...
Todella vaikeaa keskittyä kyykkäämiseen kun tuon kokoinen karju vääntää hauistä 15kg käsipainoilla hirveän murinan saattelemana Paino menee ylös --> AARGHH --> paino tulee alas----> NGHHH
...
muutaman kerran tuo äännähdys tuli pari sekuntia sen jälkeen kun paino oli jo laskettu, ettei unohtuisi...

Olinko mä unissani salilla :eek:

Ei helevetti että laiskottaa loman jälkeen... Koulu ois alkanu 9.30 ja pitäs ettiä jostakin vaatteet, pestä hampaat, syödä, ettiä koulukamat jostakin... Taidan mennä 11 kouluun ja kattoa Los Serranosin:D

Usein vituttaa minuakin, kun joku kaataa kokikset viikon vanhan leffan päälle ja sitten levyn kunto jää palautuksen vastaanottajalla tsekkaamatta, jolloin seuraava asiakas on se "onnekas", jonka perjantai-iltaa piristää kummasti, kun saa juosta edes takas vuokraamon ja kodin väliä :jahas:

Kai nyt on pienempi vaiva puhdistaa levy itse kuin hakea vuokraamosta uusi:jahas:.

Kai nyt on pienempi vaiva puhdistaa levy itse kuin hakea vuokraamosta uusi:jahas:.
On, mutta sano se niille, jotka hiplaavat levyä rasvaisin käsin ja tulevat valittamaan parin tunnin päästä, kun ei toimi. Ja aina sanotaan päin naamaa "tää on viallinen, anna uus". Katsokoon peiliin stana. Ei vaan tajuta eikä osata. Monesti annan mielelläni ohjeita levyn putsaamiseen, ja sitten katotaan :eek:-ilmeellä "ai jaa, niitä saa putsata vai"? :david:

Niin ihmiset, se levy ei varmasti toimi, jos tiputtelette suklaakakkua siihen päälle ja koitatte syöttää koneeseen.

ihan tälläinen perusvit*tus..eli s**tanan flunssa kestänyt jo viikon. Tätä mukavaa lenssua, että ei kuumetta, mutta p*ska olo, paikkoja kivistää ja pää täynnä räkää.

Juu, eihän tuo kunto/lihakset viikossa minnekkään katoa, mutta silti ärsyttää ihan julmetusti! Noh, eipä voi mitään.. jatketaan roskaruoan mupeltamista ja leffojen jumittelua.

Köh-köh.

:curs:

Näin. Kuin myös näitä hommia tehneenä voin kertoa, että joskus ei vain kerta kaikkiaan jätetä minkäänlaista varaa tehdä hyvin työtään vaan kaikki keskittyminen siihen, että paikka pysyy pystyssä edes jotenkuten ja kaikki saavat jotain. Johtoa ei kiinnosta pätkääkään ja minkäänlaista kunnioitusta ei heru - työntekijöiden selkänahasta ollaan kyllä valmiita ottamaan irti kaikki mahdollinen.

Wittu seittemästi asti ollu töissä jalkeilla tähän asti eli kuus ja puol tuntia nyt ilman taukoa lastannu rekkaa ja nyt kun vihdoin pääsen pitään tähän lounasta niin eikös puhelin ala heti soida wittu EN VASTAA PURA ITTE REKKASI

:lol2: Pistä puhelin äänettömälle ja nauti lounaasta. Oot sen jo ansainnut. Sitten voit mennä tuonne iloisiin asioihin kirjoittamaan, miten mukava lepohetki tuo lounastauko on työntäyteisessä päivässä :)

Tänään vituttaa tämä:
Istuin eilen parkissa autossa, kun yhtäkkiä jysähti. Viereen oli ajanut auto, josta takapenkiltä ulostautuva massakaudella ollut pikkutyttö päätti potkaista oven vähän reippaammin auki. Yrittivät vielä karatakin, prkl! Mutta olin valppaana, otin heidät kiinni ja menin torumaan heitä. Tänään sitten pitäisi lähteä teettämään jonkinlaista hinta-arviota että saan nämä yhteiskunnan pohjasakat edesvastuuseen maalipintani kokemista henkisistä ja fyysisistä vaurioista.

Onneksi oli mahtavaa ja viehkeää seuraa mukana, muuten olisi mennyt kyllä päivä aivan totaalisesti pilalle.. tosin se vitutus tuli nyt sitten tämmöisellä reilulla päivän viiveellä :D ehkä eniten ottaa päähän soitella vieraille ihmisille ja pyydellä lähettämään rahaa, se on jotenkin outoa ja ärsyttävää.

Back
Ylös Bottom