Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ymmärrän että niitä kovalla työllä saatuja tuloksia on varmasti mukava katsella,mutta eikö sen vois hoitaa jossain muualla
kun keskellä salia,jossa muut yrittää treenata,varsinkin kun kyseisellä salilla on vielä tähän tarkoitukseen sopiva erillinen huone

...no,kukin tyylillään...

tuo boldattu taisi olla se pointti...

Mitäs vittuu nää tääl nyt ulisee löysist vaatteist yms puhinoist? :D
Kenen helvetin nyt pitäs saada kiksit kun joku käy strippaamaa ja pullistelee salil? Onhan se vieläkin huvittavampaa että kun oikein pullisteluhuone varattu niin mennään treenitiloihin viemään tilaa että varmasti kaikki näkee. Narsismia?
Hyvä juttu että päässyt kuntoon mutta kyllä toi on vähän liikaa.

Ei duunia, ei jaksamista lukea syksyn YO-kirjoituksiin, ei tyttöystävää, ei salikorttia, kaverit lähtee toiselle paikkakunnalle töihin tjsp., enkä saa aikaiseksi muutettua kämpiltä helevettiin, kuumeflunssa joten painimaankaan ei pääse.

Ja ahdistaa jostain syystä jota en osaa edes määritellä.

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä tätä, en ole poistunut Helsingin keskustasta pitkään aikaan. Asun ja asioin täällä, ei ole ollut syytä poistua. Oon ihan yltäpäältä hyttystenpistoksissa!! Mistä lähtien keskustassa on hyttysiä??? inhottavaa että ne pistää sormiin ja varpaisiinkin. Pakkoko sitten on aina raapia ne pahemmiksi. Kyljetkin ja reidet... äh. Mä laitan yöksi tästä lähtien hyttysmyrkkyä.

Mitä sinä etelänvares huiot. Ota ohvia.

editoidaan tähän lievä flunssavitutus, mutta neljä päivää saikkua töistä ei vituta yhtään.

Vituttaa kun tuli ostettua tv-taso. Onhan se hieno, mutta kun toimitusaika on pari kuukautta ja nyt joutuu makselemaan luottokorttilaskua "muutamia" kuukausia. Miksi ihmisellä pitää olla kallis maku?

Rannetta vihloo. Salilla ei ole haitannut kuin korkeintaan ranskalaisissa, mutta kitaran soitosta on turha haaveilla tällä hetkellä :(

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä tätä, en ole poistunut Helsingin keskustasta pitkään aikaan. Asun ja asioin täällä, ei ole ollut syytä poistua. Oon ihan yltäpäältä hyttystenpistoksissa!! Mistä lähtien keskustassa on hyttysiä??? inhottavaa että ne pistää sormiin ja varpaisiinkin. Pakkoko sitten on aina raapia ne pahemmiksi. Kyljetkin ja reidet... äh. Mä laitan yöksi tästä lähtien hyttysmyrkkyä.
Kuulostaa viemärihyttysiltä. Itse saan niistä kymmenen kertaa pahemmat allergia oireet kuin normi sääskistä. Ainoastaan antihistamiinit ja kortisoni toimii, jos toimii. Ihmettelin kun toukokuussa oli baarireissun jäljiltä aivan pistoksien peittämä ja syyksi selvisivät juurikin nuo viemärihyttyset. Niitä on monilla valitettavasti myös kotona. Stockalta saa kodinhoito-osastolta jotain myrkkyä, jonka pitäisi vähän auttaa.
Sympatiat sulle, aivan perseestä ovat ötökät.

Kuulostaa viemärihyttysiltä. Itse saan niistä kymmenen kertaa pahemmat allergia oireet kuin normi sääskistä. Ainoastaan antihistamiinit ja kortisoni toimii, jos toimii. Ihmettelin kun toukokuussa oli baarireissun jäljiltä aivan pistoksien peittämä ja syyksi selvisivät juurikin nuo viemärihyttyset. Niitä on monilla valitettavasti myös kotona. Stockalta saa kodinhoito-osastolta jotain myrkkyä, jonka pitäisi vähän auttaa.
Sympatiat sulle, aivan perseestä ovat ötökät.

Wow, en ole kuullutkaan! En itse ole nähnyt ötökän ötökkää, öisin ne varmaan riehuu kun nukun. Nukun partsin ovi aina auki niin oletin niiden yöllä hiipivän ovesta sisään mutta ne voi tulla ihan sitten sisältä? Tosi hämärää. Viime yönä taas sormiin hyökättiin, miksi niin paljon sormiin... Mutta kiitti vinkistä, ehkä tämä tästä :)

Back
Ylös Bottom