Koittakaa toki ymmärtää, että ylemmät tahot eivät välitä muusta kuin myynnin kasvusta (monet pienemmät epäkohdat ei kiinnosta pätkääkään) ja siitä se passiivisuus sitten valuu alemmas meille, pohjasakalle. Kun muut eivät välitä, tai eivät toimi kuten pitäisi, koko homma menee yllättävän helposti sekä nopeasti vitulleen.
Älkää ihmiset vuokratko, jos haluatte säilyttää mielenrauhanne, ei se homma tule muuttumaan tuollaisissa paikoissa ikinä (paska liksa, saamattomat esimiehet, epäorganisoitu systeemi ym, ym.).
Nimimerkillä herra positiivi
nimenomaan, mä nyt en koskaan oo videoita vuokrauttamassa, mutta miettikääs omalle kohdalle. Ootte opiskellu 3.5vuotta hienoa ja kunniakasta tradenomin tutkintoa, Koulussa on aina tolkutettu kuinka te meette sitte johtotehtäviin isona, Ootte menny siihen kouluun kun mainokset on antanu ymmärtää että millasia talouselämänosaajia siellä koulutetaankaan, että se on lähinnä nopeampi tapa päästä hyville liksoille kuin kauppakorkea, ja sitten kun todellisuus lyö päin näköä ja oot makuunissa ilman ylityökorvausta iltavuorossa, sua vituttaa niin paljon kuin vaan vituttaa voi, asiakkaat vittuilee, pomo on homo, jne.
Vitutus saa sut melkein joka kotimatka ajamaan kallioleikkaukseen, ainoastaan tieto siitä että punto ei niin kovaa kulje että tahallinen ulosajo kannattaisi estää sua tekemästä sitä.. Voi vähän nakertaa petetty mieli..
Elikkäs, ei varmaan kauheesti nappaa olla siellä töissä.
No karrikoitua ja liioiteltua

, mutta kyllä mä oikeasti aina itse haluan kohdella palvelualalla huonoa palkkaa saavia ihmisiä erittäin mukavasti, en ikipäivänä ole ilkeä kellekkään joka sellasta työtä tekee, sama kun en koskaan tylytä puhelinmyyjiä..
Mä tiiän että mua vituttaisi ainakin ihan helvetisti olla jossain hemmetin videovuokraamossa, ja kaikki pitäisi mua luupäisenä renkinä josta ei ole yhtään mihkään.. Sukulaisetki vittuilis.. No vittuilee ne nytkin ku en oo oikeessa yliopistossa, ja on kovasti sitä mieltä etten sinne koskaan pääsekkään.. EN siis ikipäivänä ole vähimmässäkään määrin inhottava kellekkään joka asiakkaita palvelee, ite oon kassalla ollu ja ei sitä vittuilua kyllä kauheesti halua. perkele, mä ainaki aioin olla vastaisuudessakin kiva asiakas joka piristää asiakaspalvelijan päivää, kun joku ees on kiva asiakkaana, eikä täys mulkku
edit.: mä rispektaan ihan älyttömästi kaikkia jotka asiakaspalvelutöitä viittii tehdä