eikun tapettu oli kaverini sukulainen ja tappaja on minulle sukua. ei tod. läheistä mutta on kuitenkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Eihän tuollaisesta kommentista voi kuin laskea leikkiä. Millä ihmeen logiikalla se on mitään itsesuojelua, jos menet ja ammut kaverin tuosta vaan? Ethän sä joka tapauksessa voi kuin odotella, hyökkääkö se sun kimppuusi vai ei.lasket leikkiä tällaisella asialla? mitä itse tekisit tässä tilanteessa?
Olisit ja odottaisit? Uskottelisit itsellesi että ei se meille mitään tee..?
Tarkoitin tuolla luvattomuus hommalla lähinnä sitä että en voi ampua sitä koska en voi vedota itsesuojeluun koska sillä ei olisi lupa ampua.(
Taitaa mennä prayerilla tutkintavankeus ja pidätys pahasti sekaisin. Jo pelkästään pidätettynä voidaan pitää muutama päivä ja jos oikeus määrää vangittavaksi, ei sillä ole varsinaista rajaa kaiketi, pidettiinhän Nils Gustafssoniakin vaikka kuinka helvetin kauan vangittuna.En mä siitä illasta mitään tiedäkään, mutta jos mies tappaa pesismailalla toisen, hän ei TODELLAKAAN vapaudu tutkarista 48h sisällä. Se on varma. 72h voidaan pitää kopissa ilman isompia krumeluureja, joten se on tollasessa tapauksessa minimi lähtökohta. Tosin todellisuudessa sekään ei riitä...
Niin että sukulaiset saavat tappaa ilman että käräytät heitä?eikun tapettu oli kaverini sukulainen ja tappaja on minulle sukua. ei tod. läheistä mutta on kuitenkin.
Parin tunnin päästä äitillä ei oo enää ku yksi hauva kotona :itku:
Hang in there buddy. :(
. Lääkäri sano et haukun pitäis olla jo kuollut, mut siel se tsippailee edestakas minkä jaksaa. Voi veljet ku omais samanlaisen sisukkuuden ja kivunsietokyvyn ku koirilla.Naiset. Tai nainen tarkemmin sanoen. Minä naiivina nuorena jannuna oletin, että ymmärtäisin 3 vuoden seurustelun jälkeen tuosta paremmasta puolestani hieman enemmän ja osaisin kenties jopa tulkita näitä mystisiä mielenmuutoksia ja hämärähköjä vihjailuja. Nyt olen vakuuttunut siitä, että kun mahdollisesti joskus vietän vanhainkodissa aikaa vierekkäisissä kiikkutuoleissa tuon ylisöpön 156 senttisen arvuuttajan kanssa niin olen aivan yhtä pihalla kuin aina ennenkin.
Olen aika varma, että ymmärrän Stephen Hawkingin kvanttipainovoimateorioita paremmin kuin naisia.