Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Edelliseen nähden aika pienet murheet minulla, mutta siitepölyallergioiden mukanaan tuomat ristiallergiat! :curs: Ikinä en millekään ruualle ole ollut allerginen (jos ei oteta huomioon lievää laktoosi-intoleranssia), niin nyt sitten. Pari päivää sitten söin omenan ja huulet turposivat heti ja kitalaki ja kurkku kihelmöi ja kutisi. Saa nähdä mikä putoaa listalta pois seuraavaksi. :itku:

Isosiskon jalanjälkiä mennään, sillä on jo pari anafylaktista shokkia takana, just on ehtiny piikin tökätä reiteen ennen tajun menoa. :eek:

lasket leikkiä tällaisella asialla? mitä itse tekisit tässä tilanteessa?
Olisit ja odottaisit? Uskottelisit itsellesi että ei se meille mitään tee..?
Tarkoitin tuolla luvattomuus hommalla lähinnä sitä että en voi ampua sitä koska en voi vedota itsesuojeluun koska sillä ei olisi lupa ampua.(
Eihän tuollaisesta kommentista voi kuin laskea leikkiä. Millä ihmeen logiikalla se on mitään itsesuojelua, jos menet ja ammut kaverin tuosta vaan? Ethän sä joka tapauksessa voi kuin odotella, hyökkääkö se sun kimppuusi vai ei.

Tässä valtakunnassa saa olla aika vitun ikävä tilanne, että olet "oikeutettu" ampumaan ihmisen, saamatta siitä itse tuomiota. Ja jos tosiaan niin ikävä tilanne kohdallesi sattuisi, en usko, että luvattoman aseen hallussapidosta kovin suurta rangaistusta kuitenkaan saisit. Itse ampumiseen aseen luvattomuus tuskin vaikuttaisi paskaakaan.

En mä siitä illasta mitään tiedäkään, mutta jos mies tappaa pesismailalla toisen, hän ei TODELLAKAAN vapaudu tutkarista 48h sisällä. Se on varma. 72h voidaan pitää kopissa ilman isompia krumeluureja, joten se on tollasessa tapauksessa minimi lähtökohta. Tosin todellisuudessa sekään ei riitä...
Taitaa mennä prayerilla tutkintavankeus ja pidätys pahasti sekaisin. Jo pelkästään pidätettynä voidaan pitää muutama päivä ja jos oikeus määrää vangittavaksi, ei sillä ole varsinaista rajaa kaiketi, pidettiinhän Nils Gustafssoniakin vaikka kuinka helvetin kauan vangittuna.

Parin tunnin päästä äitillä ei oo enää ku yksi hauva kotona :itku:

Hang in there buddy. :(

Elämä voittaa aina :thumbs: Ihan mielenkiintosta kyllä. Kyseinen hauva on siis n.70kg bullmastiffi, ja eilen kuultii et pernassa syöpä. Hemoglobiini oli 5, valkosolujen määrä 20k kun _max_ on 12k maksa-arvoja ei voinu mitata sillä laitteella :eek:. Lääkäri sano et haukun pitäis olla jo kuollut, mut siel se tsippailee edestakas minkä jaksaa. Voi veljet ku omais samanlaisen sisukkuuden ja kivunsietokyvyn ku koirilla.

Naiset. Tai nainen tarkemmin sanoen. Minä naiivina nuorena jannuna oletin, että ymmärtäisin 3 vuoden seurustelun jälkeen tuosta paremmasta puolestani hieman enemmän ja osaisin kenties jopa tulkita näitä mystisiä mielenmuutoksia ja hämärähköjä vihjailuja. Nyt olen vakuuttunut siitä, että kun mahdollisesti joskus vietän vanhainkodissa aikaa vierekkäisissä kiikkutuoleissa tuon ylisöpön 156 senttisen arvuuttajan kanssa niin olen aivan yhtä pihalla kuin aina ennenkin.

Olen aika varma, että ymmärrän Stephen Hawkingin kvanttipainovoimateorioita paremmin kuin naisia.

Maksoin parkkisakon pari päivää myöhässä. Tuli sit lisälasku ku maksoin myöhässä. Lisälsi palkanlaskia ei osaa laskea mulle oikeeta palkkaa kerralla, aina saa käydä vinkumassa siitä:wall:

Naiset. Tai nainen tarkemmin sanoen. Minä naiivina nuorena jannuna oletin, että ymmärtäisin 3 vuoden seurustelun jälkeen tuosta paremmasta puolestani hieman enemmän ja osaisin kenties jopa tulkita näitä mystisiä mielenmuutoksia ja hämärähköjä vihjailuja. Nyt olen vakuuttunut siitä, että kun mahdollisesti joskus vietän vanhainkodissa aikaa vierekkäisissä kiikkutuoleissa tuon ylisöpön 156 senttisen arvuuttajan kanssa niin olen aivan yhtä pihalla kuin aina ennenkin.

Olen aika varma, että ymmärrän Stephen Hawkingin kvanttipainovoimateorioita paremmin kuin naisia.

Heh, toi oli päivän paras ja NIIIIIN totta, et :lol2:

Yritän ostaa cdta Ebayn kautta ja aina kun tarjoan cd:stä jotain niin hiukan myöhemmin joku toinen tarjoaa enemmän... Sama cd mitä tällä hetkellä yritän ostaa, niin oli kaupan myös aiemmin, silloinkin sama tarina. Tosin silloinen voittava tarjous oli matalampi kuin tällä hetkellä ei voittava tarjous.. tää auction menee kiinni huomis aamuna 6-7 aikaan suomen aikaa, joten varmaan vielä viime minuuteilla tulee vaikka kuinka paljon lisää hinnankorotuksia.

No ton takia en aamulla heräile, heitän illalla viimeiset tarjoukset kehiin ja jos myöhemmin (yön aikana) tulleet ylittää omani , ostakoon sitten ken haluaa...

Vittu mää en vissiin oo saanu kaikkii ylityökorvauksii!

Back
Ylös Bottom