Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä aseen luvattomuus on sun murheista pienimpiä siinä vaiheessa, kun se kaverin tapat eli anna palaa vaan. :D
siis, kukapa olisi mennyt...?:(lasket leikkiä tällaisella asialla? mitä itse tekisit tässä tilanteessa?
Olisit ja odottaisit? Uskottelisit itsellesi että ei se meille mitään tee..?
Tarkoitin tuolla luvattomuus hommalla lähinnä sitä että en voi ampua sitä koska en voi vedota itsesuojeluun koska sillä ei olisi lupa ampua..
Mikä tässä on kaikkein hulluinta? se että tämä kyseinen ihminen tappoi toisen vain sen takia koska tämä ei mennyt takaamaan hänelle täysiin vieraan ihmisen lainaasiis, kukapa olisi mennyt...?:(
ei tutkinta vankeudessa voi pitää vaikka kuinka kauan.
Älä tosiaankaan luule tietäväs siitä illasta enemmän kuin minä, älä todellakaan..
ei ne poliisit sitä tiedä tappoiko se sen oikeasti vai ei...
Joku sen oli ilmoittanut kytille vaikka itse olen luultavasti ainoa joka sen näki.
Olen luultavasti ainoa silmin näkijä mutta en varmasti. Jokuhan sen ilmoitti sinne, kai se sitten on nähnyt sen kanssa.
Ja minä(!) en paljasta ketään, ikinä!
Klikkaat itsesi ko. henkilön profiiliin ja sitten sieltä valitset kohdan "Add xxxxxx to your ignore list".miten tällä palstalla laitetaan joku ignoreen?
t: vittu mitä paskaa
Ja minä(!) en paljasta ketään, ikinä!
:jahas:Vittu mikä pässi oot. Nyyhkit sitten täällä, että ne päästi sen vapaaks?
Joopa joo. :lol2:
Eihän sitä kuulukaan ketään paljastaa, jos näkee, kun joku upottaa pesismailan jonkun kuuppaan:jahas:
jep, tyhmä olen tiedän sen. ihan ilman sitä että sinä siitä muistutat.
Vittukun sä tietäisit koko asian alusta asti niin ymmärtäisit.
pidetään jokatapauksessa..
Se olis aivan liian pitkä juttu selitettäväks.
Se joku kuka kuoli oli vielä parhaan ystäväni sukulainen ja se kuka tappoi on sukua tälle höyrypäälle. toinen vaatii toista ja toinen toista. Vittu mikä soppa.
Pitikin olla väärään aikaan väärässä paikassa.