Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä aseen luvattomuus on sun murheista pienimpiä siinä vaiheessa, kun se kaverin tapat eli anna palaa vaan. :D

lasket leikkiä tällaisella asialla? mitä itse tekisit tässä tilanteessa?
Olisit ja odottaisit? Uskottelisit itsellesi että ei se meille mitään tee..?
Tarkoitin tuolla luvattomuus hommalla lähinnä sitä että en voi ampua sitä koska en voi vedota itsesuojeluun koska sillä ei olisi lupa ampua..

Mikä tässä on kaikkein hulluinta? se että tämä kyseinen ihminen tappoi toisen vain sen takia koska tämä ei mennyt takaamaan hänelle täysiin vieraan ihmisen lainaa:eek: siis, kukapa olisi mennyt...?:(

lasket leikkiä tällaisella asialla? mitä itse tekisit tässä tilanteessa?
Olisit ja odottaisit? Uskottelisit itsellesi että ei se meille mitään tee..?
Tarkoitin tuolla luvattomuus hommalla lähinnä sitä että en voi ampua sitä koska en voi vedota itsesuojeluun koska sillä ei olisi lupa ampua..

Mikä tässä on kaikkein hulluinta? se että tämä kyseinen ihminen tappoi toisen vain sen takia koska tämä ei mennyt takaamaan hänelle täysiin vieraan ihmisen lainaa:eek: siis, kukapa olisi mennyt...?:(

Koitas nyt herätä! Ei ne sitä jamppaa ois vapaalle päästänyt jos se ois jonku tappanut...Et kai sä ole nyt tosissas? Ja toi hätävarjelu läppäkin oli kyllä ihan jostain avaruudesta...

ei tutkinta vankeudessa voi pitää vaikka kuinka kauan.
Älä tosiaankaan luule tietäväs siitä illasta enemmän kuin minä, älä todellakaan..

En mä siitä illasta mitään tiedäkään, mutta jos mies tappaa pesismailalla toisen, hän ei TODELLAKAAN vapaudu tutkarista 48h sisällä. Se on varma. 72h voidaan pitää kopissa ilman isompia krumeluureja, joten se on tollasessa tapauksessa minimi lähtökohta. Tosin todellisuudessa sekään ei riitä...

Siis kävitkö Prayer poliisille kertomassa tän sun tarinan?

:zzzz:

Olen luultavasti ainoa silmin näkijä mutta en varmasti. Jokuhan sen ilmoitti sinne, kai se sitten on nähnyt sen kanssa.

Ja minä(!) en paljasta ketään, ikinä!

Olen luultavasti ainoa silmin näkijä mutta en varmasti. Jokuhan sen ilmoitti sinne, kai se sitten on nähnyt sen kanssa.

Ja minä(!) en paljasta ketään, ikinä!

Vittu mikä pässi oot. Nyyhkit sitten täällä, että ne päästi sen vapaaks?

Joopa joo. :lol2:

jep, tyhmä olen tiedän sen. ihan ilman sitä että sinä siitä muistutat.
Vittukun sä tietäisit koko asian alusta asti niin ymmärtäisit.

Kerro kaikki mitä pystyt, muuten sua pidetään vain pöpinä ;)

Edit: jaa, että rakkaat sukulaiset lahtaamassa naapureita. Ei ihan joka päivä näe tai kuule vastaavaa.

pidetään jokatapauksessa..

Se olis aivan liian pitkä juttu selitettäväks.
Se joku kuka kuoli oli vielä parhaan ystäväni sukulainen ja se kuka tappoi on sukua tälle höyrypäälle. toinen vaatii toista ja toinen toista. Vittu mikä soppa.
Pitikin olla väärään aikaan väärässä paikassa.

pidetään jokatapauksessa..

Se olis aivan liian pitkä juttu selitettäväks.
Se joku kuka kuoli oli vielä parhaan ystäväni sukulainen ja se kuka tappoi on sukua tälle höyrypäälle. toinen vaatii toista ja toinen toista. Vittu mikä soppa.
Pitikin olla väärään aikaan väärässä paikassa.

Aika sekavaa settiä...onko höyrypää ja sun paras kaveri sama asia? Eli nää kaikki tän uskomattoman operaation osalliset on keskenään sukua?

edit; sua lukuunottamatta siis

Back
Ylös Bottom