Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun pitäisi huomenna ottaa paikka vastaan joko Vaasan yliopistosta tai Helsingin Pasilan amk:sta ja ei vieläkään tiedä kumpaan sitä lähtisi. Muija menee joka tapauksessa Helsinkiin mutta joku amk :hyper:, huh huh.. Ja joka tapauksessa on tarkoitus hakea ens vuonna uudestaan et sitten kuitenkin olis muutto joko hki tai tre.

VITUTTAA valita kahesta paskasta vähempi paska. Koulu vs elämä!

Vituttaa kun pitäisi huomenna ottaa paikka vastaan joko Vaasan yliopistosta tai Helsingin Pasilan amk:sta ja ei vieläkään tiedä kumpaan sitä lähtisi. Muija menee joka tapauksessa Helsinkiin mutta joku amk :hyper:, huh huh.. Ja joka tapauksessa on tarkoitus hakea ens vuonna uudestaan et sitten kuitenkin olis muutto joko hki tai tre.

Jos kuitenki haet ens vuonna uudestaan, ni eiks se Helsinki ois kaikinpuolin fiksuin ratkasu (tyttöystävä)? En tiedä mihin suuntaan sitte vuoden päästä suuntaat, mut ei amk:s mittee vikaa. Ite jos oisin samas tilantees ni suuntaisin miehen perässä jos kumpikaa opinahjo ei oo se unelmamesta. :-) Ja varsinki jos pyrit ens vuonna opiskelee Helsinkiin ni vois muuttaa jo heti tänä vuon..

Pöh, Helia on kuulemma hyvä ja korkeatasoinen paikka. KUULEMMA, siis.

Jos kuitenki haet ens vuonna uudestaan, ni eiks se Helsinki ois kaikinpuolin fiksuin ratkasu (tyttöystävä)? En tiedä mihin suuntaan sitte vuoden päästä suuntaat, mut ei amk:s mittee vikaa. Ite jos oisin samas tilantees ni suuntaisin miehen perässä jos kumpikaa opinahjo ei oo se unelmamesta. :-) Ja varsinki jos pyrit ens vuonna opiskelee Helsinkiin ni vois muuttaa jo heti tänä vuon..

Näin olen sitä itsekin järkeillyt. Ainoa asia mikä painaa on tosiaan se, että jos nyt se opiskelupaikka ei aukeakaan ensi vuonna niin tulee turhan paljon välivuosia.. Ja ollaan kuitenkin jo kaksi vuotta oltu avokin kanssa yhdessä niin aika hallaa tuollainen kaukosuhde varmasti tekee. Ja onhan Helsinki 1000 x parempi paikka asua kuin joku kälyinen Vaasa ;) .

Ja onhan sitä Heliaa kehuttu, mutta yliopisto on aina yliopisto.

Tänään sain myös uuden vitutuksen aiheen kun olin vaatekaupassa sovittamassa farkkuja. Löysin kolmet hienot farkut eikä mitkään mahtuneet jalkaan kun otti reidet vastaan :curs:. Pitää varmaan lopettaa jalkojen treenaus tai ryhtyä hoppariksi prkl :itku:

Mun farkut on riekaleina, eikä pysty enään korjaamaan...

Kyllä mä pidän yliopistoa selkeesti parempana kuin ammattikorkeakoulua. oon itse opiskellut molemmissa. valmistunut vaasan yliopistosta ja hyvin on työelämä ottanut vastaan... kyllä kallistuisin heti yliopistoon jos noista pitäis valita.

Vitun Nelosen dokumentit. Pohjamutia kahlataan.

Kyllä mä pidän yliopistoa selkeesti parempana kuin ammattikorkeakoulua. oon itse opiskellut molemmissa. valmistunut vaasan yliopistosta ja hyvin on työelämä ottanut vastaan... kyllä kallistuisin heti yliopistoon jos noista pitäis valita.

Fuck the girlfriend, let's fuck other ho's! Vittu saatana Vaasaan vaan.. :rock:

Vituttaa kun väsyttää, vituttaa kaikki nää ajatukset mitä päässä pyörii, vituttaa ja ahistaa. Vittu. Eilen oli ihan hyvä fiilis mut tänään taas ihan jotain muuta. Perjantaikin häämöttää vielä niin kaukana.

Olin kesätöissä varastolla ja duuni loppui eilen. Tänään pomo sitten soitti ja sanoi että henkilö joka normaalisti vastaa varastosta sai jotain rintakipuja että voitko tulla tuuraamaan tämän päivän ja mahdollisesti loppuviikon. Vittu

ei naurata yhtään... mitä jos se käy 2 vuotiaan siskoni kimppuun? voisin tietysti ampua sen mutta kun ase ei ole luvallinen niin tulisi turhia ongelmia... VITTU!!!!

Back
Ylös Bottom