Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa se, että olin sitten kiinnostunut mistä lajista tahansa, niin lähes joka tapauksessa olen liian vanha aloittamaan kyseistä lajia tai muuta vastaavaa. Tällä hetkellä kiinnostaisi triathlon, mutta lähes jokaisella joka tuota lajia harrastaa on pitkä liikuntatausta takana ja ovat aloittaneet jo tyyliin 15-vuotiaana.

Vituttaa se, että olin sitten kiinnostunut mistä lajista tahansa, niin lähes joka tapauksessa olen liian vanha aloittamaan kyseistä lajia tai muuta vastaavaa. Tällä hetkellä kiinnostaisi triathlon, mutta lähes jokaisella joka tuota lajia harrastaa on pitkä liikuntatausta takana ja ovat aloittaneet jo tyyliin 15-vuotiaana.

Äläs nyt Minde! Koskaan ei ole myöhäistä aloittaa! Unelmat ja haaveet liikuttaa, joten siitä vaan rohkeasti!:hyper:

Minttu: nyt ostat ensin kellukkeet ja ilmoittaudut uimakouluun. Siitä se lähtee!!

Minua alkoi vituttaamaan tv2 ja Löylynlyömät -ohjelma. Eikö vittu oikeasti mitään muuta enää keksitä? Katsomatta paskaa. Ei uskomatonta.

Parisen viikkoa sitten odotti salilla varsin...hmm...omituinen näky. Siellä oli treenaamassa jo hieman iäkkäämpi täti-ihminen, UIMAPUKU päällä.
Hieman hilpeyttä herätti... :rolleyes:

Mun isä aloitti triathlonharrastuksen viisikymppisenä, kiertelee kisoja eri maissa huvin vuoksi. Kertoi myös että triathloneissa parhaiten pärjäävät yli viisikymppiset, hyvän kunnon omaavat parikymppiset jäävät aina näiden karpaasien jalkoihin. Isältä tulee toisinaan aina meiliä missä se esittelee tekemiänsä taulukoita tuloksistaan, taitaa tykätä harrastuksesta.
Balettia tai vastaavaa voisi olla vaikeampi aloittaa myöhäisiässä mutta triathlonin voi aloittaa vaikka kuinka vanhana!

Mun isä aloitti triathlonharrastuksen viisikymppisenä, kiertelee kisoja eri maissa huvin vuoksi. Kertoi myös että triathloneissa parhaiten pärjäävät yli viisikymppiset, hyvän kunnon omaavat parikymppiset jäävät aina näiden karpaasien jalkoihin. Isältä tulee toisinaan aina meiliä missä se esittelee tekemiänsä taulukoita tuloksistaan, taitaa tykätä harrastuksesta.
Balettia tai vastaavaa voisi olla vaikeampi aloittaa myöhäisiässä mutta triathlonin voi aloittaa vaikka kuinka vanhana!

Silkasta sairaalloisesta uteliaisuudestani kysyn, että miten isäsi päätyi triathlonin pariin? Soittiko suoraan seuraan vai kaverin kautta, vaiko miten?

Silkasta sairaalloisesta uteliaisuudestani kysyn, että miten isäsi päätyi triathlonin pariin? Soittiko suoraan seuraan vai kaverin kautta, vaiko miten?

Ei ole tullut kysyttyä, tarina on ehkä vähän eri kun se rupesi vasta treenaamaan muutettuaan Teksasiin. Sillä oli siellä joku kaveri joka harrasti triathloneja, joku ihmeellinen paikallinen pappi. Ne sitten katseli kisavaihtoehtoja ja aina kisan jälkeen tämä pappi kuulemma veti perseet. Erikoista.
En tiedä onko missään seurassa vai onko ihan vaan itse ilmoittautunut kaikkialla. Kenties liittyy johonkin seuraan sitten Suomessakin jos niin on tapana tehdä, ellei ole jo liittynyt.
Itseäkin kiinostaisi laji mutta kai sitä jonkin aikaa voisi olla laiskempi painojen kolistelija vaan ja possuilla lihaisalla safkalla. :P

http://www.oulu.ouka.fi/liikunta/liikpalv/uimakoul.html

Alhaalla "Aikuisten Uimakoulut", vielä ehdit alkeiskurssille :D

Hittolainen, muahan oikein painostetaan täällä :D. Ei vaeneskaan. Selailin tuota tänään (tai siis eilen :rolleyes: ) ja tuo heinä-elokuun alkeiskurssi menee vähän tyhmästi ristiin mun reissujen kanssa. Mulla oli tarkoitus mennä tuonne alkeiskurssille jo helmikuussa, mutta kun elämäntilanne muuttui niin radikaalisesti, niin ainoa tavoite tuolloin oli pitää pää kasassa, jolloin ei uimakoulut pyörineet heti ensimmäisenä mielessä.

Kiinnostaisiko jousiammunta. Siinä lajissa löytyy useampi aikuisiällä alottanut, joka on saanut SM-mitallin.

Eilen vitutti aivan jumaleissonisti. Tultiin virosta justiinsa ja piti lähtee satamasta taksilla espooseen jossa oli porukan autot ja tavarat joita ei halunnut ottaa viroon mukaan varastettavaksi. Nämä espoolaiset jotka sielä asuivat pistivät hirveet itkupotkukänkkäränkät päälle eivätkä halunneet maksaa taksista niin paljon(7 euroa), vaan lähtivät bussilla. Useista yrityksistä saada avain espoon kämppään jotta me jotka menemme taksilla saamme jo kamamme ja voimme lähteä ei tullut mitään. Viimeinen vastaus kysymykseen "hei me tarttettas se avain" oli vastaus "jaa" ja neidit läks sit ratikalla. Vitun hienoo oli venata 45 min siellä espoossa noitten vitun pentujen takia.

Vituttaa tollaset ihmiset jotka ihan tahallaan omaa idioottimaisuuttaan tuhlaa muiden aikaa.

Sykkivä, inhottava pääkipu jo kolmatta päivää. En tiiä johtuuko läheisestä ukkosrintamasta ja onko kyseistä ilmiötä (ukkospäänsärky) ylipäänsä edes olemassa. Ärsyttää se silti :(

Viikonloppuna sai taas alakerrassa äiti ja tytär isän kädestä. Piti poliisit soittaa kun alkoi kuullostaa sen verran pahalta toi meininki.
Veivät isännän lepämään omaan yksiöön Länsi-Pasilaan.

Back
Ylös Bottom