Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Humanisti, vapaaehtosityö ja raha ei kiinnosta. Anna kun mä arvaan, sano jos osuin oikeaan.

- käytät reilunkaupan tuotteita
- sulla on sellainen virkattu tms olkalaukku jossa ehkä parit kantaa ottavat pinssit
- tykkäät etnomusiikista ja syvällisistä keskusteluista pubeissa (tykkäät oluesta)
- vastustat turkistarhausta ja olet muutenkin kulutus valveutunut
-poikaystävällä on samanlainen olkalaukku kuin sulla, se käyttää trumpetti lahkeisia housuja ja sun hauis on sen reiden vahvuinen
- haaveilet lomamatkasta Intiaan/olet jo käynyt
- matka laajensi tajuntaasi, nyt ymmärrät globaalin eriarvoisuuden

Sitä en vielä ole ratkaissut miten Pakkotoisto kuuluu tohon yhtälöön :D
Lihasten pitäis humanistin mielestä olla allöttäviä.

:thumbs:

Jätkäl on mielikuvitusta, hyvä :lol2: :lol2:

Mutta Apollonia, jos ei raha kiinnosta/ei ole tarvetta niin mitä itket, meinaatko ilmaiseksi tehdä niitä alan töitä? Kuulostaa korvaani todella pahalta lusmuilulta, että ottaisit mielelläsi työttömyysrahaa ja odottelisit alan töitä. Itse menin valmistumisen jälkeen "ei koulutusta" vastaaviin hommiin ihan vaan kokemusta hakemaan ja odottelemaan parempaa duunia. Ei olisi tullut mieleenkään mennä työttömyysrahalle hetkeksikään, pelkkä se paperisota kyrsii yms. ja töitä todellakin on tarjolla.

Iso osa päivästä mennyt täysin ohi. Netissä neljän seinän sisällä, vaikka sää hellii. No aamulla kikkailin tosin ruotsin uusintatentissä, mutta sen jälkeen erittäin saamatonta velttoilua. Pyykit tosin pesin.:rolleyes:

Toisaalta...jos minua ei tänään kiinnostanut lähteä tuonne ulos yksin pööpöilemään ja kuljeskelemaan, niin sitten joku toinen päivä.

Niin sitä voi vittumainenkin asia saada positiivisia sävyjä, ihan vaikka kesken kirjoittelunkin.

Ehh, tää piristi paskaa päivääni. Kiitos jambo :)

- käytät reilunkaupan tuotteita :
Tietysti! Kaikkea alkaen pesupähkinöistä pyykinpesussa.
- sulla on sellainen virkattu tms olkalaukku jossa ehkä parit kantaa ottavat pinssit:
Sorppa, tykkään liikaa nahasta mitä tulee laukkuihin. Kaikki pinssit, mm. "Kuole puutteeseen sika" kyllä löytyy, mutta eivät tällä hetkellä ole käytössä - oon vähän säästelly työhaastattelijoiden tunteita.
- tykkäät etnomusiikista ja syvällisistä keskusteluista pubeissa (tykkäät oluesta):
Ehdottomasti! Mut mennään sit sellaseen paikkaan josta saa reilun kaupan punaviiniä.
- vastustat turkistarhausta ja olet muutenkin kulutus valveutunut:
Kyllä, mitään ei osteta ennen kuin on syynätty mistä ja missä se on tehty ja meneekö tuotto ylikansallisille yhtiölle!
-poikaystävällä on samanlainen olkalaukku kuin sulla, se käyttää trumpetti lahkeisia housuja ja sun hauis on sen reiden vahvuinen:
No tää meni kyllä totaalisesti metsään ja tota et uskalla sanoa sille sotilaskorstolle päin naamaa ;)
- haaveilet lomamatkasta Intiaan/olet jo käynyt
- matka laajensi tajuntaasi, nyt ymmärrät globaalin eriarvoisuuden:
Mä hoidin ton osaston Afrikassa enkä Intiassa.
Sitä en vielä ole ratkaissut miten Pakkotoisto kuuluu tohon yhtälöön :D
Lihasten pitäis humanistin mielestä olla allöttäviä.:
No älä nyt järkyty, mutta jotkut tällaset pienet kiltit humanistitytöt harrastaa punttitreeniä, kamppailulajeja ja ampumista ja deittailee sitä äijäosastoa :thumbs: kuka lähtee reilun kaupan banaanioluelle puhumaan aseista?

--
No älä nyt järkyty, mutta jotkut tällaset pienet kiltit humanistitytöt harrastaa punttitreeniä, kamppailulajeja ja ampumista ja deittailee sitä äijäosastoa :thumbs: kuka lähtee reilun kaupan banaanioluelle puhumaan aseista?

Mistä saa banaaniolutta? :o Kuulostaa niin kierolta tuotteelta, että voisin jopa maistaa :D

Eihän se ole kuin muutama vko, niin revähdys on jo tulemassa kuntoon. Itku pois ja tilalle kylmää, kohoa ja kompressiota. Sen jälkeen asennoidut kuntoutukseen rauhallisesti, niin huomaat jo kyykkääväsi kesäheinän keskellä.:rock:

Jep, mutta se onki, että selän oon saanu kuntoo kahella venytyksellä, en oo saanu tehdä muita ku lonkankoukistajan ja pohkeitten. Siks oli etureiskat jumissa -> revähdys. Mutta nyt pitää taas sumplia et miten aion saada kuntoo molemmat ilman toisen kärsimistä :E

Tänään oli ihme meno salilla.

Viimeisellä tunnilla paikalle saapuu suht järeän näköinen ukko ja alkaa tehdä 50kg käsipainoilla pystypunnerrusta. Väänsi ihan kiitettävän näköisesti 8-10 toistoa ja sitten - heitti painot lähes vaakatasossa käsipainotelinettä päin, voi perkele mikä räminä ja toinen 50kg puntti paskaksi kun hitsaukset petti. Hyvä meno kaverilla :jahas: Sali on varmaan täysremontissa, kun tää äijä saa treenikiertonsa tehtyä.

Just kun menin salille niin eräs nainen teki jalkoja nostamalla vatsalihaksia tämmöisessä yhdistetty dippi ja vastalihas häkkyrässä. Mikäs siinä ihan hyvä treeniliike mutta mun mielestä treeni ei mennyt juurikaan vatsalle. Häkkyrässä on sellainen liikkuva levy selkää vasten, että siihen voi vähän nojata. Mielenkiintoisen näköistä, kun nainen käytännössä teki vatsalihaksensa täysin ojentajilla työntämällä niistä tapeista itsensä vaakatasoon sen levyn päälle jalat suorina. Alkuasento siis ihan normi mutta loppuasennossa nainen käytännössä makasi levyn päällä selällään ja kantapäät osoitti kattoon. :lol2:

Ei ole totta. Ihmettelin, että mikä helevetin bassojumputus kuuluu naapurista koko ajan. Tarkemmin kuunneltuani selvisi, että naapurihan siellä vittu kuorsaa :hyper: Miten ihmeessä se voi tollasta ääntä pitää.:eek: Asia kostetaan hetimmiten äänekkäillä orgioilla ja ääntelyllä. Jahka siihen on mahdollisuus.:kuola:

heitti painot lähes vaakatasossa käsipainotelinettä päin, voi perkele mikä räminä ja toinen 50kg puntti paskaksi kun hitsaukset petti. Hyvä meno kaverilla :jahas: Sali on varmaan täysremontissa, kun tää äijä saa treenikiertonsa tehtyä.

Tommoset tyypit sais pysyä kotona tai sitten perustaa samanlaisille riehujille oma sali missä ensimmäisenä liikkeenä tehtäisiin aina painojen heittelyä.
Vähän saman suuntaista mutta lievempänä todistin itse viime perjantaina kun joku penkkisarjojen jälkeen veti tangosta painot pois suoraan lattialle (siis vapaapudotuksella), telineeseen asti ei tietysti painoja jaksettu viedä vaan ne jäivät "siistiin" pinoon siihen lattialle. Seuraavaan liikkeeseen piti tietysti hakea sitten uudet painot telineestä :curs:

"This is not weight throwing this is weight lifting"

Painojen heittelystä tuli mieleeni, kun varmistin treenikaverin penkkiä käsipainoilla. Sarja meni melkoisen tappiin ja pari pakkotoistoakin siinä tehtiin. Jätkä yritti sarjan jälkeen laskea painot nätisti maahan mutta sanoin, että pudottaisi ne vain, jotta ei rikkoisi itseään. No kaverihan pudotti ja toinen käsipaino kolisi parin korkeahkon pompun kautta käsipainotelinettä päin. Salille oli tullut käsipainojen eteen uudet matot sellaisesta paksusta materiaalista, joka oli sitten ilmeisen kimmoisaa. Onneksi ei ollut peiliä tai muuta särkyvää lentävän käsipainon tiellä...

Oho, menipä vikaan. No mulla onkin pahoja traumoja teistä pienistä kilteistä humanisteista. Olin opiskelijana pahasti lämässä yhteen humanisti pimuun, tissit ja kaikki :haart:.

Sit se meni ja valitsi sellasen Leninin näköisen, samettihousuissa kulkevan siiman, baskeri, pikkutakki, olkalaukku ja joku vitun che guevara t-paita. Luki runoja ja jaksoi jauhaa maailmanpolitiikasta ja kehitystyöstä.

Ei auttanu mun 140 kg kyykky.:itku:

Te ootte sydäntenmurskaajia :curs:

Oho, menipä vikaan. No mulla onkin pahoja traumoja teistä pienistä kilteistä humanisteista. Olin opiskelijana pahasti lämässä yhteen humanisti pimuun, tissit ja kaikki :haart:.

Sit se meni ja valitsi sellasen Leninin näköisen, samettihousuissa kulkevan siiman, baskeri, pikkutakki, olkalaukku ja joku vitun che guevara t-paita. Luki runoja ja jaksoi jauhaa maailmanpolitiikasta ja kehitystyöstä.

Ei auttanu mun 140 kg kyykky.:itku:

Te ootte sydäntenmurskaajia :curs:

:hyper::hyper::hyper:
Taisi syödä miestä?? :D

\0_

Tykkään humanisteista. Ja aseista luonnollisesti.

Back
Ylös Bottom