Sattui jonku aika sitten tapiolan uimahallin salille. Tein ihan normisti reenejä ja yht.äkkiä sisään tulee keski-ikärnenjantteri hirvee kaljamaha, isot telkkaririllit ja pelkät kalsarit jalassa. Eikä mitään boxerit vaa kunnon munakukkarot. Ukko alko taljaa siinä vääntää ku koko asiakaskunta tuijotti tuota "hahmoa" Yks mommo tokas siinä, et kyl jonkun pitäis sanoa jotain. No iten pässiä sarvista ja menin juttelemaan.
Minä: Moro, tääl ois sellanen juttu, et pitäis pitaa harjotteluhousut jalassa,ja noi kalsarit ei ehkä hygienisyistäkään sovellu tänne.
Ukko: Joo mut mä oon tääl vaa ekaa kertaa kokeilemas.
Minä: Mut jos kävisitte laittamas huosut jalkaan...kun jengi ei oikei tykkää täällä..
Ukko: ok...
Kaveri lähti eikä tullu takas
Minä: Moro, tääl ois sellanen juttu, et pitäis pitaa harjotteluhousut jalassa,ja noi kalsarit ei ehkä hygienisyistäkään sovellu tänne.
Ukko: Joo mut mä oon tääl vaa ekaa kertaa kokeilemas.
Minä: Mut jos kävisitte laittamas huosut jalkaan...kun jengi ei oikei tykkää täällä..
Ukko: ok...
Kaveri lähti eikä tullu takas

... Kohta nukkuun ja katella sitten illalla että onko huomenna kykenevä menee kouluun vai soittelisko sit aamulla että en tänään valitettavasti pääse ku poissaolot antaa huomisen osalta sen verran periksi vielä