Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa ku kaikki kesätyöt kusi ja intistä saamalla "palkalla" ei saatana elä eikä säästöön jää yhtää...:curs::itku: täytyy varmaa ruveta säästää ja elää mahdollisimma halvalla seuraavat 1,5kk et jää ees jotai kätee...:(

intissä on ilmainen ruoka, siinä säästää jo ihan hyvin.

e: tais puheta pyörän rengas about työpaikan pihassa. vituttaa kyllä jo valmiiks jos sen joutuu taluttamaan kotiin....

Sitten kun menet johonkin perhehelvettimarkettiin ja yrität etsiä rusinoita ja manteleita niin aikaa menee 15 min. ja et silti löydä niitä. Lopulta löydät jonkun kyrvän näköisen myyjän joka osaa kertoa että ne on koiranruokien vieressä. No vittu, onhan se selvä logiikka. Ainahan mulla on koiranruoka mielessä ensimmäisenä kun lähen ostamaan glögitarpeita.

Tässä vaiheessa puolustan myyjiä. Tavallisella asiakkaalla ei ole mitään hajua minkälaista paskaa ne siellä joutuu kestämään (ja millä palkalla). Lähes kaikki ihmiset muuttuvat täysin kusipäiksi astuttuaan kauppojen ovista sisään. Joka vitun asiakas sitten rupee avautumaan lähimmälle myyjälle, kun on paskat housuissa. :david:

Ja tuosta logiikasta, en tiedä missä marketissa olit, mutta kyllä nuo aika hyvin pystyy päättelemään missä mikäkin on. Mantelit osaat varmaan yhdistää mausteisiin tms ja yleensä maustehyllyt ovat sen verta isoja "perhemarketeissa", että ei pitäisi olla vaikeaa löytää. Niin ja jossain sen koiran ruoankin pitää olla, olkoon sitten mausteitten lähistöllä.

Ensi kerralla kun näette myyjän, älkää ruvetko vittuilemaan, vaan kysykää asiallisesti ilman tiuskimista niin varmasti saatte hyvää palvelua (poikkeuksiakin on). En ole myyjä.

Minua vituttaa ihmiset, jotka eivät osaa asettua toisen osapuolen kenkiin tällaisissa tapauksissa.

soneran niin kutsuttu asiakaspalvelu. olen tässä nyt yrittänyt kaksipäivää soitella sinneppäin heti aamu kahdeksasta, mutta nauhalta tulee aina sama virsi.. olemme kaikki varattuja..odota vielä ja joku saatanan kamala rallatusmusiikki pauhaa korvaan..onko ketään saanut ikinä soneran asiakaspalveluun yhteyttä..vai onko tuo koko paska pelkkä myytti..

Olen saanut :D .... jonotin 25 min ja sen jälkeen ne ei osannu tehä asialle yhtään mitään :)

soneran niin kutsuttu asiakaspalvelu. olen tässä nyt yrittänyt kaksipäivää soitella sinneppäin heti aamu kahdeksasta, mutta nauhalta tulee aina sama virsi.. olemme kaikki varattuja..odota vielä ja joku saatanan kamala rallatusmusiikki pauhaa korvaan..onko ketään saanut ikinä soneran asiakaspalveluun yhteyttä..vai onko tuo koko paska pelkkä myytti..

Vinkki, ei kannata soittaa heti aamukahdeksasta, todennäköisesti juuri pahin ruuhka-aika tuo aamu kun kaikki yrittää silloin läpi.

Tässä vaiheessa puolustan myyjiä. Tavallisella asiakkaalla ei ole mitään hajua minkälaista paskaa ne siellä joutuu kestämään (ja millä palkalla). Lähes kaikki ihmiset muuttuvat täysin kusipäiksi astuttuaan kauppojen ovista sisään. Joka vitun asiakas sitten rupee avautumaan lähimmälle myyjälle, kun on paskat housuissa. :david:

Ja tuosta logiikasta, en tiedä missä marketissa olit, mutta kyllä nuo aika hyvin pystyy päättelemään missä mikäkin on. Mantelit osaat varmaan yhdistää mausteisiin tms ja yleensä maustehyllyt ovat sen verta isoja "perhemarketeissa", että ei pitäisi olla vaikeaa löytää. Niin ja jossain sen koiran ruoankin pitää olla, olkoon sitten mausteitten lähistöllä.

Ensi kerralla kun näette myyjän, älkää ruvetko vittuilemaan, vaan kysykää asiallisesti ilman tiuskimista niin varmasti saatte hyvää palvelua (poikkeuksiakin on). En ole myyjä.

Minua vituttaa ihmiset, jotka eivät osaa asettua toisen osapuolen kenkiin tällaisissa tapauksissa.

Ja minua vituttaa ihmiset jotka lainaavat viestejä eivätkä osaa tai viitsi lukea.
Itsekkin juuri todistit ettei kyseissä marketissa ollut mitään logiikkaa tavaroiden sijoittelun suhteen. Nimenomaan etsin ensimmäisenä sieltä mausteiden, jne. muiden vastaavien tuotteiden läheltä. Ja ne koiranruoat oli jossain aivan muualla kun mausteet ja muut ruokatarvikkeet. Ja missä luki että olen vittuillut jollekkin? Onko se mun vika jos myyjälle vittuillaan ja se hajoaa sinne duuniinsa. On se nyt jumalauta kun ei osata lukea saatana :david:

Tulin seiskan aikoihin töistä ja aika tarkalleen siitä lähtien ovat möyrineet ikkunan alla, niin että nukkumisesta ei ole tullut mitään. "Vähän" harmittaa :curs::wall:

Onnea matkaan, alla toissa viikolla kirjoittamani litania:

Illalla soitin uudestaan tekniseen tukeen ja ilmeni, etten ole missään asiakasrekisterissä enää (kiitos HOAS, maksoin kyllä toukokuun vuokran ennen eräpäivää!), joten ei voi oikein tehdä mitään.

Joku oli soittanut tuolta muutama päivä tuon jälkeen palvelunumerosta; soitin takaisin, valitsin randomina listalta sopivimmalta vaikuttavan alanumeron, jonotin, ei vastannut kukaan. Puhelu meni vaihteeseen, joka ei osannut auttaa ja neuvoi odottamaan, että soittavat uudestaan. Eipä ole soitettu.

Operaattori on nyt vaihdettu joten sinänsä ei kiinnosta, mutta muuttoa oli kiva järkkäillä ilman nettiä. Tulipahan luettua tenttiin kun ei mulla ole telkkariakaan, viihdetekeminen aika nollissa.

Samanlaisia kokemuksia, soittopyyntöihin ei vastata ja liittymän irtisanominen on yllättävän hankalaa. Itse kun irtisanoin hoasin lisänopeusluokan, palloittelivat mua edes takaisin kolmella eri henkilöllä, jokaisen välissä noin vartin jonotus hissimusiikkia kuunnellen. Lopulta oikea kontakti oli se johon olin ensiksi ottanut yhteyttä.

Sitten pirut vielä yrittävät laskuttaa mua kahdelta kuukaudelta irtisanomisen jälkeen. Taas sama jonottelu puhelimeen. Meinasi hieman pinnat palaa.

Nyt käytössä Elisa niin kännykässä kuin netissä - oei ongelmia havaittu ainakaan toistaiseksi. Lukemani perusteella niitäkin on tosin odotettavissa.

Tuli hajotettua käsi viikonloppumeiningeissä. Baarin jälkeen kaverin kanssa kebab-ravintolaan syömään ja sitten ruokailun jälkeen alakertaan vessaan ja kuinka ollakkaan tuli jostain mieleen lyödä siihen vessan oveen. Ei edes vituttanut eikä mitään ennen sitä, mut jostain syystä ilmeisesti siinä vaihees tuntu helvetin hyvält idealta. Nyt sattuu käteen niin perkeleesti ja tiä tuleeko työnteostakaan mitään ku pitäs torstaina mennä iltavuoroon. Salille ei tietysti oo mitään asiaa hetkeen, ku käsi on turvonnu niinku luigi makarooni poreiltuaan hetken kattilassa.
Miten tyhmä sitä voikaan ihminen olla. :wall:

Ja minua vituttaa ihmiset jotka lainaavat viestejä eivätkä osaa tai viitsi lukea.
Itsekkin juuri todistit ettei kyseissä marketissa ollut mitään logiikkaa tavaroiden sijoittelun suhteen. Nimenomaan etsin ensimmäisenä sieltä mausteiden, jne. muiden vastaavien tuotteiden läheltä. Ja ne koiranruoat oli jossain aivan muualla kun mausteet ja muut ruokatarvikkeet. Ja missä luki että olen vittuillut jollekkin? Onko se mun vika jos myyjälle vittuillaan ja se hajoaa sinne duuniinsa. On se nyt jumalauta kun ei osata lukea saatana :david:

Voisit itsekin opetella lukemaan, kiitos vain.

Minä kirjoitin suurimman osan tuosta tekstistä yleisesti enkä Sinulle henkilökohtaisesti. Minä vain puolustelin sitä kyrpiintynyttä myyjää.

Viimeksi muokattu:
Ihan kohtuullinen vitutus kun menee luukku alta ku tuli vuokraisännän kanssa, joka on about 110v. pientä riitaa siitä kun mun auto rupes vuotaa öljyä sen pihalle enkä kerenny siivoomaan niitä sunnuntai-illan ja tiistaiaamun välillä. Uhkas heittää pihalle.. :david:

Minä vain puolustelin sitä kyrpiintynyttä myyjää.

Lukisit nyt saatana tarkemmin. Se myyjä ei Inskan viestin mukaan ollut kyrpiintynyt, vaan kyrvän näköinen!

Tyttöystävä ei tunnu heräävän millään. Pulssi löytyy, joten kyse vain sikeästä nukkumisesta. Se on ihan ok, mutta nyt kun nukkuu puolille päiville, niin illalla kiukutellaan ja valitellaan minulle, kun:

-Ei tule unta
-Ei ole kunnolla ehtinyt lukemaan pääsykokeisiin
-En yrittänyt herättää häntä tarpeeksi.

Olen päättänyt ottaa tässä asiassa sellaisen hyvin hiljaisen linjan. Eli jos noita kolmea em. valituskohtaa alkaa kuulumaan, niin minä vain hymyilen.

Vituttaa ja ihmetyttää myös se, kun aikuinen ei ihminen ei ymmärrä, että myös liika nukkuminen alkaa väsyttämään. Ymmärrän pitkät yöunet viikonloppuna, mutta nyt näyttää keskiviikkopäivä menevän täysin ohi. No elämä opettaa.

Ei luulis olevan niin vaikeaa. Jos kerta valittaa ettet yritä herättää häntä niin jääpalat/vesi apuun. Kyllä herää ja jos valittaminen jatkuu niin voit vastata tyynesti: itehän valitit etten yritännyt herättää sinua. Muutenkin mussuttaminen toisella jostain omasta typeryydestä on turhaa.

stam1na...

niin totaalista paskaa että huhhuijaa

ja sen lisäksi kaikki ne ihmiset jotka hehkuttaa hyväksikin bändiksi.

musiikki kuullostaa kuin faithlessin bassoraidalta johon on soitettu kahta tai kolmea eri riffiä päälle. eri biiseissä riffit on vaan eri järjestyksessä niin tulee vaikutelma että kaverit ois tehny useampiakin biisejä. sanoissa kerrotaan joko siitä kun ammutaan 5 laukausta päähän tai sit jeesushömppää suoraan raamatusta... ja "laulu"... pelkkää bullshittiä.

tekisivät edes jonkun osa-alueen kunnolla niin vois harkita kuuntelevansa levyllisen verran mutta ei nykyisellä tasolla vaan pysty. verenpaineet nousee jo siitä kun kuulee ai niin ihanan tutun alkuriffin ja sit pitää odottaa ekat sanat että tietää onko tää nyt se sama biisi kuin viimeks...en tiedä ees miks odotan niitä sanoja. kai siitä saa jotain masokistista mielihyvää...

Lukisit nyt saatana tarkemmin. Se myyjä ei Inskan viestin mukaan ollut kyrpiintynyt, vaan kyrvän näköinen!

Kiitos korjauksesta. :david:

Ei luulis olevan niin vaikeaa. Jos kerta valittaa ettet yritä herättää häntä niin jääpalat/vesi apuun. Kyllä herää ja jos valittaminen jatkuu niin voit vastata tyynesti: itehän valitit etten yritännyt herättää sinua. Muutenkin mussuttaminen toisella jostain omasta typeryydestä on turhaa.

Moveholic voisi sitten herättää tosiaanki muijan kunnolla että kitinä tänne olisi ollut turhaa, wink wink:)

Joku idiootti oli hypännyt äitin eteen kun oli pyöräillyt. Kaatuminen, tuloksena murtunut leuka ja hampaita kait mennyt vähän. Nyt hampaat yhteen ommeltuna seuraavat 6 vk, sekä 50-vuotispäiväksi suunniteltu Kreikan-matka peruttu.

Intti lähestyy. Treenit menee jo nyt vituiksi kun ei viitsi hirveästi lähteä voimatasoja nostamaan kun ne laskee kuitenkin + olisi hirveä motivaatio vetää pieni bulkki + kunnon dieetti kesäksi, no eipä niitäkään kannata tehdä. Niin ja seuraava kilpakausikin jää väliin joten eipä ole motivaatiota pitää kuntoakaan yllä... no onneksi aion päästä 6kk ulos vaikka väkisin ja sitten menetetty aika kiinni kun on vähintään 8½kk lomaa ennen koulujen alkua niin pitää panostaa kunnolla reeniin :rock:

Back
Ylös Bottom