Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sattui jonku aika sitten tapiolan uimahallin salille. Tein ihan normisti reenejä ja yht.äkkiä sisään tulee keski-ikärnenjantteri hirvee kaljamaha, isot telkkaririllit ja pelkät kalsarit jalassa. Eikä mitään boxerit vaa kunnon munakukkarot. Ukko alko taljaa siinä vääntää ku koko asiakaskunta tuijotti tuota "hahmoa" Yks mommo tokas siinä, et kyl jonkun pitäis sanoa jotain. No iten pässiä sarvista ja menin juttelemaan.

Minä: Moro, tääl ois sellanen juttu, et pitäis pitaa harjotteluhousut jalassa,ja noi kalsarit ei ehkä hygienisyistäkään sovellu tänne.
Ukko: Joo mut mä oon tääl vaa ekaa kertaa kokeilemas.
Minä: Mut jos kävisitte laittamas huosut jalkaan...kun jengi ei oikei tykkää täällä..
Ukko: ok...

Kaveri lähti eikä tullu takas:)

Tuulimäessä käyvät teinit perkele! Ja muutenkin jengi käyttäytyy tuol salilla ku sikalassa... mankkua on lattioissa vaikka kuinka paljon, painoja piilotellaan ja niitä ei laiteta paikoilleen ikinä. Ite pyrin aina sanomaan, mutta perkeleet ovat ehtineet livistaa usein jo pois. Terveisiä vaan: Teille teinikynäniskamulkuille! Haistakaa vittu!

Nimimerkillä. Tänään puoltuntia painoja takasin laitellut.

Ostin uuden mikron ja tuo saatanan tekele piippaa VITUN ärsyttävästi koko ajan esim. aikaa asetettaessa. Ei voi kun miettiä mitä helvettiä tuon suunnittelijoilla on ollut mielessä!!#""% :curs: Ilmeisesti tarkoituksena on herättää mahdollisesti väsynyt käyttäjä horroksesta, jotta mikron turvallinen hallinta onnistuu täydellisesti. Ikävä kyllä vaikutus on täysin päinvastainen. Tekee mieli pistää koko vehje palasiksi paljain käsin vaikka siinä sivussa ehkä altistuisikin vähän mikroaalloille. Mikro on merkiltään AMS, ihan vaan vinkiksi muille.

Aurinko paistaa ja linnut laulaa :curs:

Pitäis nukkumaan ruveta työyön jälkeen.. Onneksi on pimennysverho makkarissa :D

No niimpä tietenki .... Flunssa iski ja nyt niin tukkonen olo että viime yönä tuli nukuttua 2 tuntia :jahas: ... Saikkuakaan ei voi koulusta ottaa ku poissa olot pankissa :(

Tänään salilla n. 55-60v mies alkoi tehdä hauiskääntöä seisten mutkatangolla. Eipä tainnu tietää että kannattaisi lukot laittaa myös kiinni. No tämä alkaa tekemään pienellä heijarilla ja saa aikaan 2 toistoa ja kolmannella 10kg painot molemmista päistä lähtee liikkeelle ja lentelee ympäriinsä lattialle. No tämä keräilee painot ja laittaa ne lukoilla kiinni tankoon ja siirtyy muualle tekemään muita liikkeitä.

kaveri prkl tunki mulle hoitoon siamilais-kissansa, sillä syyllä et mulla on ollu aiemmin 2 samanlaista. tossa se perkele koko ajan valittaa! mitään ei ole hyvin, mikään ei kelpaa! just hyppäs cd-telineen päälle= kaatui koko paska ja levyt levis lattialle, hyppäs hyllyyn, kaikki tavarat alas. sitten piti tietysti hypätä verhoihi ja kiivetä katonrajaan!:curs: sit kauhee huuto ja valitus ettei pääse alas. yritä siinä sitten keksiä mtn saat sellaisen alas, ku olet ite tappi, 165 pitkä SULKA PÄÄSSÄ!

kyllä mun seura kelpasi yöllä, ku änki kylkeen kii, ja aivan liian kovaa luuli esittävänsä jonkin sortin moottoria. yritä sit saada nukuttua. aamulla saan herätä vertahyytävään kirkasuun suoraan korvan juuresta. RUOKAA, PALVELUA, HETI TÄNNE NYT!

naapuriki kävi ihmettelemässä et mtn noin pienestä elukasta, voi lähtee noin kova ja vaativa ääni naapuriin ja rappuun asti!:curs:

niin ja vitutaa etten jaksa siivota ton sotkuja! tekee kumminkin uudelleen.

^^itelläkin joskus ei oo ollut lukkoja mailla eikä halmeilla, niin oon tehnyt
ilman lukkoja sitten, häiritsee jonkun verran kun saa koko ajan varoa et painot ei lentele ympäriinsä, teinkin tuolloin sit tavallista vähemmän toistoja, viimesii ei viittinyt lähtee repii irti. Niin ja kun lopetin sarjan niin painot oli liikkunut varsin paljon, oli varsin lähellä ettei olis jo tippununeet.

No aina voi tehdä käsipainoilla tai alataljassa tai muutoin, jättää vaikka liikkeen pois ja tekee sit toista liikettä raskaammilla painoilla.

Ai saatana, että koskee mahaan... Syönyt vissiin tänään päin persettä. Äsken tuntui, että vatsassa vain ilmaa, joten kolme ruisleipäpalaa vedin naamaan. Tästä pitäisi jaksa mennä sänkyyn lepäämään, niin eiköhän se siitä.

No niimpä tietenki .... Flunssa iski ja nyt niin tukkonen olo että viime yönä tuli nukuttua 2 tuntia :jahas: ... Saikkuakaan ei voi koulusta ottaa ku poissa olot pankissa :(

Haah ja päivä senku paranee kuumetta 39 :D ... Pikkasessa horroksessa meni viimesten kurssien tunnit :rolleyes: ... Kohta nukkuun ja katella sitten illalla että onko huomenna kykenevä menee kouluun vai soittelisko sit aamulla että en tänään valitettavasti pääse ku poissaolot antaa huomisen osalta sen verran periksi vielä :) .... Parin päivän pakko lepo tuli ihan hyvään paikkaan ku viime viikkot tullu treenattua melko kovaa koska jefu kauden alkuun enää vajaa kaks viikkoa ...

:curs: Toivottavasti hieman tasaantuu tästä ennen salille menoa (lue muutama sentti ylempää). Justiinsa kun sängystä nousi niin ja auts ts ts ts ts.

vielä vartti töitä jäljellä. motivaatio -58%

En syttynyt onanointiin. Vitutus on väärä sana, mutta hämmennys sopii hyvin.

Yleensä olen onnistunut viettelemään itseni mitä erilaisimmilla tavoilla, mutta tänään se ei kuitenkaan onnistunut. No, jospa sitä yrittäisi saalistaa jälleen huomenna.:(

Vaihda Hanna Marikaan:D eli kädenvaihto tuo vähän sitä vaihteluu;)

Vituttaa läppärin s-näppäin, joka ei ota ihan kunnolla, ottaa se mut välil saa painella vähän, täs muutekki välil näppis tekee tollaisia, ja se on jotenki rasittavaa, varsinki ku kone on alle vuoden vanha.

Vituttaa ku kaikki kesätyöt kusi ja intistä saamalla "palkalla" ei saatana elä eikä säästöön jää yhtää...:curs::itku: täytyy varmaa ruveta säästää ja elää mahdollisimma halvalla seuraavat 1,5kk et jää ees jotai kätee...:(

Onko se niin vitun vaikeeta tilata kauppaan riittävä määrä sitä ED lightia tai Battery Strippediä. Jumalauta joka kerta kummatkin loppu samaan aikaan kaikista lähikaupoista ja sokeriversiota hyllyt täynnä.

Sitten kun yrität mennä ostamaan niitä kenkiä niin aina on 44:t loppu. Joka vitun kerta. Minkä vitun takia niitä ei voi ostaa isompaa erää. Jos joka kerta on se 46 ja 42 siellä jäljellä joka parista niin luulis jo vittu tajuavan.

Ja sama saatana koskee paitoja ja takkeja L-koon osalta. Ei tartte olle mikään vitun insinööri että tajuaa mitä kokoja tässä maassa käytetään eniten.

Sitten kun menet johonkin perhehelvettimarkettiin ja yrität etsiä rusinoita ja manteleita niin aikaa menee 15 min. ja et silti löydä niitä. Lopulta löydät jonkun kyrvän näköisen myyjän joka osaa kertoa että ne on koiranruokien vieressä. No vittu, onhan se selvä logiikka. Ainahan mulla on koiranruoka mielessä ensimmäisenä kun lähen ostamaan glögitarpeita.

Luulisi että edes rautakaupassa olisi joku logiikka. Nehän on perinteisesti ollut niitä miesten kauppoja. No ei vittu. On liesituuletinta perheen äidille ja hattaraa lapsille perkele mutta mitään muuta et sitten sieltä löydäkkään. Sijoittelukin on niin saatana looginen. Etsit Ursulaa 20 min. ja ei vaan löydy. Kassalta lopulta kysyt ja selviää että se on rakennustarvikkeissa. No voi nyt vittu. Mitä vittua ne ruuvit, naulat, akryylimassat, laastit ja muut tavarat sitten kun ne ei ole rakennustarvikkeissa?
Pitäisi varmaan perustaa oma kauppa saatana.

soneran niin kutsuttu asiakaspalvelu. olen tässä nyt yrittänyt kaksipäivää soitella sinneppäin heti aamu kahdeksasta, mutta nauhalta tulee aina sama virsi.. olemme kaikki varattuja..odota vielä ja joku saatanan kamala rallatusmusiikki pauhaa korvaan..onko ketään saanut ikinä soneran asiakaspalveluun yhteyttä..vai onko tuo koko paska pelkkä myytti..

soneran niin kutsuttu asiakaspalvelu. olen tässä nyt yrittänyt kaksipäivää soitella sinneppäin heti aamu kahdeksasta, mutta nauhalta tulee aina sama virsi.. olemme kaikki varattuja..odota vielä ja joku saatanan kamala rallatusmusiikki pauhaa korvaan..onko ketään saanut ikinä soneran asiakaspalveluun yhteyttä..vai onko tuo koko paska pelkkä myytti..

Onnea matkaan, alla toissa viikolla kirjoittamani litania:

Sonera, jota aloin kiinnostaa asiakkaana vasta kun olen vaihtamassa kännykkäoperaattoria. Ensin sieltä soitettiin perään, penättiin eroamissyytä ja yritettiin väkisin myydä jotain uutta hienoa liittymätyyppiä. Syy mulla vaihtoon kalliit hinnat, keskittäminen sekä tänä vuonna useaan otteeseen saatu erittäin paska asiakaspalvelu puhelimessa.

Eilen + tänään ei HOASin paskanetti ole toiminut, soitin asiakaspalveluun ja eikös sieltä heppu vakoile että olen vaihtamassa ja alkaa kaupata samaa paskaa. Sanon, että sieltä on jo soitettu ja olen kertonut ne syyt, toistan vielä syyt hepulle. Kauppaaminen jatkuu, sanon että eilinen soittaja Soneralta kauppasi jo samoja ja osaan itse tutustua niihin tuotteisiin jos haluan, voidaanko käsitellä tätä nettijuttua. Kauppaaminen jatkuu, jolloin korotan vähän ääntä ja sanon, että olen töissä enkä jouda näitä läpikäymään, katson itse jos kiinnostaa. Tämä vaan jatkaa vaahtoamista jostain etutason menettämisestä kun asiakasvuodet alkavat nollasta kun palaan taas Soneralle! Vittu en varmaan palaa, olen ennemmin ilman koko kännykkää ja nettiäkin, jos Sonera on maailman ainoa operaattori jonain päivänä. Onko jokaisen palvelunumeron alla nykyään "myynti- ja markkinointiosasto?".

Olisin lyönyt luurin korvaan jos olisin jaksanut jonottaa uudestaan sen 20 min saadakseni selville, minne helvettiin pitää soittaa että saan netin korjattua. Eikä se tekninen tuki ole soittanut vieläkään takaisin, vaikka lupasi (tämä tapahtui klo 10 aamulla). Vittu että voi vituttaa pienikin asia.

Illalla soitin uudestaan tekniseen tukeen ja ilmeni, etten ole missään asiakasrekisterissä enää (kiitos HOAS, maksoin kyllä toukokuun vuokran ennen eräpäivää!), joten ei voi oikein tehdä mitään.

Joku oli soittanut tuolta muutama päivä tuon jälkeen palvelunumerosta; soitin takaisin, valitsin randomina listalta sopivimmalta vaikuttavan alanumeron, jonotin, ei vastannut kukaan. Puhelu meni vaihteeseen, joka ei osannut auttaa ja neuvoi odottamaan, että soittavat uudestaan. Eipä ole soitettu.

Operaattori on nyt vaihdettu joten sinänsä ei kiinnosta, mutta muuttoa oli kiva järkkäillä ilman nettiä. Tulipahan luettua tenttiin kun ei mulla ole telkkariakaan, viihdetekeminen aika nollissa.

Back
Ylös Bottom