perkele viinan juonti ei sovi mulle
Tää on kuultu täällä muutaman kerran ennenkin. Kannattaisiko vähitellen yrittää muuttaa tapojaan tuon takia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
perkele viinan juonti ei sovi mulle
Tää on kuultu täällä muutaman kerran ennenkin. Kannattaisiko vähitellen yrittää muuttaa tapojaan tuon takia?

kaveri sano sille kyl, et sä näytät mun kaverin mielest jumalattarelta
Silmä on iha vitun punanen ja kai se on jotenki tulehtunu, piilolinsseistä.. Nyt pitää lepuuttaa niitä, josko ne siit asettuis ajallaan.. Mut nyt sinne Belgiaa, tulee kyl mielenkiintonen päivä.. aika olotilat.
edit: näin muute suunnillee upeimman naisen koskaa eilen baarissa.. Olin vaa aika jurrinderissa, ni enpä siin sitte kuitekkaa alotteelliseksi käynyt, mikä vituttaa hieman..kaveri sano sille kyl, et sä näytät mun kaverin mielest jumalattarelta
![]()
Silmä on iha vitun punanen ja kai se on jotenki tulehtunu, piilolinsseistä.. Nyt pitää lepuuttaa niitä, josko ne siit asettuis ajallaan.. Mut nyt sinne Belgiaa, tulee kyl mielenkiintonen päivä.. aika olotilat.
edit: näin muute suunnillee upeimman naisen koskaa eilen baarissa.. Olin vaa aika jurrinderissa, ni enpä siin sitte kuitekkaa alotteelliseksi käynyt, mikä vituttaa hieman..kaveri sano sille kyl, et sä näytät mun kaverin mielest jumalattarelta
![]()
Voihan vide, nauroin tälle ainakin 5min! Toivottavasti ei ukko heränny. Pitäisköhän mun mennä nukkumaan? Pelkään vaan että viimeöinen jatkuu, vaikka olen taas todella väsynyt..
Olisiko sulla tuossa unijutussa sama juttu kuin mulla, että jos menee liian myöhään ja on väkisin pysynyt hereillä, niin iltauni kerkiää mennä ohi ja sitten ei enää nukuta. Itsellä meni sillälailla, että menin yhdessä vaiheessa 23-00.00 välillä nukkumaan, mutta sain pyöriä aina kahteen asti ennekuin nukahdin. Nykyisin menen kymmenen aikoihin nukkumaan ja ei ole mitään ongelmia. Kannattaa vaikka kokeilla, että miten keho reagoi jos menee aikaisemmin nukkumaan ja eikä yritä väkisin kukkua myöhään.
) niin MIKSI NIITÄ EI KÄYTETÄ?
Jos saan neuvoa Pakkiksen sinkkumiehiä, niin älkää ikinä alkako seurustelemaan naisen kanssa, jolla on kuukautiskierto.:(