Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Silmä on iha vitun punanen ja kai se on jotenki tulehtunu, piilolinsseistä.. Nyt pitää lepuuttaa niitä, josko ne siit asettuis ajallaan.. Mut nyt sinne Belgiaa, tulee kyl mielenkiintonen päivä.. aika olotilat.:)

edit: näin muute suunnillee upeimman naisen koskaa eilen baarissa.. Olin vaa aika jurrinderissa, ni enpä siin sitte kuitekkaa alotteelliseksi käynyt, mikä vituttaa hieman..:) kaveri sano sille kyl, et sä näytät mun kaverin mielest jumalattarelta:)

Silmä on iha vitun punanen ja kai se on jotenki tulehtunu, piilolinsseistä.. Nyt pitää lepuuttaa niitä, josko ne siit asettuis ajallaan.. Mut nyt sinne Belgiaa, tulee kyl mielenkiintonen päivä.. aika olotilat.:)

edit: näin muute suunnillee upeimman naisen koskaa eilen baarissa.. Olin vaa aika jurrinderissa, ni enpä siin sitte kuitekkaa alotteelliseksi käynyt, mikä vituttaa hieman..:) kaveri sano sille kyl, et sä näytät mun kaverin mielest jumalattarelta:)

Entäs jos olitkin vaan niin kännissä että kaikki olivat mielestäsi kauniita, ja tämäkin nainen oli oikeasti kunnon harakka. :D

Sanon vielä kerran: sullon joku tilanne päällä ton brenkun kanssa. Ongelma. Taas parina viime päivänä sun tekstit ovat olleet aika heikosti luettavia ja näköjään itsekin olet huomannut että vituiksi menee kännissä.

Tee asialle jotain.

Voihan vide, nauroin tälle ainakin 5min! Toivottavasti ei ukko heränny. Pitäisköhän mun mennä nukkumaan? Pelkään vaan että viimeöinen jatkuu, vaikka olen taas todella väsynyt..

Olisiko sulla tuossa unijutussa sama juttu kuin mulla, että jos menee liian myöhään ja on väkisin pysynyt hereillä, niin iltauni kerkiää mennä ohi ja sitten ei enää nukuta. Itsellä meni sillälailla, että menin yhdessä vaiheessa 23-00.00 välillä nukkumaan, mutta sain pyöriä aina kahteen asti ennekuin nukahdin. Nykyisin menen kymmenen aikoihin nukkumaan ja ei ole mitään ongelmia. Kannattaa vaikka kokeilla, että miten keho reagoi jos menee aikaisemmin nukkumaan ja eikä yritä väkisin kukkua myöhään.

Itsellä vituttaa se, että sairastelun myötä tosiaan tippui 7kg ja eilen huomasin, että mistä sitä painoa oli lähtenyt; mun kyykkyperse on kadonnut!!! :curs: . Nyt mulla on samanlainen perse kuin meidän äidillä, eli lättäperse :itku: .

Olisiko sulla tuossa unijutussa sama juttu kuin mulla, että jos menee liian myöhään ja on väkisin pysynyt hereillä, niin iltauni kerkiää mennä ohi ja sitten ei enää nukuta. Itsellä meni sillälailla, että menin yhdessä vaiheessa 23-00.00 välillä nukkumaan, mutta sain pyöriä aina kahteen asti ennekuin nukahdin. Nykyisin menen kymmenen aikoihin nukkumaan ja ei ole mitään ongelmia. Kannattaa vaikka kokeilla, että miten keho reagoi jos menee aikaisemmin nukkumaan ja eikä yritä väkisin kukkua myöhään.

Se on mahdollista. Tiedän kuitenkin osittain tuon toissaöisen unettomuuden syyn: Aloin kelailemaan työjuttuja, ja se on aina tuhoon tuomittua. Unen kannalta siis.

Mä nyt syyttelen täällä jengiä samoista mokista mitä itse olen tehnyt mutta menköön! Hahaa!

Mua VITUTTAA kun joka perkeleen asiasta pitää tehdä erikseen uusi tredi. Mikä vittu näillä tyypeillä on, eikö täällä oikeasti osata etsiä tietoa MISTÄÄN?!Kun sivulla lukee kissankokoisin kirjaimin että ALOITTELIJOIDEN OSIO siihen ei voida postata vaan on PAKKO tehdä uusi "apua nopalle" tredi:curs: Sitten on nämä ruokavaliotredit ja treeniohjelmatredit joihin voi kysymyksiä postata (ovat käteviä, kiitti vaan niille jotka ne keksivät:) ) niin MIKSI NIITÄ EI KÄYTETÄ?

Voi saatana, miten ärsyttää:curs:

"Moi! Mä oon Shiba, 23-v tyttö ja alotin käymään salilla. Voisko joku kertoo mulle että miten mun pitäs kasvattaa massaa ja piukentaa pebaa ja syödä oikein? Onhan tossa näitä asioita käsitteleviä tredejä ihan näkyvillä mut en mä niitä osaa selata.....":david:

Ja kun täällä on valitettu (ja mäkin valitan) että saleilla riehuvat pennut pilaa treenit, niin miksi kukaan kersojaan salille raahaava ei ota näistä viesteistä opikseen? Vai eikö ne lue kuin omia viestejään?

No niin, sitten moderaattorit voi poistaa tän ja Mike antaa mulle bannit tälle foorumille.. Anteeksi kun avauduin. Joskus vaan vähän harmittaa.:itku:

Flunssaa pukkaa prkl:curs: sitähän tähän juuri tarvittiin. No on tässä maailmassa joskus jotain hyvääkin: kiitos eräälle henkilölle, jota ilman en tiedä miten oisin selvinnyt kun elämä päättää potkia kunnolla päähän:haart: :)

TAAS tää sama ongelma. Kaappi täynnä vaatteita, mutta mitään ei löydy päälle. Piti olla frendin luona jo kuudelta, hyvä jos oon kasilta tätä menoa.
Miten tää on niin vaikeeta? Löysin jo yhen paidan, mutta sitten tuli kenkäongelma. Tulis jo kesä, niin vois laittaa hameita ja toppeja, eikä miettiä, etttä mitäs jos on kylmä sit yöllä kun tulee baarista. Ei kyllä tippaakaan huvittaisi minnekään baariin mennäkään.:curs:

Tyttökaverilla alkoi kuuk-autiset. Pari tuntia oli vielä kaikki hyvin ja naurua irtosi. Nyt soitin ja perkeleenmoinen kiukkuaminen päällä. Jos saan neuvoa Pakkiksen sinkkumiehiä, niin älkää ikinä alkako seurustelemaan naisen kanssa, jolla on kuukautiskierto.:(

Sekin vituttaa, kun se brittityttö Madeleine kidnapattiin Portugalissa. Voi vain kuvitella vanhempien tuskan ja kaikki ne ajatukset, joita tulee mieleen omasta tytöstä jonkun sekopään kanssa. Ei vittu. Saa nähdä missä vaiheessa vanhemmat/etsijät/poliisi luovuttaa, jos tyttöä ei ala löytymään.

Vanhemmathan tosin sanoi, että eivät palaa kotiinsa ennen kuin asia selviää, tavalla tai toisella. No mitäs jos ei vaikka seuraavien 6kk:n aikana löydy? On vittu karmea tilanne.

Yksi sana: Kumlinge. Työpaikkailmoituksessa sanotaan asunnon järjestyvän. No, kait pannuhuoneessa (jonka lattiasta menee jalka läpi) olevaa sänkyä voi asunnoksi kutsua... Ketään ei näy missään ja kaikki paikat on ränsistynyt ja paskassa. Mahtava paikka.

Jos saan neuvoa Pakkiksen sinkkumiehiä, niin älkää ikinä alkako seurustelemaan naisen kanssa, jolla on kuukautiskierto.:(

:D sillon se vasta helvetti on irti, jos jossain saumassa kierto on pakko ajaa alas - ei edes saa valita mikä (niistä herttaisista) vaiheista jää päälle.

Vituttaa kun ei saa yöllä nukkua ja syykin on ihan oma, kuka käski periyttää huonot unenlahjat kuopukselle (3v, ei edes vauva).

Vittu ja saatana. Huomenna työharjoittelun nimissä palkattomiin hommiin, siitä sitten nauttimaan kauneinta kesää 12 vitun viikkoa putkeen ilman tietoakaan tilistä. Ei ei, kesäduuniblues on ihan hieno asia olettaen että sieltä tulisi sitä rahnaakin, nyt vain vien kaiken jaksamisen ja aikani työpaikalle enkä hyödy siitä hevon helvettiä, tai no pari opintopistettä mutta aika laiha lohtu. Saatana.

Mulla just loppu työharjoittelu. :jahas: Käteen jäi juurikin muutama opintopiste vajaan puolen vuoden työnteosta. Elämä on. :jahas:

Mulle iski joku räkätauti. Ihan karheena nenä ja nielu, tosi inhottavalta tuntuu. :( Koirakin on kipeänä, huolestuttaa...

VLV loppuu jälleen kerran aivan liian aikaisin...:(
Niin ja TJ 229 :hyper:

Back
Ylös Bottom