Mua alko vituttaa sun puolestas. On se niin perkeleen kumma kun naisiin pitää kajota.
Et taida olla ainoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua alko vituttaa sun puolestas. On se niin perkeleen kumma kun naisiin pitää kajota.
Et taida olla ainoa.
Enpä nyt tuosta ankarasta tiedä, mutta prkl kun ei pääse salille. Kaipa ne ovet jossain vaiheessa sinnekin aukeaa, mutta kun puoli tuntia sitten kävin kokeilemassa, niin lukossahan tuo oli. Noh, puolen tunnin päästä uusi yritys ja sitten saapi luvan jäädä treeni tekemättä, jos ei pääse. Ois pitäny eilen käydä...
Soititteko poliiseille tuosta raiskauksesta? Ja saako kysellä miten muuten noihin tappeluihin/tuohon tilanteeseen oikein jouduitte? Nim. Merk. onneksi en lähtenyt.
EDIT: Oot näköjään ROI:sta, se selittää noi tappelut. :lol2:
Polven siteiden kiristysleikkaus edessä...
Kellään kokemuksia tuosta? Kauanko paraneminen kestää? Koska pääsen kepeistä eroon ja koska kävelen normaalisti?
2-4kk... Voi *****:curs: Kesä ja festarit voi sit ainakin unohtaa. Mutta joo armeijan takia se on pakko hoitaa nyt.
Eiköhän noita hyviä miehiä vielä sinullekin tule vastaan. Ei me kaikki sentään käsiksi käydä.
Tosin kiltit miehet eivät saa.![]()
Rehellisesti sanottuna, tollaset idiootit vie uskon siihen, että niitä hyviäkin olis jossaa. Eikä ollu muuten eka kerta, ku mua joku äijä vetää turpaan. Tää ei vaan onnistunu siinä kamalan hyvin eilen...
Avernian on taas vaihteeksi katkeralla tuulella. ;)
Kiltit != hyvät.
Esim. mä olen kiltti, mutta en hyvä.
Kaikki on suhteellista. Mikä kellekin on kiltti ja mikä hyvä.
Lunta, sitä tulee ihan homona!
Vittu!! Ilmastonlämpenemiset my ass! :wall: