Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuli sittenkin käytyä kahdella stadissa. Ja nyt alkoi vituttaa, että on nykyään niin kaamee darra, ettei viittinyt ottaa enempää.
Tosin huomenna pitäs olla lenkkikunnossa, mutta vedin kofeiinijuomaa pari tuntia sitten, ja arvatkaa tuleeko uni..:(

Käväsin selvinpäin kaupungilla liikenteessä . Tuloksena kaks kertaa meinasin joutua ottaan matsia ihan tuntemattoman tyypin kans ja sit kaverin kans estettiin erään nuoren naisen raiskaus. Mihin vittuun tää maailma on menossa :(

soitin yhelle tyttöihmiselle suomeen.. Katoin puhelutiedoist.. Makso sitte 410 euroa vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! miten voi olla noin vitun ääliökallista!

soitin yhelle tyttöihmiselle suomeen.. Katoin puhelutiedoist.. Makso sitte 410 euroa vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! miten voi olla noin vitun ääliökallista!

Meinaatko 41€? jos 410€ niin ei helvetti:itku:

410 ois luokkaa 5 tunnin puhelu.. Thaimaasta Suomeen roamingilla...

mutta asiaan.

konitohtori sanoi:
Perussyy polvikipuhin polvilumpion rustovaurio. Ei hydropsia, extensio ja flexio täydet, patellan höyläys krepitoi selvästi mutaa ei jurikaan arista, Lachman, vetolaatikko, sivuttaisstabiliteetti extensiossa ja semiflexiossa mcl ja lcl suhteen tukevat, mensciprovokaatio negatiiviset.

Liikkeitä joita tulee tehdä ja joita tulee välttää: pyöräillessä satula mahdollisimman ylös ja runsas vaihteiden käyttö suositeltavaa, kevyt pyöräily voi olla hyväksi, raskasta vältettävä mahdollisuuksien mukaan. Selkä- tai krooliuinti, jossa polvet suorana suositeltavaa. Kaikki kyykkyliikkeet polvet koukussa istuen minimiin ja portaiden sijasta käytettävä hissiä aina kun mahdollista. Kävely- ja pyöräilylenkit valittava tasamaavoittoisiksi. Istuessa pidettävä polvet suorassa mahdollisuuksien mukaan, Myös polvilumpiotukea voi koittaa, Respectassa kannattaa käydä kokeilemassa erilaisia malleja. Sen sijaan alaraajaa saa treenata suorana vaikka uuvuksiin asti.

Lue: ainoat jalkaliikkeet tästäedes se perslihaslaite, pohkeet seisten sekä sjmv. Pyörät lähtee myyntiin, no eihän niihin mennykään ku 3+keur.. ja uudet kalliit lenkkitossut taitaa päästä myös homehtumaan.

Käväsin selvinpäin kaupungilla liikenteessä . Tuloksena kaks kertaa meinasin joutua ottaan matsia ihan tuntemattoman tyypin kans ja sit kaverin kans estettiin erään nuoren naisen raiskaus. Mihin vittuun tää maailma on menossa :(

Soititteko poliiseille tuosta raiskauksesta? Ja saako kysellä miten muuten noihin tappeluihin/tuohon tilanteeseen oikein jouduitte? Nim. Merk. onneksi en lähtenyt.

EDIT: Oot näköjään ROI:sta, se selittää noi tappelut. :lol2:

joopa joo, rankan vapun jälkeen pääsin sänkyyn kolmelta, ja lähdin seitsemältä käppäileen krapulassa duuniin... eipä vituta kun huomasin töissä et vuoro alkaa vasta puol yheltätoista...

vittuakos sitä sit saatana tekis töissä perkele kaks ja puol tun-vitun-tia!?!?!?!??

vs:selaan pakkista?

lauantaina alko kurkkukipu ja sunnuntaista asti kuumetta ja kauhee yskä, äsken kävin lekurissa, anto 3pv. saikkua ja antibioottikuurin

Mä imen itseeni miehiä joilla on tarve joko lyödä mua tai muuten vaan käydä käsiksi... Eilinen taas todisti sen ettei tarvitse mennä mihinkään vähään aikaan, kotona on parempi olla.

Eiköhän noita hyviä miehiä vielä sinullekin tule vastaan. Ei me kaikki sentään käsiksi käydä. :)

Tosin kiltit miehet eivät saa. :rolleyes:

Tässä kuussa tuleva 3 viikon gines, joka sisältää kaksi leiriä. Ja toinen niistä on saatanan Rovajärvellä! Siellä on varmaan vieläkin 5 metriä lunta. Yöunet jää varmaan taas siihen 30min-1h ja ruokailut on pakkipaskaa. Tänä vuonna lokakuu ei ole kovin ikävä...

Eiköhän noita hyviä miehiä vielä sinullekin tule vastaan. Ei me kaikki sentään käsiksi käydä. :)

Tosin kiltit miehet eivät saa. :rolleyes:

Rehellisesti sanottuna, tollaset idiootit vie uskon siihen, että niitä hyviäkin olis jossaa. Eikä ollu muuten eka kerta, ku mua joku äijä vetää turpaan. Tää ei vaan onnistunu siinä kamalan hyvin eilen...

Vitun vittu! Vappu meni päin persettä selvinpäin ilman kavereiden seuraa.
Yksin vietin vapun Savonlinnassa jossain kylän "parhaimmassa" "clubilla" voi vittu kun oli turha reissu! Paskempaa DJ en ole kuulutkaan vähään aikaan! Kun ainoa asia mitä voi tehdä yksin selvinpäin ja pitää hauskaa yö elämässä on tanssiminen, mutta tää vitun dj oli vain niin vitun paska että ei kiinnostanu edes tanssia. Siinä sitten olin kokis lasi kädessä ja katselin känniläisten örvellystä. Katselessa sitten totesin että en perkele enään koskaan juo känniä oli se kyllä niin rankan näköistä touhua :D

Miksi sitten olen yksin jossain hevon vitussa? Syy tähän oli työt! Piti/pitää tehdä työtä mikä on saatanan kiireelinen. Homman pitäis olla valmis HUOMENNA! Pieni ongelma on vain että ei näissä saatanan rakenteissa pysy mikään kiinike kiinni! Rakenteet eivät olletkaan betonia kuten alkujaan oli kerrottu! Pitäisi olla saatanan kemialliset kiinikeet, mutta eihän niitä saa saatana pyhäpäivänä! Tässä sitten ollaan sormi perseessä hevon perseessä ja mitään ei voi tehdä ja homma ei edisty.

Summa summarum: Vappu ja vapaat meni aivan päin persettä ja ohitse pelkän tyhjän takia! Työt eivät oikein edisty kun ei saa mitää mihinkään kiinni! Voi vittu tätä vitutuksen määrää. On niin vitun turha olo kuin olla ja voi.

Onneksi hotellilla on edes saatanan netti yhteys että voi avautua :)

Rehellisesti sanottuna, tollaset idiootit vie uskon siihen, että niitä hyviäkin olis jossaa. Eikä ollu muuten eka kerta, ku mua joku äijä vetää turpaan. Tää ei vaan onnistunu siinä kamalan hyvin eilen...

Mua alko vituttaa sun puolestas. On se niin perkeleen kumma kun naisiin pitää kajota.

Polven siteiden kiristysleikkaus edessä...

Kellään kokemuksia tuosta? Kauanko paraneminen kestää? Koska pääsen kepeistä eroon ja koska kävelen normaalisti?

Meinaatko 41€? jos 410€ niin ei helvetti:itku:

Joo, Syynä tohon virhearvioon ol se että, mä olen aikanaan ilmeisen väärin laittanut ton puhelunhinnan aikayksikköä kohti kännykän asetuksiin, eli tosiaan 41 euroa se vaan oli.. on se silti vi-tun kallista.. Varsinkaa kun se ei oo siis mikää tyttöystävä tai mitään se nainen jolle soitin, ihan vaan ystävä, tosin kyllä varmasti paras, mitä mulla suomessa on.

Back
Ylös Bottom