Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse muistelisin, että kolme määräaikasta on maksimi.Eikös vuoden jälkeen työnantajan ole pakko ottaa vakkariks ja tehä soppari? Ite muistelisin et kaks koe aikaa pystyy pitää mut sit on otettava vakituiseks
Ja sitten omaa vitutuksen aihetta. Ostin lauantaina parit farkut ja tuli maksettua elctroni-kortilla ja siinä maksaessa se myyjä sähläs jotain ja oli heti silloin tarkistettava millasen kuitin se antaa allekirjoitettavaksi. Kuitti oli oikein, mutta kuinkas ollakkaan kun nyt menin Nordean sivuille niin maksu oli lähtenyt kahteen kertaan. Vitun amatöörit - sanon mä.
Itse muistelisin, että kolme määräaikasta on maksimi.
Ja sitten omaa vitutuksen aihetta. Ostin lauantaina parit farkut ja tuli maksettua elctroni-kortilla ja siinä maksaessa se myyjä sähläs jotain ja oli heti silloin tarkistettava millasen kuitin se antaa allekirjoitettavaksi. Kuitti oli oikein, mutta kuinkas ollakkaan kun nyt menin Nordean sivuille niin maksu oli lähtenyt kahteen kertaan. Vitun amatöörit - sanon mä.
Ei ole myyjän vika! vaan nordean järjestelmän.
Elikkä myyjä kun latoo ostokset koneelle ja visa electron yrittää ottaa varmennuksen nordealta että tilillä vaadittava summa rahaa niin joskus pankkkien järjestelmät jumivat ja se varmistus katkeaa ja myyjä joutuu yrittämään uudestaan sitä varmennusta...
Voihan niitä määräaikaisia soppareita olla vaikka 50 putkeen, jos vaan löytyy aina peruste määräaikaisuudelle.
Miksi et tee samoin?Se on kyllä vittu sellasta. Ihmetellään samalla, että miks vitussa tässä talossa täysjärkiset koulutetut ihmiset käy vaan hakemassa CV:hen merkinnät ja lähtee lätkimään.
Tehtiin siinä sit sarjat vuorotellen loppuun, viereisen penkin ollessa vapaana. :D