Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

tyttökaveri hakee nyt toista kertaa kauas kauppakorkeaan ja suhteen tulevaisuus selviää vasta heinäkuussa. Luonnollisesti tässä olen kämppiä syrjäsilmällä kytännyt, tuonkin hakemis-hässäkän tietäen. Nyt tyttönen sitten soitti ja ilmoitti noista kahdesta "niin ihanasta" kämpästä. Miksi vittu piti ilmoittaa, kun itsellään on haku pois päin?!!! Mitä vittua!??? Voi hevonvittu.
.

Jos sille tuli varma fiilis, että se ei pääse sisään kuitenkaan?

Hmm, mikähän taas ei vituttais..Joku mulkku oli sutinut auton kattoa myöten paskaan viikonloppuna jossain saatanan kuraparkkiksella, kun oli roadsteri taas eka päivää ajossa..olisin keksinyt varmasti jotain saw:n innoittamaa jos olisin nähnyt..tämän lisäksi ei vaan meinaa löytyä millään aso-kämppää, vaan joutuu asumaan keskellä metsää ihan perkeleen kalliilla vuokralla:curs: duuni ei luista ja palkkakin on paska.Noh, kohtahan menee sopparikin umpeen...Kovasti käyn salilla mutta ainoa mikä tuntuu nousevan on rasvaprosentti.Kelaankin pitäis maksella 700e takaisin. koska ovat itse tehneet 3 virheellistä päätöstä taannoin hakiessa asumistukea, vaikka olin antanut oikeat tiedot.Sanoivat vain erehtyneensä siitä, kenet katsotaan kuuluvan samaan ruokakuntaan, vaikka kyseistä asiaa moneen kertaan kysyin:curs:

Naiset! Miksi vitussa ensin näytetään kiinnostusta ja sitten kun homma alkaa menemään hieman vakavempaan suuntaan niin laitetaan välit poikki! Mitä!
Saatana että voi vituttaa tuollainen toiminta.

kyllä vaan on :D .... Ei auttanu marinat siitä että vaihan amikseen jos en pääse läpi tai se että lukio menee sit 4 vuoteen :D ... ehkä käytän noita liikaa enkun kursseilla :(
Miksi et vain opettele sitä englantia ihan suosiolla? On kuitenkin melkoisen tarpeellinen kieli osata. Ennemmin minä ainakin englannin opettelisin lukiossa kunnolla, kuin historian ja itseasiassa niin aikanaan teinkin.

Jos sille tuli varma fiilis, että se ei pääse sisään kuitenkaan?

No sitähän se on koko ajan epäröinyt, mutta samoilla hengenvedoilla kertonut unelmastaan, joka tuo kauppis hänelle on. Helevetin turvallinen olo, kun toisella on hinku elää minun kanssa, mutta samalla palava halu päästä pois unelmansa perään. :(

Tähtis se jaksaa tukea:5:

.....hän oli siinä tohinassa saanut komean erektion, jota siitä lähdettiin hoitamaan suihkun puolelle.

En oo näin kovaa nauranu varmasti vuosiin!! :worship: Varmasti saan tyrän, kiitos Viston!

Trolli tai ei, mutta jumalauta että rupes naurattaa iha vedet silmissä.. oli kyllä odottamaton loppu stoorille :lol2:

joo jos on trolli niin aika harmiton :D mutta hauska

Voih ärrin murrin grrr...:curs: Pamahdin yöllä kipeeksi. Luulin jo eilen että orastava lenssu menis ohi vaan mitä vielä, kahta kauheempana päälle vaan. Kuumetta ei oo sentään. Kai tässä on otettava kunnon hevoskuuri c-vitamiinia.

huono ruoka, huonompi mieli

Voi hevon***** noitten SODEXsucksmyassHO-"ravintoloitten" tarjontaa. Miten voikin veetuttaa huono ruoka näin paljon :curs: Meni kyllä päivä pilalle :(

Miksi et vain opettele sitä englantia ihan suosiolla? On kuitenkin melkoisen tarpeellinen kieli osata. Ennemmin minä ainakin englannin opettelisin lukiossa kunnolla, kuin historian ja itseasiassa niin aikanaan teinkin.

toiset tykkää enemmän reaali ainesta kun kielistä ... Eipä sillä että ei enkun oppiminen kiinnostas mut ei sitä oikein voi kovin kovia ootella jos kuuuntelusta ja luetusta saa melkein täydet ja sit sanastosta ja muusta turhasta jää melkeen kaikki pisteet saamatta :D .. Ja eipä tuo enkku mikään kynnys kysymys oo tulevaisuuden suunnitelmissa mut eipä sitä koskaan tiiä että mitä sitä tekkee sit :rolleyes:

toiset tykkää enemmän reaali ainesta kun kielistä ... Eipä sillä että ei enkun oppiminen kiinnostas mut ei sitä oikein voi kovin kovia ootella jos kuuuntelusta ja luetusta saa melkein täydet ja sit sanastosta ja muusta turhasta jää melkeen kaikki pisteet saamatta :D .. Ja eipä tuo enkku mikään kynnys kysymys oo tulevaisuuden suunnitelmissa mut eipä sitä koskaan tiiä että mitä sitä tekkee sit :rolleyes:

no jos meinaat semmosiin hommiin missä tarvitaan kirjallista englannin taitoa niin kyllä noi kieliopit kannattais opetella. jos tarvitaan vaan suullisen englannin taitoa niin noi voi oikeestaan unohtaa.

itellä vähän sama homma saksan kanssa. kieliopista ei ole enää hajuakaan mutta puhuminen onnistuu. hävettää kyllä aina kirjottaa saksaa kun tietää että teksti on täynnä virheitä.

englannin kieliopit on helposti opittavissa jos vaan vähän viittii panostaa.

Ja mitäs ne enkelit teki sulle sitten?

No siis eihän ne mulle mitään ees uskaltais tehä:rolleyes:
Kuhan vaan se niitten yleinen käytös ja muutenki se koko meininki alko vituttaan. Jotain support tuotteita siellä kampes ihmisten ostettavaksi.

JUMALAUTA!!!

Pankkikorttini uusittiin (Osuuspankki) ja pyydettiin leikkaamaan vanha kortti kahtia ja lähettämään se kirjekuoressa takaisin pankkiin. Uusi kortti toiminut hyvin kunnes tänään piti Lippupalvelusta hakea lippuja ni eiköhän ruutuun lävähdä "Tili suljettu!"

Vitun ammattitaidottomat perkeleet oli sulkenu mun tilin. Päätelty tietenkin kun leikattu kortti tulee pankkiin että aha, tili kiinni. :curs:

Naiselle siellä OP konttorissa: OPETTELE TYÖSI SAATANA!!!

Kävin tänään klo 13 varaamassa pyykkituvan toisen koneen käyttööni klo 17-19. Koko päivä oli muuten varauslapussa tyhjää. Klo 17.04 menen pyykkitupaan, ja siellä on edellisen vaatteet koneessa ja toinen pyörii. Mun varaamassa koneessa siis hänen ohjelmansa jo loppu. Jumalauta vieläkään ei ole hakenut niitä sieltä, eikä listassa lue kenen rytkyt siellä on. Vittu että vituttaa, mikä vittu siinä on kun ei noin yksinkertaisia ohjeita osata noudattaa? Ja en varmaan mene ronkkimaan niitä itse sieltä pois, hyvällä tuurilla saa vielä turpaansa täällä apinaparatiisissa.

JUMALAUTA!!!

Pankkikorttini uusittiin (Osuuspankki) ja pyydettiin leikkaamaan vanha kortti kahtia ja lähettämään se kirjekuoressa takaisin pankkiin. Uusi kortti toiminut hyvin kunnes tänään piti Lippupalvelusta hakea lippuja ni eiköhän ruutuun lävähdä "Tili suljettu!"

Vitun ammattitaidottomat perkeleet oli sulkenu mun tilin. Päätelty tietenkin kun leikattu kortti tulee pankkiin että aha, tili kiinni. :curs:

Naiselle siellä OP konttorissa: OPETTELE TYÖSI SAATANA!!!

Miks lähetit :D Ei niitä tarvi lähettää, kuhan pistää osiksi.

Back
Ylös Bottom