Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kyl toiveliikassa.. Aateltiin.. upposi.. aluksi.. päästä.. takasin.. hakemaan.. polveen.. upposi.. monessa.. kohassa.. käteen.. täyn.. juoksemaan.. loiskuessa.. Koulussa.. perseestä.. hauskimpiin.. vitusti.. kokeita.. Kohta.. koulusta.

Onks se nii kauhee vaikeet kirjottaa ees jokatoine sana loppuu ast. Ku iha hirveet lukee tämmöst eiks je. :) :piis:

Onks se nii kauhee vaikeet kirjottaa ees jokatoine sana loppuu ast. Ku iha hirveet lukee tämmöst eiks je. :) :piis:

No sit voi jättää lukematta. Eihän tää mikään kirjakielen foorumi vuan tiällä sua viännällä vaekka savvoo tai vaikka savolahen pelkiaa? Tosin en nyt ihan normaalisti KIRJOTTELE tolleen mutta oli puhevaihe päällä ja koulussa kirjotin nopeesti muitten kyyläilees niin tuli vähän sekasta. Kyllä puhun tollee koska kuuluu puhetyylii ja vähän paikallista puhetyyliäkin vissiin tossa. Ja eihän tää mikään ois puhees eihä tää mikää :P
Tähän asti ainakin muut käsittääkseni saanut tällä palstalla selvää nii en ala täs suurennuslasin kans ettii jonkuu niuhon takii ännii sun muita iitä.

Jepjep, kyllähän siitä jotenkuten selvän saa, enkä ole pyytänytkään sinua täsmällistä kirjakieltä kirjoittamaan, en itsekään niin tee. Pisti nyt vain vähän silmään, ja kyllähän se varmasti on tälläkin foorumilla muille mieluisampaa lukea kuitenkin enimmäkseen kotimaisen kielemme suuntaan kirjoitettua tekstiä. Mutta, oma on kunkin kirjoitustyyli, piti vain jostain syystä päästä huomauttamaan.

Nimimerkki Jennimin kans siin mieLes samoil linjoil et onhan se jotenkin tosi paljo sekavam paa lukee tällasta tekstiä ja kun sitä haluis jokisen tekstist ottaa niit pääpointtei esiin niinsiin mieles on vähän vaikeeta ehkä tällaisest tekstist niit pointtei huomata.

Iän myötä tekstikin kehittyy, joten alles gut.:piis:

Tämähän on Off Topiccia people, mutta..

Sen verran olen itse murentajan puolella, että yleensä kun näen huonoa tekstiä yms, niin en edes jaksa lukea viestiä läpi. Tällä siis tarkoitan sitä, että huonolla ulosannilla saa sen aikaan, etten edes viitsi/jaksa lukea viestiä läpi.

Yleisesti ottaen on kiva lukea kirjakieltä. Lolleja sun muita puhekielenilmaisuja kyllä itsekkin viljelen aika ajoin.

Tässä esimerkki ärsyttävästä tavasta kirjoittaa. Ei välejä pisteiden/pilkkujen jälkeen, ei suuria kirjaimia, ei kappalejakoja. Kaikin puolin raivostuttavan huonoa kirjoittamista. Jokaisen pitäisi jaksaa painaa se SHIFT+alkukirjain sekä SPACE. Kappalejaon idea nyt tuntuu katoavan suurimmalta osalta fiksuistakin kirjoittajista.

forearms sanoi:
20 vuotta sitten sanottiin että pari kertaa viikossa saman lihasryhmän reenaus"ei riitä"nykyään että"ei pysty"mikä ihmisiä vaivaa,sä voit reenata vieläkin useammin tai vähemmän,eikä se estä kehitystä.kyse on sarjojen kokonaismäärästä per`lihas,per`viikko.noin vuosi sitten mä tein täyskäännöksen harjoittelussa.5:skertaa viikossa,kax"penkkipäivää"kax"vetopäivää"ja kerran jalat.JA PERUSLIIKKEITÄ!!!ei enää hifistelyä,vaan pari kovaa sarjaa per lihasryhmä ja pois..penkkipäivä näyttää lämmittelyjen jälkeen tältä:penkkipunnerrus 1/4-6toistoa,kapea penkki tai ranskis 2/6-8toistoa,pystypunnerrus 1/6-8 rinnalle sivultanostoja käsipainoilla 2/6-8 ja pois,aikaa menee noin 30min,menis nopeamminkin,mutta en tee sarjaa ennenkuin olen täysin palautunut edellisestä sarjasta,mutta lihakset vielä lämpimät.joka 4:jäs viikko kevennetty viikko.eli maastavetoa,penkkiä,soutua,hauiskääntöä tangolla ja kyykkyä,sieltä se massa tulee(huom.nämä koskevat minun harjoittelua,eikä ole tarkoitus aliarvioida muiden treeniohjelmia lisäravinteista palautusjuoma tulee twinlabilta ja päälle kreatiinia.150kg penkistä puhtaasti ja 45cm.hauis on tosi asia...ennen se oli jotain aivan muuta,hyvää treenikevättä kaikille

Nyt vituttaa hiukset. Ärsyttää se jatkuva muotoilu ja parturissa käynti. Lisäksi pitää kokoajan olla niitä pesemässä ja auta armias jos vähän tuulee tai nukkuu niin samantien on letti taas sekaisin. Pitää varmaan alkaa suunnittelemaan hiuksien pois ajamista. Ainoana miinuksena on systeri, joka sanoo että jos haluat olla sinkku vielä pitkäänkin, niin aja ihmeessä pois. :lol2: Ei kuulema kalju sovi mulle. :(

Ugly Betty, helvetti.

Miten saadaan aikaiseksi ruma tyttö? No isketään sille silmälasit, hammasraudat ja räikeänväriset vaatteet. Hyvää tekee varmasti teinityttöjen itsetunnolle, jos on hammasraudat ja silmälasit, vaikka ne on lääkärin määräämiä, eikä mitään muotiesineitä.

Itsekkin ihmetellyt tuota juttua.

Eikä itse näyttelijä tietenkään ole mikään friikki, vaan ihan normaali nainen:

1_013.jpg

Ns. TV-ugly, kuten Moen castaajat sanoivat Simpsoneissa. We wan't TV-ugly, not ugly-ugly.

ps, tuo ei edes ole TV-ugly, vaan ihan kaunis.

Kyl sie oot muutki viestit kirjotellu tollee

Selvä :D Eipä sit ite aattele miten kirjottaa. Mutta kyllä mulla on yhdyssanat kunnossa ja iteki huomautan joskus toisten yhdyssanavirheistä.

e. Ei minulla äidinkielen kirjoitelmissa ikinä ole ollut mitään kirjotusvirheitä paria pilkkua lukuun ottamatta.

Huomaa kyl et taitaa murentaja olla kouvolasta.. Kotoisa fiilis tulee ainakin kun lukee tuolla lailla kirjoitettuja tekstejä.. Ja mäkin taidan välillä ehkä kirjottaa puhekielistä..

Vituttaa sitten taas se että kauheesti väsyttää koko ajan jostain syystä.

Sori, tää on vähän väsynyttä näsäviisastelua, mutta mistä sä tiedät olisivatko nuo parantuneet ilman niitä antibiootteja? Eli oliko noilla kuureilla mitään vaikutusta sun tauteihin? Tähän emme saa ikinä vastausta. Eikä myöskään siihen, onko Petri Takala natu vai ei.

No kyllä todellakin huomasin olon helpottavan heti päivässä parissa kun sain tuon antibioottikuurin päälle, ei nimittäin ollut varsinkaan tuo ensimmäinen tulehdus ihan kevyttä laatua.

Miten ihmiset voi netissä tietää jonkun taudista yhtään mitään??? Kohtahan ei tarvitse mennä lääkäriinkään kun kysyy vaan netissä että mikä vaivaa.

Arrrgh, vituttaa olla tämmönen saatanan aikaansaamaton nysvä! :wall:
Ei tuu kesää eikä elämästä mitään tällä menolla.

Jotain positiivistakin, selkätreenit meni vitutuksen voimilla kokolailla hyvin.

Saatan jouduin heräämään aikaseen tänään, että pääsis hammaslääkäriin. Sitten kun piti mennä bussilla, olinkin mennyt väärälle pysäkille ja kappas, dösä vetää tuhatta ja sataa vastapuolen pysäkin ohi (joka olis ollu se oikea pysäkki :wall: )

Sitten kun soitan hammaslääkäriin, siellä vittuillaan että soitit väärään numeroon (no se oli väärä numero, olis pitänyt soittaa hammaspulssiin, eikä sinne vitun ajanvaraukseen). Perkeleen perkeleen saatana!!!

Seuraava aika sitten n. kuukauden päähän :david:

Saatan jouduin heräämään aikaseen tänään, että pääsis hammaslääkäriin. Sitten kun piti mennä bussilla, olinkin mennyt väärälle pysäkille ja kappas, dösä vetää tuhatta ja sataa vastapuolen pysäkin ohi (joka olis ollu se oikea pysäkki :wall: )

Sitten kun soitan hammaslääkäriin, siellä vittuillaan että soitit väärään numeroon (no se oli väärä numero, olis pitänyt soittaa hammaspulssiin, eikä sinne vitun ajanvaraukseen). Perkeleen perkeleen saatana!!!

Seuraava aika sitten n. kuukauden päähän :david:

oho kylläpäs on nopeeta. ite jouduin peruuttamaan viikko sit 2.5 olleen ajan, korvaavan ajan sain... 10.9 peruutusajan :D

ei kun kunnalliseen...
Kunnallisen aikataulut on yksi syy miksi vaihdoin yksityiseen, vaikka jonkin verran maksaakin. Mulla näet pitää putsata hampaat puolen vuoden välein paksusta hammaskivestä (osittain siunaus, ei tule reikiä helposti, kun sylki on niin vahva) ja kunnallisessa sanottiin viimeisen kerran kun kävin joskus vuosia sitten että "tuu sitten taas puolentoista vuoden päästä uudestaa tarkastukseen". Joo, moro :david: , siinä ajassa mulla ei mene enää leuat yhteen hammaskiven takia.

Viina, naisjahti, mikäköhän tällä kertaa?

:D Ei nyt suoranaisesti kumpikaan, mutta välillisesti viikonlopun univelkojen takia, ehkä eilinen sali+tunnin lenkkikin veti mehut pois.. noh. Huomenna taas 5tuntia jonottamista vuoronumerolapun kanssa.. Vitun hollantilaiset, ja niitten järjestelykyky, vitun kurssit.. vittu! Vittu toi on niin yyberperseestä, että huhhuh. Onneks ton jälkee tota ruljanssia ei koskaan enää!.. Vittu!

Perjantaina vois mennä vaikka saksaan.. Jos vaikka kävis sit baariski..Ainaki viinaa aattelin ostaa..lauantain uusiks..ehkä. Vois sitä naisjahtiiki mennä taas..:)

Back
Ylös Bottom