Ilmiselvä trolli koko jätkä tai muuten vain vajaa, kun lukee henkilön muitakin viestejä.Pakkohan se on jakaa oma...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmiselvä trolli koko jätkä tai muuten vain vajaa, kun lukee henkilön muitakin viestejä.Pakkohan se on jakaa oma...

Ei noin mulkkua opea voi olla :DSiinä se mietti että kyllä tästä pittää pari miinus pistettä antaa . Se alko sit katteleen mun pisteitä ja laski varmaan päässä että 142-5=137 =5- = 4 kurssista.
Ei noin mulkkua opea voi olla :D
tyttökaveri hakee nyt toista kertaa kauas kauppakorkeaan ja suhteen tulevaisuus selviää vasta heinäkuussa. Luonnollisesti tässä olen kämppiä syrjäsilmällä kytännyt, tuonkin hakemis-hässäkän tietäen. Nyt tyttönen sitten soitti ja ilmoitti noista kahdesta "niin ihanasta" kämpästä. Miksi vittu piti ilmoittaa, kun itsellään on haku pois päin?!!! Mitä vittua!??? Voi hevonvittu.
.
Miksi et vain opettele sitä englantia ihan suosiolla? On kuitenkin melkoisen tarpeellinen kieli osata. Ennemmin minä ainakin englannin opettelisin lukiossa kunnolla, kuin historian ja itseasiassa niin aikanaan teinkin.kyllä vaan on :D .... Ei auttanu marinat siitä että vaihan amikseen jos en pääse läpi tai se että lukio menee sit 4 vuoteen :D ... ehkä käytän noita liikaa enkun kursseilla :(
Jos sille tuli varma fiilis, että se ei pääse sisään kuitenkaan?
.....hän oli siinä tohinassa saanut komean erektion, jota siitä lähdettiin hoitamaan suihkun puolelle.
Varmasti saan tyrän, kiitos Viston!Trolli tai ei, mutta jumalauta että rupes naurattaa iha vedet silmissä.. oli kyllä odottamaton loppu stoorille :lol2:
Miksi et vain opettele sitä englantia ihan suosiolla? On kuitenkin melkoisen tarpeellinen kieli osata. Ennemmin minä ainakin englannin opettelisin lukiossa kunnolla, kuin historian ja itseasiassa niin aikanaan teinkin.

toiset tykkää enemmän reaali ainesta kun kielistä ... Eipä sillä että ei enkun oppiminen kiinnostas mut ei sitä oikein voi kovin kovia ootella jos kuuuntelusta ja luetusta saa melkein täydet ja sit sanastosta ja muusta turhasta jää melkeen kaikki pisteet saamatta :D .. Ja eipä tuo enkku mikään kynnys kysymys oo tulevaisuuden suunnitelmissa mut eipä sitä koskaan tiiä että mitä sitä tekkee sit![]()
Ja mitäs ne enkelit teki sulle sitten?
JUMALAUTA!!!
Pankkikorttini uusittiin (Osuuspankki) ja pyydettiin leikkaamaan vanha kortti kahtia ja lähettämään se kirjekuoressa takaisin pankkiin. Uusi kortti toiminut hyvin kunnes tänään piti Lippupalvelusta hakea lippuja ni eiköhän ruutuun lävähdä "Tili suljettu!"
Vitun ammattitaidottomat perkeleet oli sulkenu mun tilin. Päätelty tietenkin kun leikattu kortti tulee pankkiin että aha, tili kiinni. :curs:
Naiselle siellä OP konttorissa: OPETTELE TYÖSI SAATANA!!!