20 vuotta sitten sanottiin että pari kertaa viikossa saman lihasryhmän reenaus"ei riitä"nykyään että"ei pysty"mikä ihmisiä vaivaa,sä voit reenata vieläkin useammin tai vähemmän,eikä se estä kehitystä.kyse on sarjojen kokonaismäärästä per`lihas,per`viikko.noin vuosi sitten mä tein täyskäännöksen harjoittelussa.5:skertaa viikossa,kax"penkkipäivää"kax"vetopäivää"ja kerran jalat.JA PERUSLIIKKEITÄ!!!ei enää hifistelyä,vaan pari kovaa sarjaa per lihasryhmä ja pois..penkkipäivä näyttää lämmittelyjen jälkeen tältä:penkkipunnerrus 1/4-6toistoa,kapea penkki tai ranskis 2/6-8toistoa,pystypunnerrus 1/6-8 rinnalle sivultanostoja käsipainoilla 2/6-8 ja pois,aikaa menee noin 30min,menis nopeamminkin,mutta en tee sarjaa ennenkuin olen täysin palautunut edellisestä sarjasta,mutta lihakset vielä lämpimät.joka 4:jäs viikko kevennetty viikko.eli maastavetoa,penkkiä,soutua,hauiskääntöä tangolla ja kyykkyä,sieltä se massa tulee(huom.nämä koskevat minun harjoittelua,eikä ole tarkoitus aliarvioida muiden treeniohjelmia lisäravinteista palautusjuoma tulee twinlabilta ja päälle kreatiinia.150kg penkistä puhtaasti ja 45cm.hauis on tosi asia...ennen se oli jotain aivan muuta,hyvää treenikevättä kaikille