Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tais vaan häiritä se että piti kattella sitä persettä vaikkei ois "saanu":whip:

Hah en nyt sentään. No hiukan poikkesi kaikista muista, kun muut vetelee kuluneet treenirytkyt päällä, niin sinne painaa suoraan kuin Cutler nuorempana heinälatoromantiikka-asusteissa ja ruskeena kun juuri paistettu broileri sekä hiukset yhtä valkaistus kuin Priestillä;) .

Hah en nyt sentään. No hiukan poikkesi kaikista muista, kun muut vetelee kuluneet treenirytkyt päällä, niin sinne painaa suoraan kuin Cutler nuorempana heinälatoromantiikka-asusteissa ja ruskeena kun juuri paistettu broileri sekä hiukset yhtä valkaistus kuin Priestillä;) .

...sekä hymyili maireasti ja örähti: "pure Jenkki" :D

ettei kokonaan menis aiheen ohi ni itte oon hieman huvittuneena viimeaikoina seurannut yhtä salille ilmestynyttä naikkosta, taitaa olla joku iranilainen ihan hyväkroppanen ja nätti mutta meikkailee täydet varustukset naamalleen ja lisäks treenaa mitä erikoisemmissa topeissa, lähinnä sellasissa mitä useemmin yökerhoissa näkee :D ite sen treeniä en oo kummemmin seurannu, mut juoksumatolla se ainakin juoksee vaarallisen näkösesti, näyttää kokoajan siltä että meinaa kaatua..

...sekä hymyili maireasti ja örähti: "pure Jenkki" :D

ettei kokonaan menis aiheen ohi ni itte oon hieman huvittuneena viimeaikoina seurannut yhtä salille ilmestynyttä naikkosta, taitaa olla joku iranilainen ihan hyväkroppanen ja nätti mutta meikkailee täydet varustukset naamalleen ja lisäks treenaa mitä erikoisemmissa topeissa, lähinnä sellasissa mitä useemmin yökerhoissa näkee :D ite sen treeniä en oo kummemmin seurannu, mut juoksumatolla se ainakin juoksee vaarallisen näkösesti, näyttää kokoajan siltä että meinaa kaatua..

Ei sentään, mutta tuommoiset kisailijat kyllä herättää huomiota aina tavistreenaajissa.

Meillä päin myös oli. Ainoa ero, että naikkonen oli suomalainen ja erittäin ruskettunut taas. Ne topit ja housut pitäisi lailla kieltää, kun koko salin silmäparit pyörii yhden perässä ja suorastaan melkein aika pysähtyy aina ympärillä. On se kumma miten miehet jotka treenaa aina täysillä, niin melkein jäätyvät paikalleen leuka auki ja kieli pitkällä. :D

You are trying to use a node of the CoDeeN CDN Network. Numerical hostnames are not allowed.

tollasta se mulle herjaa.. voivoi.. en vaa osaa..

En saa laitettua millään sopivii asetuksii..:david: mä. perkele! pitää soittaa suomee ja käskee lataan sen

Ne topit ja housut pitäisi lailla kieltää, kun koko salin silmäparit pyörii yhden perässä ja suorastaan melkein aika pysähtyy aina ympärillä. On se kumma miten miehet jotka treenaa aina täysillä, niin melkein jäätyvät paikalleen leuka auki ja kieli pitkällä. :D
Joskus sitä miettii tehdäänkö naisten salivaatteistakin tahallaan mahdollisimman silmäänpistäviä. Erään kerran tuli nähtyä kun nuori, muodollisesti pätevä, nainen kyykkäili menemään ja housujen persustassa luki "Grab it".

Itsehän olen siis varsinainen herrasmies enkä missään nimessä tuijota, mitä nyt sivusilmään toisinaan huomaa.

En nyt tiedä kuinka ankarasti tämä vituttaa, mutta vituttaapahan kuitenkin...

Miksi ihmiset jättävät työnsä tulostusjonoon, kun printteri ei toimi. Eikä kukaan tietenkään yritä korjata sitä. Tulos: Minä korjaan ja sitten odotan kun tsiljoona sivua jonossa olevia juttuja tulostuu, että saan oman (kiireellisen) tulosteeni pois. :wall:

Mikäs tässä on odotellessa... :curs:

Miksi ihmiset jättävät työnsä tulostusjonoon, kun printteri ei toimi. Eikä kukaan tietenkään yritä korjata sitä. Tulos: Minä korjaan ja sitten odotan kun tsiljoona sivua jonossa olevia juttuja tulostuu, että saan oman (kiireellisen) tulosteeni pois. :wall:

Jaa... mä en edes tiennyt että työn voi poistaa tulostusjonosta. Se olisi pariin otteeseen ollut ihan kiva toiminto :lol2:

Jaa... mä en edes tiennyt että työn voi poistaa tulostusjonosta. Se olisi pariin otteeseen ollut ihan kiva toiminto :lol2:

riippuu vähän miten toteutettu. voi olla että tulostin ottaa sen ittelleen jonoon sen koko työn. sillonkin sen saa yleensä poistettua kun hetken näppäilee sitä tulostinta. toi on kyllä pottumaista kun saat rassattua ni tulee 100 kaks 100 sivua jonkun toisen kakkendaalia eka.

Tämän vuoksi koulussa tulostaessa kannattaa aina aluksi resetoida se printteri ennenkuin yrittää tulostella mitään. Ei mene turhaan sitä omaa kallista paperia roskiin. Töissä ei enää olekaan mitään väliä kun firm maksaa paperit.

-02:sta borasta päätti sit nokka-akseli napsahtaa poikki !! Ja oli peräti rapiat 130tkm ajettu. Voi vittu että vituttaa!! Lähtee borakone samantien vaihtoon kuhan saavat paskan kasaan. :curs:

Joskus sitä miettii tehdäänkö naisten salivaatteistakin tahallaan mahdollisimman silmäänpistäviä. Erään kerran tuli nähtyä kun nuori, muodollisesti pätevä, nainen kyykkäili menemään ja housujen persustassa luki "Grab it".

Itsehän olen siis varsinainen herrasmies enkä missään nimessä tuijota, mitä nyt sivusilmään toisinaan huomaa.

Tarkoitus on herättää huomiota ja kukapa nainen ei nauttisi nyt miesten huomiosta. Niin ja jos on salilla missä on naisten ja miesten puoli ja silti nainen tulee silti tiukissa ja paljastavissa fitnessvaatteissa miesten puolelle, niin se on jo minusta aikamoista huomion hakemista.:D

Tarkoitus on herättää huomiota ja kukapa nainen ei nauttisi nyt miesten huomiosta. Niin ja jos on salilla missä on naisten ja miesten puoli ja silti nainen tulee silti tiukissa ja paljastavissa fitnessvaatteissa miesten puolelle, niin se on jo minusta aikamoista huomion hakemista.:D

:offtopic: En nyt osaa sanoa kenenkään mieltymyksistä pitää minkäkinlaisia vaatteita, mutta yleensä ne puolet menee siten, että on naisten puoli ja yleinen puoli. Jos se olisi miesten puoli, ei siellä saisi olla naisia. Yleisellä puolella on monesti paremmat treenimahdollisuudet laitteiden, painojen jne puolesta. En silti väitä, etteikö joku sinne menisi miesten katseidenkin takia, kun en kaikkien naisten aivoituksista tiedä.

Pieni asia, mutta vituttaa kumminkin: minkä takia ihmiset vaan luettelevat noita ostoksiaan Pakkometallin levynhankintaketjuun? Vittu ketä kiinnostaa noi luettelot, eikö niitä voi edes vähän kuvailla, arvostella jne? Luulisi, että musiikista saisi vähän enemmän irti, mutta ei. Koristeeksiko te niitä ostatte, häh? Saatana.

Pieni asia, mutta vituttaa kumminkin: minkä takia ihmiset vaan luettelevat noita ostoksiaan Pakkometallin levynhankintaketjuun? Vittu ketä kiinnostaa noi luettelot, eikö niitä voi edes vähän kuvailla, arvostella jne? Luulisi, että musiikista saisi vähän enemmän irti, mutta ei. Koristeeksiko te niitä ostatte, häh? Saatana.

ei kun netissä listattavaksi? :D

Käsi on kipee.. älyttömän kipee. Kyynärpää oikeasta kädestä sattuu paikallaan ollessa, ja mitään sillä ei voi oikein tehdä, eikä se keskijalkakaa oo parantunu viel..se vituttaisi
normaali oloissa, mutta nyt mä tosiaan näin sen Indican haastattelun, ja mua ei kyllä vituta mikään:)

Käsi on kipee.. älyttömän kipee. Kyynärpää oikeasta kädestä sattuu paikallaan ollessa, ja mitään sillä ei voi oikein tehdä, eikä se keskijalkakaa oo parantunu viel..se vituttaisi
normaali oloissa, mutta nyt mä tosiaan näin sen Indican haastattelun, ja mua ei kyllä vituta mikään:)

hetkinen..... oikee kyynärpää -> keskijalka -> indican haastattelu....

:D enpä kerro johtopäätöksiäni

Tämän vuoksi koulussa tulostaessa kannattaa aina aluksi resetoida se printteri ennenkuin yrittää tulostella mitään. Ei mene turhaan sitä omaa kallista paperia roskiin. Töissä ei enää olekaan mitään väliä kun firm maksaa paperit.

Meillä ei onneksi itse joudu paperiaan maksamaan, on vain tulostuskiintiö per lukuvuosi.

Back
Ylös Bottom