Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salin ilmoitustaululla oli parin personal trainerin ilmoitukset. Toisen PT:n erityistaidot kohdassa luki mm. seuraavaa: Lihasmassan kasvatus (erityisesti kädet)
Jotenkin tuo ilmoitus pisti hymyilyttämään. Sukua bodarille kenties?
Jos satun huomaamaan, että meidän salille joku tulee farkut jalassa, alan itse yleensä osoittamaan tätä kaveria sormella ja nauramaan räkäisesti. Yleensä kaikki muutkin meidän salijermut yhtyvät nauruun, on se vaan niin idioottimaista tulla farkut jalassa treenaamaan. Ne farkkutyypit menee aina IHAN HÄMILLEEN :D Sitten kaikki palailevatkin joko rinnan tai hauiksen treenaamisen pariin.
Ps. ei kyl naureta jos se kaveri on isompi ku joku meistä, melko usein on :(

Pari "Tähtityttö" ehdotelmaa :)[/QUOTE]
Kiitti!
:)
Sitä en oo kyl ymmärtäny, mitä se on toisilta pois vaikka toinen ei viinaa vedäkään???? Kovin monia se vaan tuntuu häiritsevän.
Viime synttärit oli ihan tuskaa kyseisen asian kanssa. Menee oma ilta ihan pilalle kun muusta ei puhuta kun pohditaan miksen voi ottaa viinaa. Argh! Mä en varmaankaan kenenkään iltaa pilaa enkä oo yhtään huonompaa seuraa vaikken siihen pulloon tarttuisikaan. :( Tai sit mä oikeesti oon tosi tylsä.
Eipä tuosta farkut jalassa treenailusta voi mitään sanoa kun tähän asti näkemäni salin kovin kaveri kyykkäili jotain +200kg farkut jalassa. Respectit sille.
Tuli oikee vitutuksen multihuipennus ja hyvä ettei verisuoni räjähtäny pääst ja käsi menny seinäst läpi kun äiti käy huutelee kielletyist aineist olohuoneest kun oli joku kasvuhormoonikäry jossai tääl etelä-suomes käyny. Sit viel mulle vakavasti monta kertaa: "Onko joku tarjonnu sulle niitä tuolla kuntosalil? Ootko sä varma." Sit viellä: Kasvuhormoniahan käyttää vaan ne voimamiehet kun sanoin et ehkä muutkin urheilijat käyttää. :curs: :curs: :curs:
Huhhuh... nyt tasottunu syke ja vitutuskäyrä.

Murentaja on vielä murrosiässä niin kyllähän nuo hormoonit vielä kuohahtelee tuossa iässä samaan tahtiin kun ääni vinkuu ylös ja alas. :lol2: