Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mulla oli möreempi ääni jo vitos-kuutosluokal ku sul ;)
Mutta voiko olla jankutusta vituttavampaa ja paskan puhumista. Mutta myönnän; otan helpommin pultit eikä silloin ole kellään hauskaa. :D
Johtuu kai siitä ettei mulle uskalleta vittuilla niin yks sitte laukasee kunnon raivarin. Mutta väitättekö ettei teitä ärsyttänyt/ärsytä ylihuolehtiva äiti?

saksassa vanhemmat miehet sanoivat aina "junge junge junge" (nuoret, nuoret..) kun meni joku homma pieleen.

nyt ymmärrän miks :D

kyllä se ylihuolehtiva äiti ärsytti joskus 15 - kesäsenä :D "ÄITIIIIII!!!!"

semmonen vinkki että asiallisesti puhut aiheesta niin ehkäpä äitis ei olis niin ylihuolehtiva?

Äidit ja ylipäätään vanhemmat pysyvät pääasiallisesti ärsyttävinä niin kauan kuin ovat olemassa. :D Nimim. Viisi vuotta asunut kotoa pois ja edelleen saa kuulla neuvoja imuroinnissa ja pukeutumisessa :jahas:

Jep, kyllä ne äipät saarnaa kuule hautaan saakka. Samaa mekastusta kuullaan täälläkin proteiineista sun muista. Tosin eipä tuo jaksa enää itteä kiinnostaa. :lol2:

Kovasti yritti myös löytää kaikkia uusia kivoja asioita mun kämppään kun käytiin viime viikonloppuna yhdessä katsomassa verhoja. Kaikki oli tosin sen omaan makuun eikä mun. Sitten kun se rupesi liikaa suunnittelemaan jo mun asuntoon omalla mielipiteellään niin piti vähän ärähtää että prkl, kumman kämppää laitetaan ja kumman rahalla. :)

Viimeksi muokattu:
Ei vituta ankarasti mutta kuitenkin.

Kuljen duuniin dösällä ja yleensä nukun mennen tullen matkat. Aamulla kuitenkin ne saatanan teinit piti takana sellasta supatusta että nukkumisesta ei tullut mitään. Pitääkö ne parisuhde asiat käydä läpi yleisellä paikalla, mitä hä? Jotain häpyä sentään. Kiitos teille tiedän nyt että Korpilahtelaisella rautakaupassa työskentelevällä teinillä on suhde naimisissa olevaan mieheen.

VITTU KUN KIINNOSTAA!!!!!

Toinen mikä kyrpii on nämä toimistojen akat jotka nousee keskustassa dösään. Heti alkaa hirveä kotkotus, päteminen ja esimiesten/duunin/duuni kavereiden haukkuminen. Turpa kiinni jumalauta!!

Ai niin ja viimeisenä mua vituttaa pillifarkut. Siis kenenkä päällä ne näyttää hyvältä? Suomalaiset kun on tällasta persjalkasta maatiaisrotua niin karulta näyttää. Ja jos reidet ei ole kuin tunkit niin sitten polvi on jalan paksuin kohta. YÖK!!!

Mutta hei, sain eilen pesää ja treeni kulki tänään.

Vanhalla salilla vuosi pari sitten kävi kunnon kisaileva bodari ilmeisesti. Kaverilla oli kesällä kyllä semmonen heinälatoromantiikkaa-look että oksat pois. Revityt farkut ja hihaton tiukin paita mitä kaupasta saa. Iso oli ilmeisesti vedetty jollain protanilla myös. Ei siinä mitään oli ukko kyllä kuosissa enemmän kuin kukaan koskaan näkemäni, mutta alkoi häiritä vähän joka ukkoa ne persvakoon revityt tiukkaakin tiukemmat shortpantsit.

Tais vaan häiritä se että piti kattella sitä persettä vaikkei ois "saanu":whip:

Ei tuu mitään tästä lihastenkasvatuksesta ku taas on huono olo. Meinaa välillä yrjö tulla ku yrittää syödä:urjo:

Kaksin kappalein suussani kiusaa tekevät viisaudenhampaiden alut, jotka aiheuttaa
mm. syödessä ihanaa kipua, joka sitten heijastuu koko leukaan ja päähän.

Enkä sitten tiedä kumpi pahempi, tämä kipu, vai se hammaslääkärikeikka.:itku::nolo:

indica-ketjusta.. Indica ketjussa ollutta videota en saa auki.. prkl..

Originally Posted by Indica
no joo.. kyl on nyt slaikka aika lahjakkaan turvoksissa..
Painojen väliin jäänyt lerssikään ei ole veläkään parantunut, vaan on kipeä.. prkl! vittu ku vituttaa, ja vittuku on kipee slaikka, ja oikea kyynerpää.. stna! siitä kyynärpäästä en tiiä mistä lie suuttunu, mutta jo paidan poisotto sattuu.. Vehje on vieläki turvoksissa, ja sitte siinä on kauhea rupi, käteen koskee koko ajan, ja sit viel mä en saa sitä indica videota auki.. ja kaikki hommat saatana kaatuu niskaa!

mikähä perkele mun koneessa on
saatanan romupaskaläppäri

Sähä indica asuit sielä hollannissa niin ei taida toimia ilman suomalaista proxya. Koitas tätä 193.167.187.187 ja portti 3128

Eli laitat nuo explorerin asetuksiin.

You are trying to use a node of the CoDeeN CDN Network. Numerical hostnames are not allowed.

tollasta se mulle herjaa.. voivoi.. en vaa osaa..

Kaksin kappalein suussani kiusaa tekevät viisaudenhampaiden alut, jotka aiheuttaa
mm. syödessä ihanaa kipua, joka sitten heijastuu koko leukaan ja päähän.

Enkä sitten tiedä kumpi pahempi, tämä kipu, vai se hammaslääkärikeikka.:itku::nolo:
Voin lohdutuksena sanoa, että hyvällä säkällä viisaudenhampaan poisto ei satu paljoa. Huonolla säkällä se taas sattuu aivan vitusti. Nimimerkillä "viisaudenhammas poistettiin hakkaamalla se palasiksi, käytännössä ilman puudutusta". Puudutusainetta ei joko ollut tarpeeksi tai se ei ehtinyt vaikuttaa, ja asiaa oli hiukan hankala kertoa. Ja muutenkin ehkä hiukan liikaa äijäasennetta, että moisesta olisi viitsinyt ruikuttaa. :D Ei Rätykään valittaisi. :D

Ei muuten myöskään kannata odottaa viisaudenhampaiden poistossa niin kauan että ne ehtii tulehtua...

On se kyllä saatanan, kun ei edes voida vastata: ei!! Mikä perkele ihmisiä oikein vaivaa??! Ovatko kaikki ihmiset kommunikaatio kyvyttömiä ja sosiaalisesti sulkeutuneita?!!

edittiä. ja ruotsi, on siinä kyllä hankala kieli ja vielä pitäs oppia joskus puhumaankin!!

pekrle en osaa edes käyttää tätä palstaa!!

Joonas Hytönen. MIKSI niin ärsyttävä tyyppi on telkkarissa :curs:
Torstai-illan tv-viihdettä: Hytönen haastattelee Paavo Väyrystä. :rolleyes:

Reilusti yli 300kg, mikäli Monnarilla käyt.
Monnarilla juu tulee satunnaisesti käytyä. +300kg onkin jo ihan toisissa korkeuksissa. :eek: :worship: Eipä siinä, tuohon tuskin koskaan itse yllän. Voisi kyllä joskus mennä/tulla (mikäli olet ko. henkilö EDIT: etpä taida olla 180cm/98kg tiedoilla, mitä nyt tästä muista niin kaveri näyttää lähemmäs 200cm/150kg ja 30v ;) ) nykimään hihasta ja pyytää katsomaan vähän omaa tekniikkaa ettei mennä heti alusta perse edellä puuhun. Ei kyllä pitäisi olla mitään vikaa ( :david: ), mutta aina kokeneemmat jotain saattaa nähdä. Saa nähdä kehtaanko tulla keskeyttämään keskittymiset, täytynee yrittää tähdätä vinkki pyynnöt treenin loppupuolelle.

:offtopic:

Back
Ylös Bottom