Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään salilla oli aivan vitun iso mörkö! Siis aivan varmaan vetäny kaikkee mitä käsiin saa. Me tehtiin kapeeta penaa, vinopenaa, solttupenaa, lankkupenaa, lattiapenaa ja kässäripenaa. Kaikkii loppuun asti niinku kuuluu. Se teki jotai nylkytystä hauiskääntöpaikalla perse pitkällä. Se oli siellä varmaa ½ tuntii, ja teki joka sarjal vaa jotai 5 toistoo. En kattonu painoi. Sitte viimeisillä toistoilla se rupes huutaan ja pihiseen!!! Voi vittu et revettiin. Ihme ettei sen pää räjähtäny.

Ei vittu mikä pelle.

EDIT: smith-penaa kans!

:jahas: :jahas: :jahas: :jahas: :jahas: :jahas:

niin ketä tässä pitäs nauraa sua (kun teet kaikki penkit) vai tota ??

Ei vittu mikä pelle :hyper:
Tollaset just pilaa salihengen. Kerran ku mä tein penkin päällä ATG kyykkyä penkkitankol ni tuli yks tollanen ja tokas et painu vittuu pelleilemään:david:

ihan oikein sulle, niin pitääkin. :arvi:

Kaikenlaisia tekniikoita näkyy käytettävän, mutta treenaamaan oppii ajan kanssa.

Viime aikoina mua on huvittanut tunnin hauis- ja ojentajatreenejä tekevät kundit farkut jalassa. Se vaan on jotain minkä takia hymyä joutuu imemään tavallista voimakkaammin.

Kaikenlaisia tekniikoita näkyy käytettävän, mutta treenaamaan oppii ajan kanssa.

Viime aikoina mua on huvittanut tunnin hauis- ja ojentajatreenejä tekevät kundit farkut jalassa. Se vaan on jotain minkä takia hymyä joutuu imemään tavallista voimakkaammin.

Ellei ne kundit oo ihan tajuttomia körmyjä. Tosin kun nyt rupeaa miettimään niin ikinä en ole nähnyt hirveää körmyä farkut jalassa treenaamassa maratonkäsitreeniä, MUTTA vastaavaa treeniä farkkuvermeissä vetäviä antikörmyjä kylläkin...

Ellei ne kundit oo ihan tajuttomia körmyjä. Tosin kun nyt rupeaa miettimään niin ikinä en ole nähnyt hirveää körmyä farkut jalassa treenaamassa maratonkäsitreeniä, MUTTA vastaavaa treeniä farkkuvermeissä vetäviä antikörmyjä kylläkin...

Miten se lihaksikkuus vaikuttaa ton jutun komediapitoisuuteen? Mun mielestä se on yhtä naurettavaa treenata tunti habaa farkut jalassa, näytti sitten Cutlerilta tai Matti-Esko Hytöseltä.

Miten se lihaksikkuus vaikuttaa ton jutun komediapitoisuuteen? Mun mielestä se on yhtä naurettavaa treenata tunti habaa farkut jalassa, näytti sitten Cutlerilta tai Matti-Esko Hytöseltä.

Mulle on ihan sama jos joku treenaa vaikka BON JOVI-PAITA päällä jos se treenaa kovaa ja on kovassa kunnossa. Jos taas tullaan farkut jalassa egotreenaamaan niin siinä on huumoria.

EDIT: vaikka täytynee myöntää, että mua ei haittaa vaikka joku kynis farkut päällä käsiä tunnin treenaiskin. Ihan sama se mulle on. :)

Nyt vituttaa niin, että voisin tappaa jonkun tai edes hajottaa jotain. Viime viikon pe sain parkkisakon. Tänään menin 15min myöhässä kääntään kiekkoa ja ei vittu.. Parkkipirkko oli taas muistanut mua. Ei siinä mitään, jos kävisin töissä, vaan kun on köyhä opiskelija, niin ei paljoa naurata. Jos täällä on ketään parkkipirkkoa, niin saa haistaa pitkän vitun. Ei naurata enää :wall:

EDIT: mainottakoon vielä, että tää on tätä mun tuuria. Viime vuonna kun sain ekat parkkisakot, niin nekin tuli viikon sisään. Yhteissaldo siis nyt parkkisakoista (syyskuussa sain kortin) 4kpl.

Yleensäkin pelkkä hauiksen treenaus IMO idioottimaista touhua.. Hollannissa näkee paljon niitä tiukoissa valkosissa paidoissa olevia rimppakinttuja joilla on hauiksia jonkunverran ja rintalihoja, mitään muuta ne ei tee ollenkaan, ja noitakin naurettavan pienillä painoilla.. noh.. kukin tavallaan.

Turisas sanoi:
Yhdeksän päivää sitten leikattiin sinus pilonidalis (persvaossa majaileva, tulehtunut karvatuppi, joka kasvattaa onkaloita ihon sisään).

Muutama päivä leikkauksen jälkeen haava ilmaisi tulehtuneensa repimällä itseänsä auki (seitsemästä tikistä noin puolet enää paikallaan) ja puskemalla mätää minkä ehti. Takaisin sairaalaan, jossa tikkien poisto ja haavan putsaus.

Nyt eletään neljättä päivää noin seitsemän senttiä pitkän, neljä leveän ja kaksi syvän avohaavan kanssa. Päivittäin kirpaisevan riemukkaat haavan huuhtelut ja siteiden vaihtamiset. Ekstrana haavan sisään laitettava sidos, joka pakottaa haavan paranemaan pohjasta ylöspäin.

Antibiootteja pitää syödä vielä vajaa viikko, johon mennessä tulehdus toivottavasti laantunut ja haavan varsinainen parantuminen voi alkaa. Avohaavaan annetaan yleensä noin kuukausi sairaslomaa, haavan täysi umpeutuminen kestää yleensä kauemmin, arpi voi toki olla arka vaikka vuosia.

Olen ollut poissa koulusta nyt puolitoista viikkoa (ei saa istua) ja alunperin oli tarkoitus mennä takaisin vuoden alusta, mutta tulehdus ja tikkien poisto saattavat hyvinkin pidentää sairaslomaa. Vaikka voin toki yrittää parhaani mukaan tehdä tehtäviä kotona, jäänen jälkeen muista kouluhommissa. Meneillä lukion ehkäpä tärkein jakso, kevään kirjoituksiin tähtäävät kertauskurssit. Ensi kesällä alkavaan armeijaan tähtäävä kuntoilu on vieläkin aloittamatta, koska ahtisaarimaista kävelyä lukuun ottamatta liikuntaa ei pehemmin voi harrastaa (ei kiinnosta vääntää habaa kolmen kilon käsipainoilla).

edit. Näiltä näkymin joulupöydän antimet nautitaan joko seisaaltaan tai roomalaistyylin kyljellään :jahas:

Hiihtolomalla (viikko kymmenen) haava oli jo vihdoin sen verran pieni, että päätettiin jättää haavan sisäinen side pois. Muutamaa päivää myöhemmin haava näytti umpeutuneen kokonaan ja päätettiin jättää myös päällimmäinen sidelappu arven päältä pois.

Viikko-puolitoista meni hyvin, kunnes pienten kipuilujen jälkeen huomasin suihkusta tullessani haavan auenneen taas hieman siitä kohdasta, mistä se viimeisenä meni kiinni. Laitettiin sitten vähän sidelappua suojaksi siihen, mutta seuraavana päivänä se oli auennut taas vähän lisää. Sitten lyötiin taas pitkästä aikaa haavan sisään se sidos ja nyt ollaan pari päivää jännitetty mihin suuntaan kehitys lähtee.

Leikkauksesta taitaa olla nyt reilu 15 viikkoa ja muutaman viime päivän aikana ollaan otettu takapakkia kolmisen viikkoa. Haava on läpimitaltaan enää alle sentin ja syvyyttäkin vain saman verran, mutta silti sitä pitää varoa ja hoitaa päivittäin.

Kirjoitukset tuntui sentään menevän ihan ok, vaikka laskeskelinkin, että tämän leikkauksen ja muun sairastelun takia olin nyt lukion kolmosvuonna poissa kolmasosan lukuvuodesta. Liikuntaa ei pysty kunnolla harjoittamaan vieläkään. Salilla en ole käynyt viime syksyn jälkeen, tällä hetkellä ainut liikuntamuoto on satunnaiset kävelyt.

Alun perin oli tarkoitus viimeistään kirjoitusten päätyttyä (eli nyt) aloittaa kunnon kuntokuuri. Käydä salilla ja lenkillä melkein päivittäin heinäkuussa alkavaan asepalvelukseeen asti. Nyt olen huonoimmassa kunnossa miesmuistiin eikä tietoa ole milloin asiaan olisi mahdollista saada parannusta.

Harmittaahan tämä.

Vituttava päätelmäketju

Aina kun en ole jossain mukana saa jälkeenpäin kuunnella juttuja siitä kuinka kivaa oli ja bileet oli mahtavat ja niin eespäin. Aina kun olen jossain mukana saa kuunnella valitusta ja avautumista siitä kuinka paskasti asiat ovat, eikä mullakaan ole silloin kivaa.
==> Meitsi pilaa tunnelman.

Ärsyttää nyt jo valmiiksi tulevat synttärit. Mä en jaksa taas koko iltaa kuunnella sitä kuinka pitäis ottaa siideriä ja jos jonkin näköistä "ilolientä".. Viime synttärit oli ihan tuskaa kyseisen asian kanssa. Menee oma ilta ihan pilalle kun muusta ei puhuta kun pohditaan miksen voi ottaa viinaa. Argh! Mä en varmaankaan kenenkään iltaa pilaa enkä oo yhtään huonompaa seuraa vaikken siihen pulloon tarttuisikaan. :( Tai sit mä oikeesti oon tosi tylsä. Ennen kun kukaan käy moralisoimaan mua ni sanotaan tähän, että mä oon ihan tarpeeksi elämäni aikana humalassa hillunut ja tiedän mitä se mulle tekee. Ei hyvä. Mä en halua olla sellanen ihminen mikä siinä tilassa olen.

Kaikille se ei vaan sovi ja mä kuvittelen olevani tarpeeksi fiksu sen ymmärtämään ja toimimaan sen mukaan.

Ärsyttää nyt jo valmiiksi tulevat synttärit. Mä en jaksa taas koko iltaa kuunnella sitä kuinka pitäis ottaa siideriä ja jos jonkin näköistä "ilolientä".. Viime synttärit oli ihan tuskaa kyseisen asian kanssa. Menee oma ilta ihan pilalle kun muusta ei puhuta kun pohditaan miksen voi ottaa viinaa. Argh! Mä en varmaankaan kenenkään iltaa pilaa enkä oo yhtään huonompaa seuraa vaikken siihen pulloon tarttuisikaan. :( Tai sit mä oikeesti oon tosi tylsä. Ennen kun kukaan käy moralisoimaan mua ni sanotaan tähän, että mä oon ihan tarpeeksi elämäni aikana humalassa hillunut ja tiedän mitä se mulle tekee. Ei hyvä. Mä en halua olla sellanen ihminen mikä siinä tilassa olen.

Kaikille se ei vaan sovi ja mä kuvittelen olevani tarpeeksi fiksu sen ymmärtämään ja toimimaan sen mukaan.

Mulle hyvin tuttu ongelma. Itse mä en tosin juurikaan mukiin sylje, mutta parempi puoliskoni ei juo oikeastaan ollenkaan alkoholia ja saa kuulla siitä jotain kommenttia joka ikisissä pippaloissa missä ollaan.

Mua se ei oo koskaan häirinny tippaakaan, päin vastoin. Mulla on aina kuski ja yli-kännisiä akkoja ei jaksa kukaan kuunnella...:D eli mun mielestä hyvä homma. Kyllä se munkin emäntää rassaa ja ärsyttää, että kaikki on koko ajan tuputtamassa viinaa. Sitä en oo kyl ymmärtäny, mitä se on toisilta pois vaikka toinen ei viinaa vedäkään???? Kovin monia se vaan tuntuu häiritsevän.

Koita pitää oma linjas, se on kunnioitettava tie. Sen suurempaa parannuskeinoa mulla ei tuohon ole kuin toivottaa tsemppiä :thumbs:

Tuli oikee vitutuksen multihuipennus ja hyvä ettei verisuoni räjähtäny pääst ja käsi menny seinäst läpi kun äiti käy huutelee kielletyist aineist olohuoneest kun oli joku kasvuhormoonikäry jossai tääl etelä-suomes käyny. Sit viel mulle vakavasti monta kertaa: "Onko joku tarjonnu sulle niitä tuolla kuntosalil? Ootko sä varma." Sit viellä: Kasvuhormoniahan käyttää vaan ne voimamiehet kun sanoin et ehkä muutkin urheilijat käyttää. :curs: :curs: :curs:
Huhhuh... nyt tasottunu syke ja vitutuskäyrä.

elä nyt masennu mutta kyllä sitä saa aika moneen kertaan kuulema selitellä samalle henkilölle ennen kun se viimein tajuaa että ei oikeasti juo mitään. avokilla rupeaa onneks kaikki sen kaverit yms olemaan niin tuttuja (tunteneet vuosia) että enää ei tule tyhmiä kysymyksiä "etkö sä oikeesti juo?!?" - tyyliin.

ite pidän sitä tosi positiivisena. omat satunnaiset ryyppäilyt vähentynyt aika lailla olemattomiin. ja suomessa on tosi juomiseen painostava kulttuuri. henkilökohtaista kokemusta on. joskus tulee ratkettua ryhmäpainostuksen jälkeen, joskus ei... tsemppiä! :thumbs:

Ihme porukkaa kaverisi, jos eivät tuollaista ymmärrä. Itse en ole juonut reiluun neljään vuoteen ollenkaan alkoholia eikä se enää ole kenellekään tutulle mikään ongelma ja uudetkin tuttavuudet sen ovat ymmärtäneet yleensä ihan sillä, kun olen kerran selittänyt, että en vaan enää välitä kokea niitä syviä krapulamasennuksia enkä toisaalta tahdo ottaa riskiä, että hölmöilisin jotain kännissä.

Minun mielestäni on ainakin erittäin kunnioitettavaa ja kypsää huomata itse, jos alkoholi ei sovi ja lopettaa juominen. Monella se ei vain tunnu edes olevan mahdollista, vaikka syytäkin olisi, sen sijaan ollaan joka viikonloppu kaupungilla kännissä hölmöilemässä. Eiköhän tässä maassa ole noita kännisekoilijoita ihan tarpeeksi jo nykyiselläänkin.

Toisaalta itse ainakin olen ihan takuulla tylsä, koska tänäänkin, syntymäpäivänäni, taidan joutua jäämään kotosalle koodaamaan yhtä viikkoharjoitusta eräälle kurssille, koska dedis on ensi yönä. Dieetistä johtuen taas en aio suuremmin edes mässäillä mitään. Tosin pääsiäisenä, seuraavan kerran kotona käydessäni pidän tankkausviikonlopun ja äiti toivottavasti leipoo kakun minulle. Lisäksi avataan kaverin kanssa grillikausi tältä kesältä ihan kohta, joten jotain spesiaalia sentään.

Porsaan ulkofileitä, Pepsi Maxia ja kunnon salaattia :kuola:.

Edit: On niin upea sää ulkona, että ei kyllä jaksa vituttaa mikään.

etoo katupöly ja uudet sukat koska pois ottaessa jalat on täynnä nöftää ja saa mennä aina riisumaan ne suihkuun ja pesemään kintut.

Hemmetti, rintafileet jääkaapissa olivatkin päässeet vanhentumaan, ja hajukin paha. Nyt sitten joutuu hakemaan mäkistä safkaa, laatua heti treenin jälkeen..

[size=-2]Mäkki on 5km lähempänä kuin kauppa. Vaihtoehtona olisi myös KFC. Ja aikaa ei ole paljoa kun työkaverit tulee 30min päästä pelaamaan texas holdemia tänne[/size]

Kauhea kooma ollut päällä koko päivän.

Eilen illalla tuli "vähän" ummistettu silmiä ennen treeniä niin arvata saattaa että treenit meni ihan reisille ja sängyssä tuli pyörittyä yöllä kuin puolukka. En edes viitsinyt katsoa kelloa kun tiesin, että vituttaisi vielä enemmän. Alunperin piti levätä vaan puoli tuntia mutku puolen tunnin unien jälkeen tuntui että olin vaan räpäyttänyt silmiäni. Juuri tämän takia en oikeastaan koskaan ota mitään helvetin päiväunia.

No, onneksi ihan kohta pääsee taas salille nuokkumaan :zzzz:

Inhoon mun avatarta. En jaksa ettiä uutta kuvaa. :curs:

britney-stargirl.jpg

http://www.supersexyheroines.com/sneak/britney-stargirl.jpg
stargirl_kirk_reinert.jpg

http://crystalforest1.homestead.com/files/stargirl_kirk_reinert.jpg

Pari "Tähtityttö" ehdotelmaa :)

Back
Ylös Bottom