Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt on toinenkin ala viisaudenhampaista revitty pois. Taas oli kova taistelu hammaslääkärillä, viidessä osassa lähti hammas tällä kertaa. Nyt pitää muistaa ottaa särkylääkettä tarpeeksi ajoissa, viimeksi en ottanut ja puudutuksen loputtua makasin sängyssä sikiö asennossa ja odotin että lääke vaikuttaisi.

Viimeksi täytyi syödä särkylääkkeitä lähes viikon verran. Mitenköhän paljon se särkisi jos hampaan juuret olisivat olleet täysi mittaiset? Onneksi poistettiin näinkin varhaisessa vaiheessa.

Kävinpä tuossa jokunen päivä sitten jumppaamassa selkäni. Normaali selkätreeni, joku 45 min.

Salilla samaan aikaan eräs möhömaha, josta sattuimoisin tiedän, että taitaa olla vanha liikunnanopettaja (ikää ~40-45v?) ja joku lätkä/futisvalmentaja. Ympärillä yleensä hirvee lauma pallon/kiekon perässä kirmaavia nuorukaisia, joka jo sinällään saa karvat pystyyn. Mutta nyt ukko oli treenaamassa. Aina silloin tällöin hän treenaa itsekkin. Aina käytännössä penkkiä, olen joskus nähnyt sen nostavan perse taivaassa noin 130kg, enemmän kuin minä perkele :jahas:. No olkoonkin ei haittaa mua. Mutta oikeesti, mulla meni 45min selkätreenissä. Tämä ukko teki saman ajan sisällä 3 sarjaa penkkiä. Yhteensä 5 toistoa. Loppuaika kului puhelimessa, salin ympäri vaappuessa ja penkillä istuskellen.

En oikein tiedä pitäskö sitten itkeä vai nauraa, mutta jotain kumminkin. Mitään harvinaista tämän ukon treeneissä ei ole se, että istutaan penkillä, tangossa rautaa ja äijä puhuu 15-20min puheluita, nostaa 1-3 toistoa ja uutta puhelua kehiin.

Siistin leukapartaa trimmerillä jonka asetukset oli keturallaan. Kämmiä en huommannut ennen kun olin vetäny toisen puolen millin siileksi. Ei auttanut kun vedellä muukin parta yhtä olemattomaksi.Kele.

Kävinpä tuossa jokunen päivä sitten jumppaamassa selkäni. Normaali selkätreeni, joku 45 min.

Salilla samaan aikaan eräs möhömaha, josta sattuimoisin tiedän, että taitaa olla vanha liikunnanopettaja (ikää ~40-45v?) ja joku lätkä/futisvalmentaja. Ympärillä yleensä hirvee lauma pallon/kiekon perässä kirmaavia nuorukaisia, joka jo sinällään saa karvat pystyyn. Mutta nyt ukko oli treenaamassa. Aina silloin tällöin hän treenaa itsekkin. Aina käytännössä penkkiä, olen joskus nähnyt sen nostavan perse taivaassa noin 130kg, enemmän kuin minä perkele :jahas:. No olkoonkin ei haittaa mua. Mutta oikeesti, mulla meni 45min selkätreenissä. Tämä ukko teki saman ajan sisällä 3 sarjaa penkkiä. Yhteensä 5 toistoa. Loppuaika kului puhelimessa, salin ympäri vaappuessa ja penkillä istuskellen.

En oikein tiedä pitäskö sitten itkeä vai nauraa, mutta jotain kumminkin. Mitään harvinaista tämän ukon treeneissä ei ole se, että istutaan penkillä, tangossa rautaa ja äijä puhuu 15-20min puheluita, nostaa 1-3 toistoa ja uutta puhelua kehiin.

Onko sali kenties M&M :thumbs:

Siistin leukapartaa trimmerillä jonka asetukset oli keturallaan. Kämmiä en huommannut ennen kun olin vetäny toisen puolen millin siileksi. Ei auttanut kun vedellä muukin parta yhtä olemattomaksi.Kele.

Itselläni partaa ajaessa ajatuksissani hinkkasin tuota aataminomenan seutua hieman kauemmin ja tuloksena tulipunainen kaula. Kaupanpäälle tuli vielä mukava kirvely, joka on nyt jatkunut jo "Muutaman tovin".

Jos ensi kerralla keskittyisi itse asiaan..

jätin nyt sitte vuorostani mä lerssini äsken käsipainojen väliin, ku annoin niitten puota ku olin viparisarjan tehny.. nyt on ne kalsarit iha veressä.. sattuu:( vituttaapi ihan saatanasti..:) onneks ei oo tyttöystävää ois vähä selittämist, et mitens molo on iha turvoksissa viikonlopun jäljiltä:)

jätin nyt sitte vuorostani mä lerssini äsken käsipainojen väliin, ku annoin niitten puota ku olin viparisarjan tehny.. nyt on ne kalsarit iha veressä.. sattuu:( vituttaapi ihan saatanasti..:) onneks ei oo tyttöystävää ois vähä selittämist, et mitens molo on iha turvoksissa viikonlopun jäljiltä:)

Ei sais nauraa..

Ahahahhahahha! :lol2:

Hirveää! mahtoi olla aika tuskallista..:urjo:

no joo.. kyl on nyt slaikka aika lahjakkaan turvoksissa..:) ei vittu! eikä naureta siel!

Tätä varmaan ei kannattaisi kertoa, mutta kerronpa kuitenkin. Aiheutin tossa itse pari päivää sitten salikomediaa vääntämällä loppuaerobista crossarilla. Muutama ohikulkeva nainen katsoi vähän pahasti vemputteluani ja ajattelin omahyväisesti että ne on perkeleet kateellisia kun itse vaan lähentäjissä/loitontajissa lukevat akkojen lehtiä eivätkä reenaa. Pukuhuoneessa totuus tuijotteluun kuitenkin paljastui: mun vasen suunpieli oli valskannut suht’ reippaasti, eli mä olin kuolannut kuin koira. Sitä oli vähän kauluksellakin.
Kylmä viima turruttaa joskus kasvot tunnottomiksi, tällä kertaa se teki sen niin salakavalasti etten ollut huomannut itsekään… Tädit varmaan luulivat että kuolaan heitä ihan kirjaimellisesti.

Tästä lähtien olen tarkempi.:david:

Jos, Jos.
Eihän siinä mitään ollut käymässä, jos olit vähänkin kauempana tuosta kattilasta?
Pohditko teoreettisia "jos" -tilanteita vai oliko akuutti tilanne päällä?
Kirjoituksen perusteella tilanteen uhka oli tsunamin luokkaa :lol2:

No se oli vähintään täysikokoinen geysir! Ja vielä tsunamikin kaupan päälle, kun vettä oli pitkin lattiaa. Mä nääs kerkesin pompata sen kattilan luota pois, ennen kuin olisi pärskähtänyt naamalle. Entisen lentopalloilijan refleksit nääs :lol2: .

Hetkinen, miten se sun suupieli voi falskaa? Kylmä ilma joo mutta jos kyseessä on vielä loppuaerobinen? :D:D:D Ja kyllä minäkin katsoisin että mikä vammainen tuolla vetää jos kuolaa valuu suupielestä paidalle saakka. :lol2:

Back
Ylös Bottom