Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tätä varmaan ei kannattaisi kertoa, mutta kerronpa kuitenkin. Aiheutin tossa itse pari päivää sitten salikomediaa vääntämällä loppuaerobista crossarilla. Muutama ohikulkeva nainen katsoi vähän pahasti vemputteluani ja ajattelin omahyväisesti että ne on perkeleet kateellisia kun itse vaan lähentäjissä/loitontajissa lukevat akkojen lehtiä eivätkä reenaa. Pukuhuoneessa totuus tuijotteluun kuitenkin paljastui: mun vasen suunpieli oli valskannut suht’ reippaasti, eli mä olin kuolannut kuin koira. Sitä oli vähän kauluksellakin.
Kylmä viima turruttaa joskus kasvot tunnottomiksi, tällä kertaa se teki sen niin salakavalasti etten ollut huomannut itsekään… Tädit varmaan luulivat että kuolaan heitä ihan kirjaimellisesti.

Tästä lähtien olen tarkempi.:david:

:lol2: ai vittu, aitoa menoa!! :lol2:

edit.

kyllä minäkin katsoisin että mikä vammainen tuolla vetää jos kuolaa valuu suupielestä paidalle saakka.

tämäkin vielä :lol2:

Mikä vittu ihmisillä on kun pitää kaahata tuolla tiellä niillä nastarenkailla sitä yli sataa, jolloin nastat alkaa lenteleen pikkuhiljaa.

Hetkinen, miten se sun suupieli voi falskaa? Kylmä ilma joo mutta jos kyseessä on vielä loppuaerobinen? :D:D:D .

Sitä kutsutaan nimellä vasemmanpuoleinen kasvohalvaus. Ei se kylmä välttämättä heti tuntoa vie, voi mennä parikin vuorokautta ennenkuin lakkaa hermot toimimasta. Onneksi tuo ei kestänyt pidempään.

sun on shiba pakko olla trolli-olli :D

Tää ei ole kovin tehokasta. Mun työntekoni on riippuvainen ohjelmistosta, joka ei ATM jonkin päivitysfiban takia toimi. Hommat kasautuu kun niitä ei voi tehdä.

No, vittuakos mä tälle voin, infot ongelmista on pantu eteenpäin kiireellisinä. Netistämistä sitten, siis. Ja liksa kulkee.

No voi vittu niinku ja jee.

Nyt sain viimein ohjelmiston käyttöön ja samassa yhteydessä n. 15 tunnin verran lisää tekemistä.

Eipä tuu vapaa-ajan ongelmia vittu.

Nyt on toinenkin ala viisaudenhampaista revitty pois. Taas oli kova taistelu hammaslääkärillä, viidessä osassa lähti hammas tällä kertaa. Nyt pitää muistaa ottaa särkylääkettä tarpeeksi ajoissa, viimeksi en ottanut ja puudutuksen loputtua makasin sängyssä sikiö asennossa ja odotin että lääke vaikuttaisi.

Viimeksi täytyi syödä särkylääkkeitä lähes viikon verran. Mitenköhän paljon se särkisi jos hampaan juuret olisivat olleet täysi mittaiset? Onneksi poistettiin näinkin varhaisessa vaiheessa.

Minulta leikattiin eilen toinen ala viisuri pois. Tämä hammas lähti pois paremmin kuin edellinen mikä otettiin alkuvuodesta pois ja taitaa kivutkin olla pikkuisen lievemmät nyt. Yhteensä on kolme viisaudenhammasta poistettu (kaksi leikkauksella ja yksi perinteisesti poistamalla) ja neljäskin jo työntyy esille. Itse taisin syödä viime kerralla jopa yli viikon viimeksi noita särkylääkkeitä.

Lääkäri suosittelisi etten menisi salille kuin vasta kahden viikon päästä :wall:

Viikon antibioottikuuri noudettu ja tän kuun reenisaldoks jäikin sitten 5 reenikertaa. :0:
On se perkele, kun ei flunssat lähe kun napeilla.

Vasen käsi aaghh... jotain jänettä sattuu niin vitusti ja zonea käteen. Oli sama juttu lauantai ja sunnuntai ja nyt puntil jälkee.

Minulta leikattiin eilen toinen ala viisuri pois. Tämä hammas lähti pois paremmin kuin edellinen mikä otettiin alkuvuodesta pois ja taitaa kivutkin olla pikkuisen lievemmät nyt. Yhteensä on kolme viisaudenhammasta poistettu (kaksi leikkauksella ja yksi perinteisesti poistamalla) ja neljäskin jo työntyy esille. Itse taisin syödä viime kerralla jopa yli viikon viimeksi noita särkylääkkeitä.

Lääkäri suosittelisi etten menisi salille kuin vasta kahden viikon päästä :wall:

Ylä viisaudenhampaita ei ole vielä poistettu, mutta lääkäri sanoi ettei niillä ole mitään kiirettäkään. Paljon vähemmillä kivuilla olen päässyt tällä kertaa.

Minulle ei lääkäri sanonut yhtään kuinka kauan pitäisi olla salilta pois. Ajattelin pitää semmoisen viikon tauon.

Minulle ei lääkäri sanonut yhtään kuinka kauan pitäisi olla salilta pois. Ajattelin pitää semmoisen viikon tauon.

Mä taisin mennä jo parin päivän päästä ku oli kaks poistettu, kysyinki sillon lääkärtiltä niin sanoi ettei ole haittaa.

Puita sahailles ja mättäes tippu tukin pää jalkapöyälle.

Varmaan kannattaa kumminkin noudattaa sen oman hammaslääkärin ohjeita. Aika yksilöllisiä ihmisillä nuo kaikki poistot ja leikkelyt, jos yhdellä on parantunut nopeasti ei toisella välttämättä tapahdu niin.

edit. niin siis vituttaa kun on itsellä tuo sama viisaudenhammasoperaatio edessä. Ja oma hammaslääkäripelko + siitä johtuva vitkuttelu eivät muuten auta pätkääkään.

Tää nyt ei tapahtunut salilla, vaan juurikin nyt himassa. Luettuna tätä palstaa hetken, siirty lusikallinen tunaa keskelle näyttöä jostain syystä...:hyper:

Töissä on tylsää, ei ole oikein muuta tekemistä kuin täällä surffailu. Ja istun vielä yksin täällä. Pitäsköhän mennä kurkkimaan laatua pojille threadia... ;)

Sitten voisi ainakin rehellisesti vastata kysymykseen: mitä teet töissä? Surffailen netissä ja venytän kikkeliä.

Back
Ylös Bottom