Ketut käytöksestä, mutta kuka haluaisi alkkiksen itselleen riesaksi?
no ei kyl voi mun ikänen kukaan ihminen olla alkoholisti. Eiks alkoholismi ole vanhojen ukkojen tauti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ketut käytöksestä, mutta kuka haluaisi alkkiksen itselleen riesaksi?
no ei kyl voi mun ikänen kukaan ihminen olla alkoholisti. Eiks alkoholismi ole vanhojen ukkojen tauti?
Kyllä sä oot oikeassa.. en vaa haluais myöntää että mulla on alkoholiongelma. Ahistaa ja vituttaa sekin ihan törkeästi. Ja naisjututki kaatuu aina mun liikaan juopotteluun ihan yleesä ensimetreillä jo, ja suomessa kaverit ei suostu koskaan lähtemään mun kanssa baariin katsomaan sitä meininkiä, ja kysyy aina ekana, jos viikonloppuna lähtään autoilemaan vaikka, että ethän sitte ole juonu yhtää. vituttaa sekin et mua syrjitään. Ja et naisväki syrjii mua. En mä ole paha, vaikka kännissä kuulemma todella ikävä välillä ja vaarallisen arvaamaton. Tollanenki palaute mitä kuulee vituttaa ihan huolella. Vituttaa koko viina prkl. Elämä on vaikeeta:(

Pelottaa vaa että menee maine, jos käy AA-kerhon tapaamisissa, ja kun ei ne varmaa ees huoli mua sinne, ku siel on kaikkia oikeita hc-juoppoja ja narkkareit kuitekki.. sellasii 50v spurguja..
samoin se että saa lihaserottuvuutta roppakaupalla lisää.
ei se viina ole sen väärti että ystävät ynnä muut menee. siinä voi lopulta mennä jopa oma henki jos oikein pahaksi pääsee.Pelottaa vaa että menee maine, jos käy AA-kerhon tapaamisissa
Alkoholisti on mielestäni semmonen, joka ei osaa lopettaa juomista ajoissa ja sanoa, että nyt lopetetaan tähän.no alkoholisti voi olla kuka tahansa mutta se kuka on alkoholisti,sitä on vaikea määrittää...
kyllä kun nyt takautuvasti katselee, niin viimesen viikon saldona keskiviikko,torstai,perjantai,lauantai ja sunnuntai-aamu, milloin sitä alkoholia käytettiin, niin kyllä se huolettaa muakin. vaikka vaikea sitä itselleen on myöntää, että on taipumusta juoppouteen. Lauantain saldona oli tosiaan aikamoista sekopääriehuntaa, pienimuotoista tytön ahdistelua, vihapäissään itseen kohdistunut vahingoittamisyritys keittiöveitsellä, pidin sitä kurkullani ja uhkasin lopettaa kaiken, ja kaveri puhu sen multa pois, sitten sitä samaa kaveria tuli lyötyä, ihan kuulemma tuli puskista, ja sitte kaikenkukkuraksi tuli vielä sille tytölle sanottua se säälipillujuttu. Mun ryyppyreissut on aika tosi usein tolleen extremejä.
niin olin ollu tosi arvaamaton, ja ahistellu sitä tytsyy vähä koko ajan. Silt ol huumorintaju loppunu vissii ekan puolentunnin jälkee. Ja kyllä mä sanon, et vaik miten ihanannäkönen mies olisin, ni en kyl ton esityksen jälkee sitä tyttöö ois saanu.