voi vittu sanon mä, ku on lauantaista vielä ihan himokova morkkis. Ei saatana ku vittuku vituttaa.. tekis miel hypätä junan alle prkl. loppupeleis se mun quote menee siis: Kumma ku ei ees säälipillua saa. Miten voin sanoa tollasia kellekkää tytölle kännissä, kun en kelpaa? voi vittu.. voivoi mua.. Näin sen kaverin eile, ja pyysin välittää pikkuse pahoitteluit sen pikkuystävälle.. Kun on niin jotenki.. halpa olo. Voi vittu. sit mä viel kuulemma löin mun kaverii kaks kertaa.. jostaa kummast syystä.. Vittu ku oikeest noi mun viinanhuuruset känniääliöinnit karkoittaa viimeisetkin naiset.. Sen mä muistan ku mä ekan kerran sitä kehuin kauniiks, sen se otti ihan hyvin, mut kuulemma silt meinas palaa käämi, ku sitä liikaa ahdistelin.. ei vittu mun ei pitäis juua. Ahistaa ihan perkeleest. oikeesti ku olen kiltti ja viaton kaveri, mutta kännissä mä olen kun toinen mies, ja se toinen on sellanen tyly katujätkä, joka ei paljoa toisten tunteista välitä. Nyt se viel käsitti et mä halusin vaan pientä hetken nautintoa siitä, ei tota mun touhuu muute voikkaa kyllä käsittää, ja etten mä siitä ja sen tunteista ole kiinnostunut.. Toisaalta mänyt oon tasan 3 kertaa sen tavannut, ensimmäisen, sitten tuon lauantaisen joka oli kolmas ja viimeinenkin..
Kyllä mä vaa sanon että vituttaa iha suunnattomasti. Ei mitää rajaa.. miten voikaan vituttaa noin paljon oma täydellinen idiotismi ja känniääliöinti. Meil ol niitte tyttöjen kans viel ihan tosi hauskaa ennenku oltii liian humalassa.. voi vittu mua. aina mä kännis mokaan kaikki kivat tapaukset iha totaalist.