Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ketut käytöksestä, mutta kuka haluaisi alkkiksen itselleen riesaksi?

no ei kyl voi mun ikänen kukaan ihminen olla alkoholisti. Eiks alkoholismi ole vanhojen ukkojen tauti?

no ei kyl voi mun ikänen kukaan ihminen olla alkoholisti. Eiks alkoholismi ole vanhojen ukkojen tauti?

Oletan tuon olevan sarkasmia? 18-vuotias voi olla alkkis, jos ei pysty olemaan oman juomisensa herra ja se sotkee niin töitä kuin ihmissuhteita.

Eikö täällä ollut joku ketju, missä pohdittiin alkoholisti/alkoholin suurkuluttaja eroja? Ei rasvamaksa tee kenestäkään alkoholistia.

Ennen kaikkea tsemiä, ei kannata leikkiä liikaa.

Kyllä sä oot oikeassa.. en vaa haluais myöntää että mulla on alkoholiongelma. Ahistaa ja vituttaa sekin ihan törkeästi. Ja naisjututki kaatuu aina mun liikaan juopotteluun ihan yleesä ensimetreillä jo, ja suomessa kaverit ei suostu koskaan lähtemään mun kanssa baariin katsomaan sitä meininkiä, ja kysyy aina ekana, jos viikonloppuna lähtään autoilemaan vaikka, että ethän sitte ole juonu yhtää. vituttaa sekin et mua syrjitään. Ja et naisväki syrjii mua. En mä ole paha, vaikka kännissä kuulemma todella ikävä välillä ja vaarallisen arvaamaton. Tollanenki palaute mitä kuulee vituttaa ihan huolella. Vituttaa koko viina prkl. Elämä on vaikeeta:(

Kyllä sä oot oikeassa.. en vaa haluais myöntää että mulla on alkoholiongelma. Ahistaa ja vituttaa sekin ihan törkeästi. Ja naisjututki kaatuu aina mun liikaan juopotteluun ihan yleesä ensimetreillä jo, ja suomessa kaverit ei suostu koskaan lähtemään mun kanssa baariin katsomaan sitä meininkiä, ja kysyy aina ekana, jos viikonloppuna lähtään autoilemaan vaikka, että ethän sitte ole juonu yhtää. vituttaa sekin et mua syrjitään. Ja et naisväki syrjii mua. En mä ole paha, vaikka kännissä kuulemma todella ikävä välillä ja vaarallisen arvaamaton. Tollanenki palaute mitä kuulee vituttaa ihan huolella. Vituttaa koko viina prkl. Elämä on vaikeeta:(

Ei siinä auta mennä kuin itseensä. Joko ryhdistäytyy tai ei. Jos ei niin kantaa vastuun toiminnastaan. On siitä viinapirusta ennenkin päästy eroon, joten ei sen pitäisi olla ihan mahdotonta. Jos on rohkeutta, niin voi AA:n juttutuokioita käydä kuuntelemassa.

Pelottaa vaa että menee maine, jos käy AA-kerhon tapaamisissa, ja kun ei ne varmaa ees huoli mua sinne, ku siel on kaikkia oikeita hc-juoppoja ja narkkareit kuitekki.. sellasii 50v spurguja..

ystävä hyvä, sä luultavasti tuut elämässä jatkossaki kohtaamaan epävarmuutta ja pelkoa tehä jotain asioita, kun sen kerran teet seuraaval kerral on helpompaa.
Ja paskat mistään maineesta, sen pitäis riittää et arvostaa ite itteään, jos arvostaa...
Jos minä kuva rakentuu muitten mielipiteitten varaan ei elämässä kovin pitkälle pääse,ainakaan niin et vois samalla ite hyvin..
joten voimia :)

Pelottaa vaa että menee maine, jos käy AA-kerhon tapaamisissa, ja kun ei ne varmaa ees huoli mua sinne, ku siel on kaikkia oikeita hc-juoppoja ja narkkareit kuitekki.. sellasii 50v spurguja..

Voihan sitä ajatella niin, että se motivoi ettei halua tulevaisuudessakaan kuulua siihen "porukkaan". Ei sen silti pitäisi estää sinne lähtemästä. Tietääkseni sinne saa ottaa kaverin mukaan.

No ei mul kyl ketää nii läheist kaverii oo, mitä kehtaisin henkiseksi tueksi pyytää tollasee paikkaa.. valitettavaa, kuin se onkin. Pitää kyllä ryhdistäytyä, aloittaa vaikka tiukka dieetti, että siihen ei se juominen sovi ollenkaan. Tyttöväkiki tykkää varmasti selvipäin-indicasta paljon enemmin kuin känniääliöhullu-indicasta.. se motivoi:) samoin se että saa lihaserottuvuutta roppakaupalla lisää.

Ja vaikkaanpa että Indican maine ei siitä menisi, voi olla että päinvastoin. Jos maine on nyt semmoinen kuin se on, ei siitä pääse kuin ylöspäin. Tsemppiä oikean minäsi löytämiseen!:) ei se viina ole sen väärti että ystävät ynnä muut menee. siinä voi lopulta mennä jopa oma henki jos oikein pahaksi pääsee.

morkkis

no alkoholisti voi olla kuka tahansa mutta se kuka on alkoholisti,sitä on vaikea määrittää...törttöillähän voi humalassa miten paljon vaan olematta alkoholisti.noi sun törttöilyt ei oo ees viel pahimmasta päästä,kokemusta allekirjoittaneella.mut aina kannattaa ottaa opikseen,kyl ne morkkikset siitä menee ohitse.mut se vaan on jännä juttu,et kun omat morkkikset ja törttöilyfiilarit alkaa olla takanapäin,niin yleensä sitä sitten taas tartutaan siihen pulloon ja vaikka kuinka muistelis miten paska olo oli edellisestä kerrasta,niin sitä ei vain tunnu oppivan.mikä on sitten se asia joka pysäyttää tosissaan ajattelemaan,sitä en minä edes haluaisi tietää ja toivon etten koskaa saakaan tietää.aa-kerhoon kannattaa mennä,jos siltä tuntuu,siel on myös mukava kuunnella muitten juttuja,sieltä monesti saattaa löytää itsensäkin,ei siel tarvii mitään sanoa jos ei halua.tsemppiä!

Vituttaa takareidessä tai pakarassa oleva jumi, joka säteilyttää selkään asti. Oon elänyt särkylääkkeillä viimeset 2 päivää. Kiva herätä yöllä särkyyn. Kiva tehdä töitä särkylääkkeillä.

Kuka tahansa voi olla alkkis. Minkä ikäinen tahansa, joka on juonut/juo. Ehkä se harhaluulo, että alkkikset on vanhoja ukkoja johtuu siitä että vasta vanhemmat miehet ovat myöntäneet ongelmansa ja menneet sinne AA-kokouksiin. Mene ja tiedä.
Koita vaikka semmosta, että ens viikonloppuna laitat ittelles rajan, kuinka paljon juot. Kirjaa vaikka paperille "lupaus" esim kolme bissee tjms. Jos pysyt lupauksessa, hyvä niin, saat itsevarmuutta juomiseen. Jos taas et pysy lupauksessa voi sitten miettiä mikä meni pieleen. Ja rohkeasti voi käydä niissä kokouksissa, siellä ei ole ketään joita ei huollettaisi:)
Ja joo niitä naisia saa varmasti paljon helpommin selvin päin kuin flänäkännissä, joten siinä lisää syytä.
Lopuks: Ei elämää kannata alkohoilla pilata! Tsemppiä siis!

no alkoholisti voi olla kuka tahansa mutta se kuka on alkoholisti,sitä on vaikea määrittää...
Alkoholisti on mielestäni semmonen, joka ei osaa lopettaa juomista ajoissa ja sanoa, että nyt lopetetaan tähän.

Niinpä. Ei se alkoholistia tee, vaikka sekoilee ja törttöilee kännissä kuinka. Mutta se tekee, jos ei osaa lopettaa juomista, ja on joka toinen päivä kännissä.

kiitti, kyl te kaikki rohkasitte mua yrittämään nyt siirtyä normikavereitten joukkoon päihteitten suhteen:) kyllä kun nyt takautuvasti katselee, niin viimesen viikon saldona keskiviikko,torstai,perjantai,lauantai ja sunnuntai-aamu, milloin sitä alkoholia käytettiin, niin kyllä se huolettaa muakin. vaikka vaikea sitä itselleen on myöntää, että on taipumusta juoppouteen. Lauantain saldona oli tosiaan aikamoista sekopääriehuntaa, pienimuotoista tytön ahdistelua, vihapäissään itseen kohdistunut vahingoittamisyritys keittiöveitsellä, pidin sitä kurkullani ja uhkasin lopettaa kaiken, ja kaveri puhu sen multa pois, sitten sitä samaa kaveria tuli lyötyä, ihan kuulemma tuli puskista, ja sitte kaikenkukkuraksi tuli vielä sille tytölle sanottua se säälipillujuttu. Mun ryyppyreissut on aika tosi usein tolleen extremejä.

Ja vielä meillä kun sen tytön ja toisen tytön kanssa juotiin pussikaljaa aiemmin illalla, niin meillä oli tosi kivaa. Mä voin sanoa et tul se nainen ryssittyä kyllä ihan huolella, ja nyt vituttaa. Ei se tälläst viinahöyryist känniääliöö suostu enää varmast uudestaa tapaamaan.
Mä kuulemma, en mä muista iltayhentoista jälkeen yhtään mitään, sitte formulat sain katottua, ja sen mä kyl taas muistan:) niin olin ollu tosi arvaamaton, ja ahistellu sitä tytsyy vähä koko ajan. Silt ol huumorintaju loppunu vissii ekan puolentunnin jälkee. Ja kyllä mä sanon, et vaik miten ihanannäkönen mies olisin, ni en kyl ton esityksen jälkee sitä tyttöö ois saanu.:)

vituttaa kyl ihan huolel, varsinki ku olin puukko kaulal uhannu tappaa itteni, ja lyöny mun tosi tosi hyvää kaverii. ja sitte toi tyttö. ai että vituttaa, et miten pitiki olla taas tollane känniääliö. alkuillast mä lähestyin häntä sentää niinkuin normaali-ihmiset, ja siin vaihees se men iha hyvin, ja se piti mun juttui hauskoin, ja nauro kaikille niille. Ja sit must taas kuoriutu pahis-indica viimeisen sixpackin, ja puolikkaan martini blanco pullon jälkeen. Ja on noi määrätki, kaks sixpackiä, puol martinipulloa, ja viis kaljaa baaris.. on ne kyl aikamoisii ylilyöntei vähä kelle tahansa jo. tekee kuitekki 23 annosta, jos en vääri laskenut.. eiku enemmin, ku toine sixpack ol puolikkaan tölkkei.. Aika nii paljo keittoo illassa, et siithän taintuu keskiverto elefanttiki. nolottaa, vituttaa, hävettää, surettaa, ja vielä kerran vituttaa tällänen säätökänni.

kaikista eniten mua vituttaa se miten huonosti mä kohtelin sitä tyttöä loppuillasta.

siis sen kaverin kanssa oon käyny lauantain saldoo läpi, ku se ei juonu

Viimeksi muokattu:
Indica: no nyt annat itelles anteeks viimeaikojen häröilyt ja suoraan sanottuna lapselliset touhut, oot ollu heikko ja hölmö, mut SUN EI ENÄÄ TARVI OLLA! älä tee itelles hallaa,äläkä enää syyttele itteäs ja kieri huonossa olossa mitä oot mokannu, sä voit nousta ylpeesti vaikka sitten AA:n avulla, tai vastaavan vertaistuen tms. Avun pyytäminen ei ole heikkoutta, vaan rohkeutta kohdata omat heikkoutensa!
Potkuja nyt sinne perseelle, kyl sä skarppaat :)

Nukkunu muutaman tunnin viimeyönä ja nyt pitäis pirteenä lähteä työhaastatteluun. Väsyttää ihan sairaasti..:zzzz: Voi hemmetti..

Back
Ylös Bottom