Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilisellä Raised Fist -keikalla nilkasta pamahti jotain ja vielä aika pahasti. Nyt se on tosi turvoksissa ja ei kestä painoa. Huomenna, jos ei ole parempi, täytyy käydä kuvauttamassa. Toivottavasti ei ole nivelside mennyt.

Kone ollu hajalla ties kuinka kauan. :wall:
Noh, kohta saan uuden parin tonnin vehkeen. :evil: Jos siinä olis vaikka tarpeeksi tehoja pakkikselle postailuun... :lol2:

Tanssii tähtien kanssa

Marco, Jorma & kumppanit. Miksi vitussa tällaista paskaa suolletaan ulos televisiosta. Mihin tätä tarvitaan? Ei vittu.

Ns. julkisuuden henkilöt, "julkkikset"

Ei vittu. Ymmärrän ja allekirjoitan, että Kimit, Loirit, Villevalot ovat ja ansaitsevat asemansa ja ihailevat eleet, mutta sitten nämä bigbrother-pertut, seiska-tytöt ja idols-pellet..miksi vittu niistä pitää kirjoitella lehtiin, höpötellä ja väen väkisin nostaa mukajulkkiksiksi. Miksi?

Vaalit

Mitähän vittua taas...mikään ei muutu taaskaan, uudet leenaluhtaset kytevät pintojen alla ja kansa jakaa ääniään kiimassa. Onneksi voi olla myös äänestämättä, se heittää melkeinpä tämän asian iloiset asiat -ketjuun.

Eilisellä Raised Fist -keikalla nilkasta pamahti jotain ja vielä aika pahasti. Nyt se on tosi turvoksissa ja ei kestä painoa. Huomenna, jos ei ole parempi, täytyy käydä kuvauttamassa. Toivottavasti ei ole nivelside mennyt.

Käy ihmeessä kuvauttamassa. Itselläni meni nivelside poikki viime vuonna nilkasta ja oman laiskuuteni takia (en harjoittanut parantuvaa nilkkaa tarpeeksi) nivelside arpeutui hieman kireäksi. Tämän takia en voi edes kuvitella tekeväni mm. kyykkyä ilman koroketta kantapäiden alla ja muutenkin tuntuu ikävältä välillä sählyä tms pelatessa.

Käy lääkärissä ja muista noudattaa niitä lääkäritädin ohjeita, muuten vituttaa myöhemmin vielä enemmän - "kokemuksen syvällä rintaäänellä". :david:

En ole saanut nilkaa treenaamalla pahemmin mitään aikaan, olisi pitänyt aikaisemmin tajuta, ettei ole leikin asia. Niin, ja nyt siis nousi suunnaton vitutus tästä. :down:

Mä en osaa kyykätä. Mä en myöskään osaa penkata. Mä en osaa vittu mitään ja siksi olenkin tällainen saatanan laihaläski ällötys. Ihanaa jollain kokovartalopeilillä kuivaharjoitella kotona kun nivelet sanoo että Riks Raks ja Poks jos räpeltää paskalla tekniikalla. Oikeastaan ne sanoo sitä jo nyt.

Vituttaa myös se, että löysin todella hyvän salin joka on liian kaukana ja todennäköisesti myös liian kallis. Siellä oli vapaat painot kuin suoraan märästä unesta ja käsittämättömän ystävälliset ohjaajat jotka opettivat juuri niitä liikkeitä joita olen aina halunnut osata paremmin. Vituttaa myös että ne taatusti tekisivät mulle fantastisen hyviä treeniohjelmia joilla en koskaan pääse treenaamaan.:itku:

Koneessa 15kg rahtiraja per nuppi, ja puntarin mukaan omat menee lähempänä 40kg.. ja lento 3h päästä.

Alkaa pukeen niitä kaikkia mahdollisia vaatteita sitten sieltä laukusta päälle... ;)

Flunssa kiusaa taas aika julmasti.

Tekis mieli alottaa vähän kevyttä reenailua pitkän tauon jälkeen, mutta tässä mitään pysty tekemään.

:curs:

Back
Ylös Bottom