Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en kyl ymmärrä tot että miten jonkun musiikin takia ei reeni kulje.:D Eikö sen hevin korvikkeeksi voi pyytää jotakuta vaikka vetämään turpaan.:D
väkisin tyyliin aloin tunkee niitten äkästen ajatusten sekaan kaikkee yltiöpositiivista shittiä ja sehän toimi, päivä ollu pidemmän päälle aika mukava. Lisäks sain mielettömät kiksit töissä ku kerrankin pidin puoleni, mun päälle ne "muka niin paljon paremmat" ei enää hypi, vaikka oonkin vaan opiskelija..
Tosta hyvä idea niille, jotka jaksaa/osaa värkätä videokoosteita... Ronnien treeniä tai Ed Coanin kisanostoja, ja tuon tyylistä musaa taustalle... :DRadio Novan olemassaolo ainakin salilla pitäis kieltää lailla. Kaksi kertaa olen ollut salilla kyseisen kanavan ollessa auki, ja molemmilla kerroilla on sama hempeä naisääni laulanut biisiä, jossa sanat kuuluvat mm. "Niin katoavaa on voima ihmisen" ja "Et ole vahva vaikka luulet niin" tmv. :jahas: Tragikoomista, yritetäänköhän mulle vihjata jotakin...
40 asteen kuumeessa ja tappoflunssassa, 15 asteen pakkasella taloyhtiön tulipaloon herääminen ja pihalle 1/2 tunniksi seisoskelemaan meneminen vasta nastaa onkin ;)Prkl, tulipalo taloyhtiössä herätti kesken kauneusyöunien.![]()
HellBoy sanoi:Naiset naiset....
Voi saatana, että ottaa kaaliin! :curs: Pulmana iho-ongelma. Juuri nyt on suuressa osassa ylävartaloa pieniä kutisevia näppylöitä, jotka pahimpina hetkinä kutiavat kuin sata hyttysenpuremaa. Lisäksi alahuuli turpos, ja näytän tällä hetkellä ihan ankalta/nuuskaajalta... Jos Pakkiksessa on lääketieteen asiantuntijoita, niin haluisin mielelläni tietää, että mikä helvetti mua vaivaa... Vittu että vituttaa! :itku:
kun näin silmänurkastani housujen riisumisliikkeen). Posetus jatkui, ja kaverin naisystävä tuli ihan viereeni kuvaamaan videolle. Työkännykkä varastettiin yöllä... Aamuisten etsintöjen ja soittoyrityksien johdosta vakuutuin sen olevan jollakulla hallussa (liittymällä puhuttiin toista puhelua ja myös sekunnin vahinkovastaus), ja ei aikeita palauttaa. Liittymä jäihin ja rikosilmoitus vetämään.
...ja jep, olin tapahtumahetkellä humalassa.
Olikko sunkin taloyhtiössä tulipalo? Asutaanko samassa talossa? :D40 asteen kuumeessa ja tappoflunssassa, 15 asteen pakkasella taloyhtiön tulipaloon herääminen ja pihalle 1/2 tunniksi seisoskelemaan meneminen vasta nastaa onkin ;)
Eipä ne näppylät sitten kauaa vaivanneetkaan, kun aamulla oli jo poissa. Turvotuskin on häipynyt, mitä lie se sitten olikin. :D
Rupesin äsken selaileen nettiä, ja tulin siihen tulokseen, että ne olivatkin vain hikinäppylöitä. Kävin nimittäin eilen illalla lenkillä ja vasta sen jälkeen ne ilmestyivät. Toivottavsti eivät tule ihan pian takaisin!
Voi helvetti ku kaiken maailman epärehellisiä paskiaisia on maailma täynnä. :curs:
Tästä jo aikaa. Kellarissa (pyöräsuojassa) syttyi lastenvaunut palamaan - syytä ei tiedetä vieläkään...Olikko sunkin taloyhtiössä tulipalo? Asutaanko samassa talossa? :D