Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi saatana, että ottaa kaaliin! :curs: Pulmana iho-ongelma. Juuri nyt on suuressa osassa ylävartaloa pieniä kutisevia näppylöitä, jotka pahimpina hetkinä kutiavat kuin sata hyttysenpuremaa. Lisäksi alahuuli turpos, ja näytän tällä hetkellä ihan ankalta/nuuskaajalta... Jos Pakkiksessa on lääketieteen asiantuntijoita, niin haluisin mielelläni tietää, että mikä helvetti mua vaivaa... Vittu että vituttaa! :itku:

Mä en kyl ymmärrä tot että miten jonkun musiikin takia ei reeni kulje.:D Eikö sen hevin korvikkeeksi voi pyytää jotakuta vaikka vetämään turpaan.:D

Jos mun viestiini viittasit, niin koskaan ei ole musiikki vienyt terää treenistä. Ihan sama, mitä siellä kuuluu, olen kuitenkin vain omissa maailmoissani (paitsi jos Celine Dion kuuluu noin kymmenettä kertaa...). Tuon biisin sanat vain sattui jotenkin koomisesti kohdilleen, kun siinä hiki päässä vääntää sarjaa, ja joku laulaa korvaan voimien katoamisesta.

että voi fiilikset päivän aikana, ja siihen pystyy vielä ite vaikuttaa :D
oon ollu tänään oikeen ällöttävä yltiöpositiivari väkisinkin, mut helvetti soikoon se pelasti mun päivän...
Heti herätessä huomasin että kyrpä oli kasvanu otsaan, johtuen ihan töistä ja koulusta, mul on viimeks 2vuotta sitten ollu 3päivää pitempi "loma", ja ottaa aivoon duunin ohessa väkertää koulutehtäviä,vaik aiheet suhteellisen kiinnostavia onki.Aamulla oli vaa fiilis et mitäs vittua, 2 tulevaa vkl töitä, vuorot silleen sopivan mukavasti aamua ja iltaa sekasin, et vois olla fiksumpaa jäädä duuniin koko 2viikkoo asumaan.
Lähinpä sitten kunnon angstirymistys kävelylle soittimen kanssa mut sit alko ottaa aivoon se tunne, mä en jaksanu enää olla vittuuntunu :) väkisin tyyliin aloin tunkee niitten äkästen ajatusten sekaan kaikkee yltiöpositiivista shittiä ja sehän toimi, päivä ollu pidemmän päälle aika mukava. Lisäks sain mielettömät kiksit töissä ku kerrankin pidin puoleni, mun päälle ne "muka niin paljon paremmat" ei enää hypi, vaikka oonkin vaan opiskelija..
Oho, tulipas avaudutta, ja meni vähä aiheen vierestäki...
Mut hei huomen töihin ja sunnuntaihin kans :rock:

Radio Novan olemassaolo ainakin salilla pitäis kieltää lailla. Kaksi kertaa olen ollut salilla kyseisen kanavan ollessa auki, ja molemmilla kerroilla on sama hempeä naisääni laulanut biisiä, jossa sanat kuuluvat mm. "Niin katoavaa on voima ihmisen" ja "Et ole vahva vaikka luulet niin" tmv. :jahas: Tragikoomista, yritetäänköhän mulle vihjata jotakin...
Tosta hyvä idea niille, jotka jaksaa/osaa värkätä videokoosteita... Ronnien treeniä tai Ed Coanin kisanostoja, ja tuon tyylistä musaa taustalle... :D

Voi saatana, että ottaa kaaliin! :curs: Pulmana iho-ongelma. Juuri nyt on suuressa osassa ylävartaloa pieniä kutisevia näppylöitä, jotka pahimpina hetkinä kutiavat kuin sata hyttysenpuremaa. Lisäksi alahuuli turpos, ja näytän tällä hetkellä ihan ankalta/nuuskaajalta... Jos Pakkiksessa on lääketieteen asiantuntijoita, niin haluisin mielelläni tietää, että mikä helvetti mua vaivaa... Vittu että vituttaa! :itku:

Näyttöiskö tutulta? Itsellä tuo taisi johtua lopunviimein uudesta paidasta (oli pesemättömänä päällä; joku säilöntäaine ?) vaikka jaloista alkoikin. Muutaman päivän ajan nahka "kuohui" nokkosrokolle illalla/yöllä. Käsi/olkavarsissa, jaloissa, olkapäissä ja kasvoissa paukamia. Ja voi stana sitä kutkaa, niinkuin olis nokkosella vihdottu.

Eipä ne näppylät sitten kauaa vaivanneetkaan, kun aamulla oli jo poissa. Turvotuskin on häipynyt, mitä lie se sitten olikin. :D

Rupesin äsken selaileen nettiä, ja tulin siihen tulokseen, että ne olivatkin vain hikinäppylöitä. Kävin nimittäin eilen illalla lenkillä ja vasta sen jälkeen ne ilmestyivät. Toivottavsti eivät tule ihan pian takaisin!

Tästä en tiedä, pitäiskö laittaa tänne vaiko esim "mikä ärsyttää"-ketjuun, mutta sanailen tähän:

Tänään salilla tein prässiä salin kaukaisemmassa nurkassa, kun ihan viereen tuli isompi kaveri naisseuran kanssa. Hän rupesi siinä tekemään poseja ensin peilin edessä, mikä ei vielä häirinnyt ollenkaan, vaikka lähellä olivatkin. Sitten lähti ensin paita ja lopulta verkkarit pois (tuumin että WTF :eek: kun näin silmänurkastani housujen riisumisliikkeen). Posetus jatkui, ja kaverin naisystävä tuli ihan viereeni kuvaamaan videolle.

Reilumman kokoinen kaveri pelkissä vaaleanpunaisissa uikkareissa posettelemassa kameralle n. 50cm päässä minusta oli sen verran koomisen-erikoinen tilanne että en pystynyt yhtään keskittymään treeniin ja oli pakko mennä rimpuilemaan jonnekin muualle.

jos tunnistatte itsenne, niin sori jos häiritsi kun rupesin repimään painoja prässistä kuvatessanne vieressä, mutta olisitte voineet ottaa vaikka metrin hajurakoa muihin treenaajiin :D

Työkännykkä varastettiin yöllä... Aamuisten etsintöjen ja soittoyrityksien johdosta vakuutuin sen olevan jollakulla hallussa (liittymällä puhuttiin toista puhelua ja myös sekunnin vahinkovastaus), ja ei aikeita palauttaa. Liittymä jäihin ja rikosilmoitus vetämään.

...ja jep, olin tapahtumahetkellä humalassa.

Työkännykkä varastettiin yöllä... Aamuisten etsintöjen ja soittoyrityksien johdosta vakuutuin sen olevan jollakulla hallussa (liittymällä puhuttiin toista puhelua ja myös sekunnin vahinkovastaus), ja ei aikeita palauttaa. Liittymä jäihin ja rikosilmoitus vetämään.

...ja jep, olin tapahtumahetkellä humalassa.

Voi helvetti ku kaiken maailman epärehellisiä paskiaisia on maailma täynnä. :curs:

karseet nikat -> töissä (ei pääse röökille) + suhde katkolla + masentava puhelu poikaystävältä - > tylsä ilta tiedossa ellen äkkiä keksi jotain.

mun naama on aika -_- joten hyvää ilta vaan asiakkaat.

Eipä ne näppylät sitten kauaa vaivanneetkaan, kun aamulla oli jo poissa. Turvotuskin on häipynyt, mitä lie se sitten olikin. :D

Rupesin äsken selaileen nettiä, ja tulin siihen tulokseen, että ne olivatkin vain hikinäppylöitä. Kävin nimittäin eilen illalla lenkillä ja vasta sen jälkeen ne ilmestyivät. Toivottavsti eivät tule ihan pian takaisin!

Juups, toivottavasti oli vaan hikinäppyjä.
Mulla noita nokkosellavihdottuja tuli just illalla ~23.00 jälkeen ja aamulla ei ollu jälkeäkään, kutitti ihan sairaasti. Ekana yönä kun niitä oli, pelästyin peilikuvaani kun luulin että iskeny joku vesirokko tms.
Hikinäpyt mulla ei kutise...

Voi helvetti ku kaiken maailman epärehellisiä paskiaisia on maailma täynnä. :curs:

Nimenomaan. :curs: Onnekseni oon ite töissä samaisen kännykkäliittymän teleoperaattorilla, joten rikosilmoituksen saattelemana voi olla helpompi päästä jyvälle oliko noi pari soitettua puhelua kenties "varkaan" tuttavalle. Jos oli, niin harvinaisen tyhmä yksilö kyseessä.

No, en elä toivossa että sitä enään takaisin saisin. Harmittaa suuresti että kaikki numerot meni sen siliän tien, ja ei voi olla funtsimatta sisälsikö kännykkä mitään arkaluontoista.

Back
Ylös Bottom