Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitutus on laantunut mutta pää on kun ruuvipenkissä. Huomenna taas kouluun ja kattomaan niitä samoja kyrpänaamoja, eih, kyllästyny niihin.

Saatana!!! Vesivahinko!! Äskön tuli vedet yläkerran vessan lavuaarin alaosasta (Aikoinaan joku vetäny liian tiukalle kierteelle, oli murtunut ja tihuttanut ajan saatossa tiens miten kauan, tänä aamuna tihutti leiviuunin yläpuolelta pisaroita ja alettiin tutkia..)
suoraan alakerran olohuoneen katosta ja leivinuunin yläpuolelta muurin vierestä! ja meni vielä kellarin lattialle asti!

Ei muuta kuin pumpun johto pois seinästä..remontti odottaa..vettä pitää saada, kun lapsi on 4 kk ja putket pian jäätyy jos ei vesi kierrä ja on sunnuntai-ilta..

SAATANA!

Minkä takia naiset ei voi ikinä tehdä alotetta, tai jos tekee, ne on vaan sen perässä ja useimmiten saakelin tyhmiä... Vai mussako vika...

Hehheh, kaikista lupaavimpia on juuri nää tapaukset, jotka:

1. Tulee iskemään baarissa
2. Tekee sen vain jurrissa
3. Seuraavan viikon treffeillä (jotka usein jää viimeisiksi) käyttää IHAN liikaa lausahdusta: "Elämä on."
4. Tai "So not."

Toisaalta sellaiset normaalit, mukavat tytskät, jotka joskus harvoin tulevat vaikka ihan vaan moikkaamaan ja jauhamaan paskaa SELVINPÄIN, on ihan jees. Niitä vaan tulee vastaan kerran elämässä, jos sitäkään. :)

AAARGGHHH! Nyt tuli vitutuksen multihuipennus! Äikän koe olikii huomenna voi vitun vitun vittu ja saatana joutuu kattoo koulus kaikkii nyrpeit vittunaamasii kyrpäottii saatana tekis mieli pistää heti aamul jokasel niist hampaat kurkkuu aamupalaks. On badiki ihan hellänä tappavan reenin jälkeen ja nyt vitutukseen meen punnertaa niin kauan kunnes räjähän!
VITTU!!!!!!!!!!!

Vitutus on laantunut mutta pää on kun ruuvipenkissä. Huomenna taas kouluun ja kattomaan niitä samoja kyrpänaamoja, eih, kyllästyny niihin.

Komppailen. Koulussa yhtää samanhenkistä porukkaa :( Pitiki jäädä tänne käpykylää. Ehdotat "kavereille" jotain tekemistä yhdessä "emmä jaksa". KUOLKAA KAIKKI EI KIINNOSTA TOLLASET :curs:

Hehheh, kaikista lupaavimpia on juuri nää tapaukset, jotka:

1. Tulee iskemään baarissa
2. Tekee sen vain jurrissa
3. Seuraavan viikon treffeillä (jotka usein jää viimeisiksi) käyttää IHAN liikaa lausahdusta: "Elämä on."
4. Tai "So not."

Toisaalta sellaiset normaalit, mukavat tytskät, jotka joskus harvoin tulevat vaikka ihan vaan moikkaamaan ja jauhamaan paskaa SELVINPÄIN, on ihan jees. Niitä vaan tulee vastaan kerran elämässä, jos sitäkään. :)

Niin ja sitten kun tulee noi mukavat tytskät kohdalle, ni mä en ikinä tajuu sitä vaan luulen että se nyt vaan tuli muuten vaan jutteleen, sit tajuu myöhemmin että hei se tais olla kiinnostunu musta...:jahas:

Niin ja sitten kun tulee noi mukavat tytskät kohdalle, ni mä en ikinä tajuu sitä vaan luulen että se nyt vaan tuli muuten vaan jutteleen, sit tajuu myöhemmin että hei se tais olla kiinnostunu musta...:jahas:

Noita tapauksia on minullekkin tapahtunut muutamia kertoja. Etenkin pienessä jurrissa kun ei aina ajatus kulje yhtä hyvin. Myöhemmin kun tajuaa mitkä taka-ajatukset sillä tytöllä olikin niin alkaa vituttamaan ja huolella.

Sama vituttaa mikä aina, koulu.

Tälläkertaa vituttaa tarkalleen ottaen essee, joka pitäisi kirjottaa kirjassa (Robinson Crusoe) olevasta ongelmasta (ei ole mitää erityistä ongelmaa, jarppa on autiolla saarella ja sillä siisti!). Käsittämätöntä, ettei kirjaa voi lukea vain kirjana, eli että mitä tapahtuu jne., vaan aina pitää alkaa väkisin ettimään jotain paskaa. Koita nyt kirjottaa pakolla jotain henkevää.

Yksinkertasista asioista on nykyään näköjään pakko tehdä monimutkaisia.

Vituttaa kun loputtomasti itkee niin tulee pää kipeeks. Ja kun tulee pää kipeeks niin alkaa oksettamaan. Lopulta ei voi enää itkeä eikä nauraa koska pää on niin kipeä ja oksettaa. Kaiken lisäksi mikään ei tunnu miltään ja kaikki tuntuu liian vahvasti. Mikään ei kiinnosta tippaakaan eikä mitään huvita tehdä. Jos tässä puolen vuoden sisällä vielä tapahtuu yhtään mitään niin... mä en ala.

Jokunen päivä sitten reggasin itseni tänne, lukenut oon kyllä kauemmin foorumia. Pakko nyt aloittaa eka posti tälle topicille.. eilen KehäI:llä sitten pääsin hymyilemään poliisin kamera-auton ottamaan kuvaan.. voe helevatta sentään.. osaako kukaan sanoa kuinka nopeasti noista tulee muistutus kotiin..?

eilen KehäI:llä sitten pääsin hymyilemään poliisin kamera-auton ottamaan kuvaan.. voe helevatta sentään.. osaako kukaan sanoa kuinka nopeasti noista tulee muistutus kotiin..?
Mulle tuli noin viidessä päivässä. Oli tosin vain kehoitus noudattaa tulevaisuudessa rajoituksia, koska ylinopeutta oli vahingossa kerrankin alle 20 km/h. :D

Mulle tuli noin viidessä päivässä. Oli tosin vain kehoitus noudattaa tulevaisuudessa rajoituksia, koska ylinopeutta oli vahingossa kerrankin alle 20 km/h. :D

No täytyypä toivoa että mulla on kanssa alle 20km/h, olin niin hölmistyny koko tilanteesta etten ees tajunnu heti katsoa paljo oikeasti oli nopeutta. No eiköhän ne sen mulle sitten kerro ;)

Meikä pääsee jo salikyttääjien aateliin, mutta tää on nyt pakko laittaa:

Arviolta 180cm/59kg ilmestys. Jalassa farkut, joiden lahkeet tungettu tennissukkien sisään, ei kenkiä. Käsissä näppylähanskat. Tieteilee toisten noobien kanssa hauiskääntöjen tekniikoista, mihin asti pitäisi laskea kädet jne, kun oleellisinta noissa mitoissa olisi se että yleensä tekisi niitä (ja muita liikkeitä)...

Hävettää jo tämmöinen kyttäily, mutta joskus vaan hymyilyttää. (Ittekin on tullut treenattua farkkujen kanssa jos on verkkarit jääneet kotiin, mutta lahkeita sukkiin ei ole sentään tullut tungettua.)

Jälkeenpäin tämä tuntuu komedialta ja sattui matkalta salilta.
Eli syksyllä kun tuuli ja satoi kävelin kotia päin. Edessä oli sauvakävelijä.
Tällä naisellisen tiimalasin muotoisella hirvellä oli huppu päässä.
Yhtäkkiä se pysähtyi. Ohitin sitä ehtoo puolen emäntää katse alhaalla,
kun oli vastatuuli ja vesisade. Pääsin sen vierelle ja n.50 sentin päässä
sauva nousee yhtäkkiä ylös. Melkein osui päähäni.

Tämä nainen katsoi kai kelloa tai sykemittariaan nostamalla molemmat
sauvat sivuillensa yläviistoon, ja toisella kädellä veti hihaansa ylös.

Eihän Exelin sauva välttämättä olisi lävistänyt pipa lakkiani, poskeen
olisi tullut naarmu ja ehkä silmä puhjennut. Ja kaikki uskoisi selityksen.

Varokaa huppupäisiä ihmisiä.

Duunissa alkaa vähennys kohta, saa nähdä tuleeko kengänjälki persuksiin.
Sinäänsä se olisi hyvä juttu(ympäristö perseestä), sinäänsä huono(ihan mukava liksa).

Koe klo 10, heräsin 11 jälkeen. Vituralle meni. Sitten menin palautukseen ja biologiasta puhdas 4. Syö miestä

Vitutuksesta sit tiä...mut varsin ärsyttäviä ovat nämä "kaverit" jotka eivät pidä mitään yhteyksiä elleivät halua jotain palvelusta tjsp.
On se kumma kun ihmisiä tapaa kymmenittäin ja enemmänkin elämänsä aikana, osaan tutustuu syvemminkin. Ja siltikin kaikki ovat näitä kusipäitä jotka ovat pelkkää tyhjää puhetta. Poikkeuksia tästä säännöstä en juurikaan muista tavanneeni, ennenpitkää jokainen on tällaiseksi tyhjänpuhujaksi paljastunut.
Mukaan nyt ei lasketa puolituttuja joiden kans nyt lähinnä toivotellaan hyviä ilmoja...
Jotenkin epäilen etten kuiteskaan aivan niin vittupää ole, ettei kukaan mun seuraa kestäs...toisaalta ennenkin olen vääräs ollut.
Edellämainittuja "kavereita" en kaipaa elämääni, joten yhteydenpidot saanee loppua munki osalta...reilua eikös ;)

Avautuminen loppuu...kiitos

Back
Ylös Bottom