Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä takia naiset ei voi ikinä tehdä alotetta, tai jos tekee, ne on vaan sen perässä ja useimmiten saakelin tyhmiä... Vai mussako vika...

Vitutus on laantunut mutta pää on kun ruuvipenkissä. Huomenna taas kouluun ja kattomaan niitä samoja kyrpänaamoja, eih, kyllästyny niihin.
Hehheh, kaikista lupaavimpia on juuri nää tapaukset, jotka:
1. Tulee iskemään baarissa
2. Tekee sen vain jurrissa
3. Seuraavan viikon treffeillä (jotka usein jää viimeisiksi) käyttää IHAN liikaa lausahdusta: "Elämä on."
4. Tai "So not."
Toisaalta sellaiset normaalit, mukavat tytskät, jotka joskus harvoin tulevat vaikka ihan vaan moikkaamaan ja jauhamaan paskaa SELVINPÄIN, on ihan jees. Niitä vaan tulee vastaan kerran elämässä, jos sitäkään.![]()
Niin ja sitten kun tulee noi mukavat tytskät kohdalle, ni mä en ikinä tajuu sitä vaan luulen että se nyt vaan tuli muuten vaan jutteleen, sit tajuu myöhemmin että hei se tais olla kiinnostunu musta...:jahas:
Mulle tuli noin viidessä päivässä. Oli tosin vain kehoitus noudattaa tulevaisuudessa rajoituksia, koska ylinopeutta oli vahingossa kerrankin alle 20 km/h. :Deilen KehäI:llä sitten pääsin hymyilemään poliisin kamera-auton ottamaan kuvaan.. voe helevatta sentään.. osaako kukaan sanoa kuinka nopeasti noista tulee muistutus kotiin..?
Mulle tuli noin viidessä päivässä. Oli tosin vain kehoitus noudattaa tulevaisuudessa rajoituksia, koska ylinopeutta oli vahingossa kerrankin alle 20 km/h. :D