Ei helvetti, tän myyntipuheen jälkeen on pakko nähdä. Kuulostaa huippuluokan viihdeohjelmalta.
Koskahan se tulee ulos?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei helvetti, tän myyntipuheen jälkeen on pakko nähdä. Kuulostaa huippuluokan viihdeohjelmalta.
Tuli käytyä tyttöystävän kanssa salilla, ja neuvoin siellä tekemään normaalien 3x50 sarjojen sijaan vaikkapa 3x10. Mukavaa oli ja muuta.
Meni sitten kertomaan kavereilleen, että miten häntä neuvoin, ja sieltä tulikin sitten oikein kunnon valistus punttisalilla käymisestä: "Ei saa tehdä suurilla painoilla lyhyitä sarjoja, pitkää sarjaa".
Ja vielä kun joku liikunnanopettaja on heille mennyt kertomaan, että pitkää sarjaa, muu on saatanasta.
Miten pystyisi selittämään, ettei lyhyet sarjat tytöllä ole mitenkään paha asia, ja ehkä ~60v liikunnanope ei ole paras neuvomaan salillakäynnin suhteen?
Stadi vois hoitaa nuo lumikasat HIUKAN nopeammin. Parkkitilaa ei muutenkaan liikaa ole ja sitten lumet ovat teiden varsilla tukkeena. Millon täällä on edes satanut viimeksi lunta? Viikko sitten? Ja kasat edelleen paikalla.
Minkä takia naiset ei voi ikinä tehdä alotetta, tai jos tekee, ne on vaan sen perässä ja useimmiten saakelin tyhmiä... Vai mussako vika...
Hiukan vaikea noita katuja putsata, kun autoja koko ajan parkissa. Olisi edes puoli tuntia päivässä kielletty pysäköinti ja sillo vedettäisiin auralla puhtaaksi koko katu, niin ei olisi noita ongelmia. Tosin stadissa katuja ihan tanan paljon, mutta niin on myös hukattua parkkitilaa.
Minkä takia naiset ei voi ikinä tehdä alotetta, tai jos tekee, ne on vaan sen perässä ja useimmiten saakelin tyhmiä... Vai mussako vika...

No mitäs pahaa siinä on, jo se tyttö tekee pitkiä sarjoja?
wasted sanoi:Minkä takia naiset ei voi ikinä tehdä alotetta, tai jos tekee, ne on vaan sen perässä ja useimmiten saakelin tyhmiä... Vai mussako vika...
Ihan totta tuokin,mutta tapasin pari päivää sitten ihan kivan mun tyyppisen tyttösen
tyttö.. aivan ihana, paras mitä mä oon piit-kiin aikoihin tavannut.. tosi söötti ja mukava ja sil on ihan sikakaunis ääni.joka on 27 eeeeeeeiiiiiiiiii..... ei ja ei..just mun tuuria.
mä kun pidän siitä.. ja ei varmasti 27v tyttö halua 21v miestä..
se on nii :haart:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tyttö.. aivan ihana, paras mitä mä oon piit-kiin aikoihin tavannut.. tosi söötti ja mukava ja sil on ihan sikakaunis ääni.
Mua ei haittaa ollenkaan meidän ikäero, mutta aijjaijai.. ihana nainen, mutta mä oon sille liian nuori.
edit.. mitähän mulle on tapahtumassa, kun nykyään ihastun itseäni selkeästi vanhempiin naisiin koko ajan?