Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harmi etten ollu eilen salilla:( . Kaveri kerto että sali-Tomppa oli ollu taas treenaamassa siellä. Ensin arm-curl-koneessa hirveää huutoa, jonka jälkeen paita pois ja joka sarjan jälkeen peilin eteen pullistelemaan. Joku kysyi sitten Tompalta, että missä sen verkkarit on niin tämä vastaa: "täälä farkkujen alla, ettei vilustu":lol2: . Ilman paitaahan ei toki vilustu.
PS. Kauneus on katsojan silmässä
Miksi et mene kysymään että voinko tehdä välissä? Itse ainakin kysyn ja myös annan toisten tulla tekemään väliin. Jos vaihdat itse omat painot ja sarjasi loputtua laitat toisen käyttämät painot takaisin niin eipä luulisi kauheasti haittaavan.Tiistain vittumoisin päivä kun kaikki maholliset hihhulit raahautuu jäähallin salille pääosin JUTTELEMAAN laitteisiin ja vapaille painoille.
Jumaleison ja kekkosen kevään serbien talvi! Läpällähän minä tuon lopun heitin.Änkkäri on taas ihan omissa maailmoissaan...
Pitäähän sitä pikkasen läppää olla ei siitä muuten mitään tuu. :DJess! Hyvä änkkäri! Bodaaja vähän tossa meinas viedä sun valtikkaas, mutta iskit juuri sopivalla hetkellä takaisin. Nää sun salaliittoteoriat natuja vastaan on niin hienoa luettavaa.
Jumaleison ja kekkosen kevään serbien talvi! Läpällähän minä tuon lopun heitin.
Pitäähän sitä pikkasen läppää olla ei siitä muuten mitään tuu. :D

Kauneus on pinnallista, mutta RUMUUS menee luihin ja ytimiin.
Vituttaa kun Buusteri tulee meiän koululle :curs: :D
No näin yleensä, mutta kun niit oli semmonen lauma ja se ristitalja on semmosessa omassa syvennyksen tapaisessa, niin en kehdannu väkisin survoo sinne sekaan.Outoa, miksei sitä vaan voi mennä ilmoittamaan kohteliaasti että minulla oli vielä pari sarjaa jälellä, mutta tehdään vaan vuorotellen?![]()

Niin ja sitten omat omituisuudet... Pokemonkorttijengi yms nörttijengit siel outoine leikkeinee, sekä muutama autisti. Kuuluisin on herra ---- jolla on helvetinmoisia sätky- ja muminakohtauksia ja tietyt sanat saa sen hepulii esim: "Pokemon, teletappi, Puuha-Pete." Tai melkein mikä vaa saa sen sekoomaan. Monta kertaa meinannu jäädä auton alle kun sätkiny autotielle. Varmaankin opettajat laittaa nää kummajaiset kellariin piiloo kun kamerat tulee.
Kuuluisin on herra ---- jolla on helvetinmoisia sätky- ja muminakohtauksia ja tietyt sanat saa sen hepulii esim: "Pokemon, teletappi, Puuha-Pete." Tai melkein mikä vaa saa sen sekoomaan. Monta kertaa meinannu jäädä auton alle kun sätkiny autotielle. Varmaankin opettajat laittaa nää kummajaiset kellariin piiloo kun kamerat tulee.
Vieläkös muuten Säätelä käy siellä nostelemassa? Siinä kans toinen ilmestys :D
Tuo on kyllä semmonen sali ettei koskaan tiedä minkälaista komediaa siellä kohtaa:D
Keskittymiskyky on kyllä aika usein koetuksella siellä treenatessa.Tuli käytyä tyttöystävän kanssa salilla, ja neuvoin siellä tekemään normaalien 3x50 sarjojen sijaan vaikkapa 3x10. Mukavaa oli ja muuta.
Meni sitten kertomaan kavereilleen, että miten häntä neuvoin, ja sieltä tulikin sitten oikein kunnon valistus punttisalilla käymisestä: "Ei saa tehdä suurilla painoilla lyhyitä sarjoja, pitkää sarjaa".
Ja vielä kun joku liikunnanopettaja on heille mennyt kertomaan, että pitkää sarjaa, muu on saatanasta.
Miten pystyisi selittämään, ettei lyhyet sarjat tytöllä ole mitenkään paha asia, ja ehkä ~60v liikunnanope ei ole paras neuvomaan salillakäynnin suhteen?