Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku tummahipiäinen intialaisen näköinen tyttö kyllä pelaili perjantaina baarissa silmäpeliä koko ajan, mutta sanotaan että mä ennemmin otan elovenaa, kuin curryriisiä
Jos ei veikkaa, ei voi voittaa. Ts. itse täytyy tehdä aloite, eikä sitä kannata miettiä että riittääkö ulkonäkö...itsevarmuus ja asenne kompensoivat sitä.Niimpä, kyllä syö miestä:( Varsinkin, kun ei noita tullut tyrkylle kuin 3 viimisen vuoden aikana, toiselle kieltäydyin kun en todellakaan vaan pitänyt siitä mitenkään, ihan kauhea tapaus, ja tolle puolalaiselle en todellakaan olisi edes halunnut sanoa ei, koska se oli ihan kivan olonen tyttö muutenkin kun pärstästä..Kolmas sitten
Vituttaa etten mä oo nii hyvännäkönen että mua naiset suuremmin yrittäisi.. kolme kertaa vuodessa, mulla menee siis toukokuuhun tällä tahdilla, ennenkuin joku tulee pokaamaan..voi mua raukkaa:itku:
varsinkin kun tuntuu että kaikkia muita miehiä jahdataan koko ajan.
Joku tummahipiäinen intialaisen näköinen tyttö kyllä pelaili perjantaina baarissa silmäpeliä koko ajan, mutta sanotaan että mä ennemmin otan elovenaa, kuin curryriisiä
Vaihda salia :DSad but true. Omalla salilla käyny aivan samalla tavalla vaikka ei omistaja olekaan vaihtunut. Ennen salilla oli paljon vapaata rautaa ja kunnollisia vipuvarsi koneita joista oli iloa tämmöiselle naturaali wannabelle, mutta nyt salilla on jotain kekkosen tegnogymin huonoja laiteita jolla ei kirjaimellisesti tee yhtikäs mitään. Sitten sinne on roudattu juuri tämmöinen fysioterapeutti systeemi joku kekkosen ginesis vai mikä sen nimi ny olikaan. Aivan turhaa humbuukia. Vapaita painoa on vielä niukasti ja nekin on änketty pieneen tilaa, hauskaa se on kun kyniksiä ja naturaaleja sorretaan. :itku:
Varmaan haluavat kertoa, että haluavat ajaa naturaali treenaajat maan alle mavettamaan ja kyykkäämään. :D

Jos ei veikkaa, ei voi voittaa. Ts. itse täytyy tehdä aloite, eikä sitä kannata miettiä että riittääkö ulkonäkö
mutta tapasin pari päivää sitten ihan kivan mun tyyppisen tyttösen, ja pitää vaan antaa mennä ja tutustua häneen paremmin
turha odotella että se vaikka kiinnostuisikin ilman että ensin tutustutaan niin tekisi aloitteen, ei naiset kovin usein sellaisia harrasta.
En viitsiny häiritä heitä niin tein sitten loput sarjat ylätaljassa. :lol2:

. Joku kysyi sitten Tompalta, että missä sen verkkarit on niin tämä vastaa: "täälä farkkujen alla, ettei vilustu":lol2: . Ilman paitaahan ei toki vilustu.Sad but true. Omalla salilla käyny aivan samalla tavalla vaikka ei omistaja olekaan vaihtunut. Ennen salilla oli paljon vapaata rautaa ja kunnollisia vipuvarsi koneita joista oli iloa tämmöiselle naturaali wannabelle, mutta nyt salilla on jotain kekkosen tegnogymin huonoja laiteita jolla ei kirjaimellisesti tee yhtikäs mitään. Sitten sinne on roudattu juuri tämmöinen fysioterapeutti systeemi joku kekkosen ginesis vai mikä sen nimi ny olikaan. Aivan turhaa humbuukia. Vapaita painoa on vielä niukasti ja nekin on änketty pieneen tilaa, hauskaa se on kun kyniksiä ja naturaaleja sorretaan. :itku:
Varmaan haluavat kertoa, että haluavat ajaa naturaali treenaajat maan alle mavettamaan ja kyykkäämään. :D