Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Komediaa" kun jengi tulee siivoamaan salia klo. 12.00 päivällä. Väännä nyt sit jotain kun toinen imuroi vieressä :P
"letitäkkö tukan". ja toinen letitti. siis LETITTI. :D

Voi kuinka ihanaa :haart:![]()

No jaa, onhan toi melko koomista. Tosi hauskaa olis ollu, jos siihen olis liittyny tyypilliset letitys keskustelut
Bisley- Sul on ihanan pehmee tukka. Millä sä peset sitä
Mike- Panttenella ja tomaattimehulla
Bisley- Ihaks tosi? Toimiikse noin hyvin?
Mike- Joo, kannattaa sunkin kokeilla
Varsinkin parrassa![]()

Sad but true. Omalla salilla käyny aivan samalla tavalla vaikka ei omistaja olekaan vaihtunut. Ennen salilla oli paljon vapaata rautaa ja kunnollisia vipuvarsi koneita joista oli iloa tämmöiselle naturaali wannabelle, mutta nyt salilla on jotain kekkosen tegnogymin huonoja laiteita jolla ei kirjaimellisesti tee yhtikäs mitään. Sitten sinne on roudattu juuri tämmöinen fysioterapeutti systeemi joku kekkosen ginesis vai mikä sen nimi ny olikaan. Aivan turhaa humbuukia. Vapaita painoa on vielä niukasti ja nekin on änketty pieneen tilaa, hauskaa se on kun kyniksiä ja naturaaleja sorretaan. :itku:Meidän salilla riittää nykyään komediaa ei niinkään treenaajien vaan uuden omistajan toimesta. ENNEN sali oli rehellinen punttisali, jossa pääpaino oli vapaissa painoissa ja kovassa treenamisessa, eikä mihinkään epäolennaiseen kiinnitetty kauheasti huomiota.
Hah haa, jätkä ei saanu pesää, vaikka tyrkyllä oli :D

Niimpä, kyllä syö miestä:( Varsinkin, kun ei noita tullut tyrkylle kuin 3 viimisen vuoden aikana, toiselle kieltäydyin kun en todellakaan vaan pitänyt siitä mitenkään, ihan kauhea tapaus, ja tolle puolalaiselle en todellakaan olisi edes halunnut sanoa ei, koska se oli ihan kivan olonen tyttö muutenkin kun pärstästä..Kolmas sitten
Vituttaa etten mä oo nii hyvännäkönen että mua naiset suuremmin yrittäisi.. kolme kertaa vuodessa, mulla menee siis toukokuuhun tällä tahdilla, ennenkuin joku tulee pokaamaan..voi mua raukkaa:itku:
varsinkin kun tuntuu että kaikkia muita miehiä jahdataan koko ajan.
Joku tummahipiäinen intialaisen näköinen tyttö kyllä pelaili perjantaina baarissa silmäpeliä koko ajan, mutta sanotaan että mä ennemmin otan elovenaa, kuin curryriisiä

Varmaan haluavat kertoa, että haluavat ajaa naturaali treenaajat maan alle mavettamaan ja kyykkäämään. :D