Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei menny inssi läpi ekal, nyt tekis mieli vetää päiväkännit perkele!:curs:

Vituttaa niin ankarasti kun pitää ajella vanhoil paskoil autoil joist löytyy katsastukses 500 miljoonaa pikkuvikaa ja taas kaikki rahat menee sen paskan laittoon:curs:

heh, tänään oli aika koomista, kun salille tuli pari hevarimiekkosta pitkine hiuksineen. toinen havaitsi, että tukka on tiellä joissain liikkeissä, kun se liehuu auki. no, koputti sitten kaveriaan olalle, että "letitäkkö tukan". ja toinen letitti. siis LETITTI. :D tiiä sitte onko se päheempää ku tukka on letillä, ku jos tavan ponnarille olis laittanu. hiukka hymähtelin itekseni. ihan nätin letin teki, tosin, ei siinä mitään.

Jo toisen kerran tänä talvena iski flunssa! Epäilen että syynä oli C-vitamiinin puutos. Ruokavalio kun koostui suurimmaksi osaksi kanasta, maidosta, kaurahiutaleista, herasta, parsasta, tomaatista ja riisistä.

No jaa, onhan toi melko koomista. Tosi hauskaa olis ollu, jos siihen olis liittyny tyypilliset letitys keskustelut

- Sul on ihanan pehmee tukka. Millä sä peset sitä
- Panttenella ja tomaattimehulla
- Ihaks tosi? Toimiikse noin hyvin?
- Joo, kannattaa sunkin kokeilla

Ukko tuli salille. 40-50v. Teki kyykkyä. Tanko ihan yläniskaan, 60kg. Siitä sitten selkä koukussa alas kyykyn ja jullen välimaastoon. Sitten ylös. Ja jokaisen toiston välillä kahlaajalintu-tyylistä jalkojen heiluttelua. Ensin vasen jalka ylös, ravistelua, sitten oikea ja ravistelua, toistetaan pari kertaa per puoli ja sitten taas kyykky. Metka meininki.

"Komediaa" kun jengi tulee siivoamaan salia klo. 12.00 päivällä. Väännä nyt sit jotain kun toinen imuroi vieressä :P

Tää on niin tuttua meidän salilla. Imuroidaan pitkin päivää ja välissä pitää sitten itsekin varoa. .__.

No jaa, onhan toi melko koomista. Tosi hauskaa olis ollu, jos siihen olis liittyny tyypilliset letitys keskustelut

Bisley- Sul on ihanan pehmee tukka. Millä sä peset sitä
Mike- Panttenella ja tomaattimehulla
Bisley- Ihaks tosi? Toimiikse noin hyvin?
Mike- Joo, kannattaa sunkin kokeilla

Vai menikö se lähinnä noin:D Jotenkin tuli tosta mieleen eräs hiuksia käsittelevä thredi:D

Meidän salilla riittää nykyään komediaa ei niinkään treenaajien vaan uuden omistajan toimesta. ENNEN sali oli rehellinen punttisali, jossa pääpaino oli vapaissa painoissa ja kovassa treenamisessa, eikä mihinkään epäolennaiseen kiinnitetty kauheasti huomiota.
Sad but true. Omalla salilla käyny aivan samalla tavalla vaikka ei omistaja olekaan vaihtunut. Ennen salilla oli paljon vapaata rautaa ja kunnollisia vipuvarsi koneita joista oli iloa tämmöiselle naturaali wannabelle, mutta nyt salilla on jotain kekkosen tegnogymin huonoja laiteita jolla ei kirjaimellisesti tee yhtikäs mitään. Sitten sinne on roudattu juuri tämmöinen fysioterapeutti systeemi joku kekkosen ginesis vai mikä sen nimi ny olikaan. Aivan turhaa humbuukia. Vapaita painoa on vielä niukasti ja nekin on änketty pieneen tilaa, hauskaa se on kun kyniksiä ja naturaaleja sorretaan. :itku:
Varmaan haluavat kertoa, että haluavat ajaa naturaali treenaajat maan alle mavettamaan ja kyykkäämään. :D

Whii... On nyt pirusti töitä, niitä tulee tehtyä aamusta iltamyöhään, päivällä joku salitauko ja jatketaan. Yöllä olisi sitten kiva vähäsen nukkua, mutta nyt on toinen yö jo jolloin nukkuminen ei onnistu. Alakerran nuori nainen itkee taas kun on saanut mieheltänsä turpaan. Se mies jaksaa sitä heitellä tuntikausia, toisinaan ulos kämpästä käytävälle vaikka kämppä on naisen omistama, ja käytävältä äänet kaikuvat pidemmälle rapussa. Mies ei puhu suomea (on jenkki), eikä sillä ole muuta kämppää mihin mennä, niin se vaan heittelee sitä naista sen kotona aina vähän väliä ja sitten tulee joku ehkä väliin mutta jokatapauksessa se nainen itkee pitkälle yöhön. Niin kyllä itkisin minäkin.
Siellä se itkee varmaan lopun yötä, onneksi kytät tulivat sanomaan sille miehelle että menisi täksi yöksi kaverille. Mutta entäpäs ensi yö, ja sen jälkeinen. Kunpa se mies ei koskaan palaisi sieltä kaveriltaan. Kyllä se nainen kuului niiskuttavan kytille käytävällä "tämä on viimeinen kerta". Toivotaan.
Kylläpäs väsyttää, aiempana kertana uni ei tullut kun huolestutti että kävikö mitenkään mutta eipä enää. Enemmän käy sääliksi jo kyttiä kun joutuvat moista usein näkemään.

Vittu täällä sitä töissä kykitään ja kyylätään mittareita, pjerse!!! :p Ois kyllä ihan kiva ottaa unta palloon, sit ku aamulla on seitsemältä kotona niin nukkuu semmosta koiran unta eikä olo oo yhtään levänny vaikka nukkuis vuorokauden.. No, vitutusta riittää aina marraskuuhun, sitpähän pääsee Brasiliaan eikä vituta ollenkaan..

Hah haa, jätkä ei saanu pesää, vaikka tyrkyllä oli :D

Niimpä, kyllä syö miestä:( Varsinkin, kun ei noita tullut tyrkylle kuin 3 viimisen vuoden aikana, toiselle kieltäydyin kun en todellakaan vaan pitänyt siitä mitenkään, ihan kauhea tapaus, ja tolle puolalaiselle en todellakaan olisi edes halunnut sanoa ei, koska se oli ihan kivan olonen tyttö muutenkin kun pärstästä..Kolmas sitten:love:

Vituttaa etten mä oo nii hyvännäkönen että mua naiset suuremmin yrittäisi.. kolme kertaa vuodessa, mulla menee siis toukokuuhun tällä tahdilla, ennenkuin joku tulee pokaamaan..voi mua raukkaa:itku:
varsinkin kun tuntuu että kaikkia muita miehiä jahdataan koko ajan.
Joku tummahipiäinen intialaisen näköinen tyttö kyllä pelaili perjantaina baarissa silmäpeliä koko ajan, mutta sanotaan että mä ennemmin otan elovenaa, kuin curryriisiä

Niimpä, kyllä syö miestä:( Varsinkin, kun ei noita tullut tyrkylle kuin 3 viimisen vuoden aikana, toiselle kieltäydyin kun en todellakaan vaan pitänyt siitä mitenkään, ihan kauhea tapaus, ja tolle puolalaiselle en todellakaan olisi edes halunnut sanoa ei, koska se oli ihan kivan olonen tyttö muutenkin kun pärstästä..Kolmas sitten:love:

Vituttaa etten mä oo nii hyvännäkönen että mua naiset suuremmin yrittäisi.. kolme kertaa vuodessa, mulla menee siis toukokuuhun tällä tahdilla, ennenkuin joku tulee pokaamaan..voi mua raukkaa:itku:
varsinkin kun tuntuu että kaikkia muita miehiä jahdataan koko ajan.
Joku tummahipiäinen intialaisen näköinen tyttö kyllä pelaili perjantaina baarissa silmäpeliä koko ajan, mutta sanotaan että mä ennemmin otan elovenaa, kuin curryriisiä

Älä ny hyvä miäs valkkaa! Nyt ittee vaan kuule niskasta kiinni ja lopetat sen odottelun, ei se perkele oo kiinni siitä ulkonäöstä vaa iha pokasta! Siitä kato reteesti vaa lyylien luo ja vetelet vähä naruista niin kyl se sillä lähtee.. puhuu oikee naistenmies.. :jahas: Sori :offtopic:

Back
Ylös Bottom