Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joo. Roinarit kehittyy joittenki mielestä jopa solariumissa maatessaan:jahas: . Miks sitä "naturaalia" pitää ylipäänsä tunkea joka paikkaan? Ihan kuin se ois jotenki harvinainen ja mullistava asia ettei roinaa.

Lii-kaa töi-tä...

... joista näköjään ei edes makseta, kun ei ollut palkka tänään tullut tilille... Ja eikun soittelemaan palkkatoimistoon :wall:

Vittu tätä suomalaista virkamieskulttuuria, saatana :curs: . EU vientivaltiksi pitäisi laittaa virkamiehet. Taatusti viilataan jokainen pilkku, kaikkia määräyksiä noudatetaan kirjaimellisesti ja mistään ei jousteta tai käytetä omaa järkeä. Imekää slaikkaa virkamiehet.

Otetaan vaikka esimerkki, työsuojepiirin rotta valittaa työaikoihin liittyvistä käytännöistä. Listoihin pitäisi etukäteen tietää milloin ylimääräistä tehdään jne.. Mutta, mutta, henkilökunta haluaa ITSE tehdä tarvittaessa homman loppuun ja ottaa ylimääräisen ajan joskus toiste takaisin. Sehän ei rotalle sovi. Siitäkään huolimatta että hänen pitäisi ajaa työntekijöiden parasta, vitun ketku.

Joku tummahipiäinen intialaisen näköinen tyttö kyllä pelaili perjantaina baarissa silmäpeliä koko ajan, mutta sanotaan että mä ennemmin otan elovenaa, kuin curryriisiä

Miten voit tietää miltä curryriisi maistuu jos olet syönyt vain Elovenaa?

Itselläni ohimoita kutittaa kevyesti vain töiden kassantuminen. Nyt kun olisi aikaa ei ole tietoja, sitten kun aika alkaa loppumaan kaikki tiedot tulevat samalla kertaa. On se kivaa kun omat hommat ovat välillä täysin kiinni muitten aikatauluista...

Niimpä, kyllä syö miestä:( Varsinkin, kun ei noita tullut tyrkylle kuin 3 viimisen vuoden aikana, toiselle kieltäydyin kun en todellakaan vaan pitänyt siitä mitenkään, ihan kauhea tapaus, ja tolle puolalaiselle en todellakaan olisi edes halunnut sanoa ei, koska se oli ihan kivan olonen tyttö muutenkin kun pärstästä..Kolmas sitten:love:

Vituttaa etten mä oo nii hyvännäkönen että mua naiset suuremmin yrittäisi.. kolme kertaa vuodessa, mulla menee siis toukokuuhun tällä tahdilla, ennenkuin joku tulee pokaamaan..voi mua raukkaa:itku:
varsinkin kun tuntuu että kaikkia muita miehiä jahdataan koko ajan.
Joku tummahipiäinen intialaisen näköinen tyttö kyllä pelaili perjantaina baarissa silmäpeliä koko ajan, mutta sanotaan että mä ennemmin otan elovenaa, kuin curryriisiä
Jos ei veikkaa, ei voi voittaa. Ts. itse täytyy tehdä aloite, eikä sitä kannata miettiä että riittääkö ulkonäkö...itsevarmuus ja asenne kompensoivat sitä.

Ei aina kannata olla niin nirso hameväen suhteen. Tämä voi olla melko sovinistisesti sanottu, mutta jos ei esim. pärstä miellytä, mutta mieli tekis, niin no hätä:

A) Vedät saatananmoiset jurrit, että alkaa naamavärkki pikkuhiljaa miellyttämään (vanha suomalainen perinne)
B) Kysyt kohteliaasti vastapuolelta "voisitko ystävällisesti pitää tätä paperipussia aktin aikana :thumbs: (riskipeliä, toimii usein blondeilla)
C) Vaihtelu virkistää, eli kaikkea kannattaa kokeilla (no, ok en kannusta ottamaan perseeseen, mutta tajusit kai?)

PS. Kauneus on katsojan silmässä

Sad but true. Omalla salilla käyny aivan samalla tavalla vaikka ei omistaja olekaan vaihtunut. Ennen salilla oli paljon vapaata rautaa ja kunnollisia vipuvarsi koneita joista oli iloa tämmöiselle naturaali wannabelle, mutta nyt salilla on jotain kekkosen tegnogymin huonoja laiteita jolla ei kirjaimellisesti tee yhtikäs mitään. Sitten sinne on roudattu juuri tämmöinen fysioterapeutti systeemi joku kekkosen ginesis vai mikä sen nimi ny olikaan. Aivan turhaa humbuukia. Vapaita painoa on vielä niukasti ja nekin on änketty pieneen tilaa, hauskaa se on kun kyniksiä ja naturaaleja sorretaan. :itku:
Varmaan haluavat kertoa, että haluavat ajaa naturaali treenaajat maan alle mavettamaan ja kyykkäämään. :D
Vaihda salia :D

Vituttaa kun Buusteri tulee meiän koululle :curs: :D

Onkohan siinä tarpeeksi komediaa että tyyppi on penkissä yli 45 minuuttia tai enemmän. Tultii kaverin kans nii sali ihan täytee. Oiskohan penkit vapaana, no joku supermies siel teki aika kunnioitettavilla painoilla ja sitte joku jonkin tason heebo siinä toisella penkillä. Supermies vaihto jonkun toisen kans pian mut tää toinen sankari istuskeli tässä kavereitten kesken ns. paremmassa penkissä mitään tekemättä. No penattihan se sitten 90:l muutaman sarjan ja vaihteli vähän pienempää ja räpläs sen 45 minuuttia VÄLILLÄ muutaman sarjan. Pääaika meni istuskeluun ja maailman omistamiseen. Muut paikat oli ihan tukossa. Tiistain vittumoisin päivä kun kaikki maholliset hihhulit raahautuu jäähallin salille pääosin JUTTELEMAAN laitteisiin ja vapaille painoille.

Onhan tuo komediaa. Itsekin sitä aiheutan tätä nykyä aika usein, kun teen jotain muutamia toistoja kymmenen minuutin välein jollain säälittävän pienillä painoilla. Haahaahaa. Tuntihan siinä menee, eikä kukaan viitti tulla kysymään saako tehdä välissä, kun mun treenipainot tuskin riittää ees kenellekään lämppäreiksi :D

NGV, muuta kellariin reenaamaan tuollaisista hilavitkutintrendipaikoista.

Eilen oli Komediaa kun tein taljassa Pushdownia hirveellä ähinällä ja varmaan 5 noin 30+ ikäistä hiihtäjäimmeistä katelee ihmeissään mun käsireeniä (olivat jo seurailleet pidemmän aikaa) Sitten kun lähden sarjan päätteeksi etsimään juomapulloa niin koko se porukka siirty sinne taljan ympäristöön ja keskusteli kovaan ääneen että miten ois mukava tehdä välillä ihan oikein käsille jotain liikettä. Sit ne rupes kukin vuorollaan kokeilemaan sitä liikettä ja analysoi että mihin se oikein ottaa. Hauskaa kun hiihtäjäporukka kaappaa taljan kesken reenin ja rupee kukin vuorollaan vemppaamaan sitä. :/ noh ristitaljassa on myös se toinen puoli mutta kun ne kaikki 5 tunki siihen "sisälle" niin ei sinne ois kukaan mahtunu. En viitsiny häiritä heitä niin tein sitten loput sarjat ylätaljassa. :lol2:
Saas nähdä minkä laitteen ne kaappaa seuraavaks. :eek:

Jos ei veikkaa, ei voi voittaa. Ts. itse täytyy tehdä aloite, eikä sitä kannata miettiä että riittääkö ulkonäkö

Ihan totta tuokin, :offtopic: mutta tapasin pari päivää sitten ihan kivan mun tyyppisen tyttösen, ja pitää vaan antaa mennä ja tutustua häneen paremmin:) turha odotella että se vaikka kiinnostuisikin ilman että ensin tutustutaan niin tekisi aloitteen, ei naiset kovin usein sellaisia harrasta. :offtopic:

Vituttaa sinänsä ettei naiset jahtaa koko aikaa kaikkia miehiä.. kai se on biologiaa.. Aika harvaa kai isketään koko ajan, jos se on mies.

Kyllä se niin vaan on että paljon pidemmälle pääsee vahvalla itsetunnolla ja jonkinlaisilla kommunikointitaidoilla kuin mitä ulkonäöllä. Ei muuta kuin rohkeasti tilanteisiin ja ollaan jo vahvoilla. Kunhan ei jauheta tyhjänpäiväistä paskaa tai lauota mitään loppuunkuluneita kliseitä. :thumbs:

User Name

Oonkohan tästäkin jossain kertonut, mutta joku päivä sitten sai taas kauhistella. Salilla käy usein saman aikaan n.50 -vuotias kuivankälpeä ukonkäppänä joka tekee aina pelkkää jalkaprässiä varsin isoilla painoilla. Painot ovat ainakin sen 4 vuotta mitä minä olen nähnyt tosin pysyneet samoina. "Hauskaa" ukossa on aivan mahdoton äijäily, murina ja puhina sarjojen välillä sekä tekniikka joka tekee oikeasti pahaa katsoa. Joka toiston jälkeen polvet lukkoon, silleen että oikein näkee kun lumpio muljahtaa "yli". Jonain päivänä vielä kyllä pettää polvi ja on parisataa kiloa rautaa sylissä. urgh.

Harmi etten ollu eilen salilla:( . Kaveri kerto että sali-Tomppa oli ollu taas treenaamassa siellä. Ensin arm-curl-koneessa hirveää huutoa, jonka jälkeen paita pois ja joka sarjan jälkeen peilin eteen pullistelemaan:david: . Joku kysyi sitten Tompalta, että missä sen verkkarit on niin tämä vastaa: "täälä farkkujen alla, ettei vilustu":lol2: . Ilman paitaahan ei toki vilustu.

Sad but true. Omalla salilla käyny aivan samalla tavalla vaikka ei omistaja olekaan vaihtunut. Ennen salilla oli paljon vapaata rautaa ja kunnollisia vipuvarsi koneita joista oli iloa tämmöiselle naturaali wannabelle, mutta nyt salilla on jotain kekkosen tegnogymin huonoja laiteita jolla ei kirjaimellisesti tee yhtikäs mitään. Sitten sinne on roudattu juuri tämmöinen fysioterapeutti systeemi joku kekkosen ginesis vai mikä sen nimi ny olikaan. Aivan turhaa humbuukia. Vapaita painoa on vielä niukasti ja nekin on änketty pieneen tilaa, hauskaa se on kun kyniksiä ja naturaaleja sorretaan. :itku:
Varmaan haluavat kertoa, että haluavat ajaa naturaali treenaajat maan alle mavettamaan ja kyykkäämään. :D

Jess! Hyvä änkkäri! Bodaaja vähän tossa meinas viedä sun valtikkaas, mutta iskit juuri sopivalla hetkellä takaisin. Nää sun salaliittoteoriat natuja vastaan on niin hienoa luettavaa. :)

Back
Ylös Bottom