Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mee siinä sit ponnaripäälikkana siihen sekaan maveilemaan jollain 40 paunal. Noloa :rolleyes:
Ei tuossa ole mitään noloa. Mi chico latinot ym. guacamolet vaan syrjään itsevarmalla "pääsiskö tähän" - heitolla , ja punttia käteen ;). Jos eivät usko, niin sitten varaa seuraavaa kertaa varten jonkun tyyliin Kim Kold-kokoisen bodarin kuvan (mieluiten potretin sisään, näyttää aidommalta), ja täräytät että "haluatko jatkaa juttusias mun poikakaverin kanssa rääpäle"? :lol2:

Meidän salilla riittää nykyään komediaa ei niinkään treenaajien vaan uuden omistajan toimesta. ENNEN sali oli rehellinen punttisali, jossa pääpaino oli vapaissa painoissa ja kovassa treenamisessa, eikä mihinkään epäolennaiseen kiinnitetty kauheasti huomiota. Ehkä tätä aikaa kuvaa hyvin se, että sali oli Pertti Hynnin hoidossa. (Niille jotka eivät tiedä: Hynni on sellainen jääkaappipakastimen kokoinen menestynyt painonnostaja ja kiekonheittäjä.)
NYKYÄÄN salin toiminnasta vastaa viereisen jalkahoitolan omistaja (tai joku vastaava). Salille on ilmestynyt ihmeellisiä härveleitä, mm. joku fysioterapeuttinen laite , joka "parantaa sairauksia". Lisäksi salille tulee osteopaatti ja uusi puuhanainen on kysellyt kiinnostusta myös lääkärin, fysioterapeutin, savihoitojen ym. palveluita kohtaan. Pelkään pahoin, että tulevan remontin jälkeen vapaat painot ja muun muassa loistava nostolava katoavat. Täytyy sanoa, että tämä uusi omistaja ei ymmärrä kuntosaliharjoittelusta yhtään mitään, ainakaan kun toimintaa on sivusilmällä seuraillut. Ei siinä mitään, ovathan nuo joillekin hyviä palveluja, mutta eikö vastaavia "laitehelvetti-saleja" ja kauneushoitoloita ole jo ihan riittävästi?

Eihän tämä mitään komeidiaa, pikemminkin suuri tragedia, mutta kirjoitinpa kuitenkin. Komediaa on ehkä se, kun näkee salilla treenaavien ihmisten ilmeitä kun saavat tietää näistä uudistuksista. :)

Meidän salilla riittää nykyään komediaa ei niinkään treenaajien vaan uuden omistajan toimesta. ENNEN sali oli rehellinen punttisali, jossa pääpaino oli vapaissa painoissa ja kovassa treenamisessa, eikä mihinkään epäolennaiseen kiinnitetty kauheasti huomiota. Ehkä tätä aikaa kuvaa hyvin se, että sali oli Pertti Hynnin hoidossa. (Niille jotka eivät tiedä: Hynni on sellainen jääkaappipakastimen kokoinen menestynyt painonnostaja ja kiekonheittäjä.)
NYKYÄÄN salin toiminnasta vastaa viereisen jalkahoitolan omistaja (tai joku vastaava). Salille on ilmestynyt ihmeellisiä härveleitä, mm. joku fysioterapeuttinen laite , joka "parantaa sairauksia". Lisäksi salille tulee osteopaatti ja uusi puuhanainen on kysellyt kiinnostusta myös lääkärin, fysioterapeutin, savihoitojen ym. palveluita kohtaan. Pelkään pahoin, että tulevan remontin jälkeen vapaat painot ja muun muassa loistava nostolava katoavat. Täytyy sanoa, että tämä uusi omistaja ei ymmärrä kuntosaliharjoittelusta yhtään mitään, ainakaan kun toimintaa on sivusilmällä seuraillut. Ei siinä mitään, ovathan nuo joillekin hyviä palveluja, mutta eikö vastaavia "laitehelvetti-saleja" ja kauneushoitoloita ole jo ihan riittävästi?

Eihän tämä mitään komeidiaa, pikemminkin suuri tragedia, mutta kirjoitinpa kuitenkin. Komediaa on ehkä se, kun näkee salilla treenaavien ihmisten ilmeitä kun saavat tietää näistä uudistuksista. :)

Höh. Kävin kerran treenaamassa kys. salilla, vaikutti hyvältä paikalta. Toivottavasti ei tyystin muutu miksikään puppelipaikaksi.

Mua vituttaa kun punttaavat miehet ei ole baarissa silloin kun mä olen -eli tänä iltana. Olin lähes selvinpäin, en ees polttanu ja tanssin ja olin niin vitun sosiaalinen ja YHTÄÄN EI OLLU. Ja vaikka olis ollukki niin en olisi kuitenkaan kehdannut käydä juttelemassa kun en ole niin hirveen haba. Poistakaa tämä viesti.
Illalla mä hirttäydyn ylätaljaan tai aiheutan ittelleni sydärin jalkaprässissä.

Samaa mietin itsekin, miksei kukaan tule sitten juttelemaan, varsinkin jos on sitä habaa yhtään? Terveitä elämäntapoja noudattava olisi mukava tavata muutoinkin kuin sielä salilla.
Toisinsanoen missä helvetissä olisi niitä hyväkroppaisia naisia silloin kun itsekin on paikalla :kuola: :love: ?

Samaa mietin itsekin, miksei kukaan tule sitten juttelemaan, varsinkin jos on sitä habaa yhtään? Terveitä elämäntapoja noudattava olisi mukava tavata muutoinkin kuin sielä salilla.
Toisinsanoen missä helvetissä olisi niitä hyväkroppaisia naisia silloin kun itsekin on paikalla :kuola: :love: ?

Mua taas vituttaa kun suurin osa teineistä joilla on hiukan hapaa, kävelevät ne saatanan melonit kainalossa. Voi vitun vittu, ensin ostetaan paita lastenosastolta jotta se olisi mahdollisimman tiukka ja sitten mennään baariin ne vitun meloonit kainaloissa. Tietysti kädet täytyy olla myös hiukan koukussa että haukka olisi mahdollisimman iso.

Lisäksi vituttaa se, että miksi se ego kasvaa samalla kun lihasmassakin kasvaa? Ainakin junnuilla tätä löytyy todella paljon, mutta kyllä välillä näkee vanhempiakin miehiä uhoamassa ja kehuskelemassa sillä kun on nostanut 100 penkistä.

Tappelutaidotkin paranevat salilla käynnin johdosta, muutamasta "kaverista" tämän huomannut. Ennen olivat todella rauhallisia, mutta puoli vuotta salillakäynnin aloituksen jälkeen ollaan haastamassa, uhoamassa ja esittämässä jotain kovaakin tappelijaa. Vittu

:david:

Voi vitun vittu, saatana!Miten helvetissä autossa voi hajota TAAS termostaatti tai vesipumppu. Ja lisäksi vaimokkeella on työmatkaa 25km suuntaansa, eikä julkisilla pääse kulkemaan työmatkoja, ja työajat eivät todellakaan ole mitään 0800-1700. Vittu kun tuo auto on kunnossa lähtee välittömästi vaihtoon:curs:
Kun antaisi edes näillä pakkasilla(-20) ajaa edes nuo työmatkat, mutta ei, lämmöt muutaman kilsan jälkeen.

PS.Voiko termostaatti jäätyä kiinni, jos on ollut liian laihaa pakkasnestettä?Autona susikasi A4.

:nolo: Mulle tuli kaksi tyttöä eilen juttelemaan ja kehumaan yms. Mokasin molemmat. Toivottavasti en ollut liian tyly, kun oli vain yksi toinen likka mielessä :S

Vitun flunssa jo neljättä päivää, eikä osoita laantumisen merkkejä. Jengi vetää ulkona t-paidoissa ja shortseissa ja mulla on talvitakki ja silti kylmä.

Hiilimies, sama homma mulla. Kai tämä tilittäminen jotain auttaa.

Koeviikko, ajattelin että onhan mulla aikaa vaikka mihin ni en tehnyt viikonloppuna mitään. Nyt iski pieni pelko ku tajuaa ettei kerkeä millään kaikkea. Vittu.

vitrtero, tänää inttiin takas, ollu koko palvelusajan kipeenä, lämpöä 37,5 mutta olo ei muuten mikään heikko. kaks päivää ollu vempassa ja enempää en hae. Ja helvetti, ens viikolla morttileirille. auttakaa :D

Vituttaa Hollantilainen tapa äänieristää, ja jonkun naapurin seksielämä.. Pisteet siitä, että kaveri on melkoinen minuuttimuna, ja eivät ääntele kovin kovaa.

enkä ole katkera sinkku, en:)

Edit: vituttaa myöskin kun pari viikkoa sitten mua yritti yksi puolalaistyttö iskeä, tytössä ei edes ollut mitään vikaa, vaan ihan kivannäköinen tytteli kyseessä, mutta mulla oli vähän kiire ja tyttö käsitti varmaan väärin, että torjuin sen, vaikken olisi halunnut.. sitä se erikielisyys teettää. Vituttaa myös se että nyt se on jo muuttanut takaisin puolaan

vituttaa myöskin kun pari viikkoa sitten mua yritti yksi puolalaistyttö iskeä, tytössä ei edes ollut mitään vikaa, vaan ihan kivannäköinen tytteli kyseessä, mutta mulla oli vähän kiire ja tyttö käsitti varmaan väärin, että torjuin sen, vaikken olisi halunnut.. sitä se erikielisyys teettää. Vituttaa myös se että nyt se on jo muuttanut takaisin puolaan

Hah haa, jätkä ei saanu pesää, vaikka tyrkyllä oli :D

Koeviikko lähestyy... :(

Ei tuossa ole mitään noloa. Mi chico latinot ym. guacamolet vaan syrjään itsevarmalla "pääsiskö tähän" - heitolla , ja punttia käteen ;). Jos eivät usko, niin sitten varaa seuraavaa kertaa varten jonkun tyyliin Kim Kold-kokoisen bodarin kuvan (mieluiten potretin sisään, näyttää aidommalta), ja täräytät että "haluatko jatkaa juttusias mun poikakaverin kanssa rääpäle"? :lol2:

Totta muuten. Teippaankin Lester "Mighty Rasta" Speightin kuvan juomapulloon. Takuuvarmasti isompi ku pojat yhteensä.

Aina kun alkaa treeni kulkemaan... Nyt ei revähtänyt reisi tai tulehtunut olkapää, vaan ihan kelpo oksennustauti vie kaikki jaffat miehestä.

Ja ei muuta ku :urjo:

Back
Ylös Bottom