Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ja ennekaikkea: poistakaa ne perkeleen uberaskeettiset punttipiskit joita mä en koskaan saa. Saatana.

Illalla mä hirttäydyn ylätaljaan tai aiheutan ittelleni sydärin jalkaprässissä.
:lol2:

Sori.

Työt ja päälliköt ja työkaverit. Vittu.

Koulutuksen opettaja. Vittu. Onko se niin vaikea vastata kysymyksiin? Tai kommentoida palauttamiani juttuja? Ei siinä, pitäis näyttö mennä tänään tekemään, mutta ohjeistus puuttuu, jepajee.

Eilen bongasin yhden tyypin, jolla oli erinomainen ryhti (hyvä asia siis sinänsä), mutta kovasti alareunapainotteinen rintafile. Näytti jotenkin hiukan friikiltä, mutta ajattelin että geenithän ne kai määrää... Mutta sitten kaveri teki monta sarjaa alavinopenkkiä*, eikä ollenkaan tasapenkkiä, ja väkisinkin hiipi mieleen jotta 'miksi?'... Kukin tietty tyylillään.

*) salilla ei ole sellaista, mutta tää väsäsi sellaisen korokepalojen avulla.

Toinen jantteri teki keskittynyttä hauiskääntöä T-paidan hiha rullattuna olkapään päälle ja peilistä palaa hartaasti ihaillen. Sarjan päätyttyä hiha alas, toinen ylös, ja toisen palan ihailun vuoro. Onnistuu se näinkin.

Opetuslapsi-sessiot on kanssa ihan hauskaa seurattavaa... Kun yksi sälli jolla on lihaa muita enemmän tekee isojen painojen kanssa ja selkeesti jäljessä olevat kaverit ihailee vieressä. Sitten tehdään dippiä perässä 5cm:n liikeredalla ja valtavalla heilumisella. Voisi sensei tietty opastaakin vähän eikä vaan nauttia palvonnasta...

Todennäköisesti meikällekin naureskellaan minkä keritään, mutta nöyränä odottelen seikkailujeni ilmestymistä tänne.

Edit: Eikä nuokaan nyt mitään repeilyä varsinaisesti aiheuttaneet, mitä nyt vähän kulmien kohottamista. No ehkä se tolkuton dipissä keinuminen jopa hymyilytti.

Toinen jantteri teki keskittynyttä hauiskääntöä T-paidan hiha rullattuna olkapään päälle ja peilistä palaa hartaasti ihaillen. Sarjan päätyttyä hiha alas, toinen ylös, ja toisen palan ihailun vuoro. Onnistuu se näinkin.
Mä ainakin "ihailen" mun hauista samalla ku teen just tollasta keskitettyä hauiskääntöä esim. käsipainolla scottipenkissä. Siitä näkee hyvin missä kohtaa hauis on supistunut huippuunsa eikä kannata ylemmäs nostaa jotta paine pysyisi kokoajan hauiksella ja maksimaalinen punppi saadaan aikaiseksi. Joskus se vaatii jopa hieman hihan nostamista jos on iso t-paita päällä...

Mä ainakin "ihailen" mun hauista samalla ku teen just tollasta keskitettyä hauiskääntöä esim. käsipainolla scottipenkissä. Siitä näkee hyvin missä kohtaa hauis on supistunut huippuunsa eikä kannata ylemmäs nostaa jotta paine pysyisi kokoajan hauiksella ja maksimaalinen punppi saadaan aikaiseksi. Joskus se vaatii jopa hieman hihan nostamista jos on iso t-paita päällä...

Joo ja onhan siinä muutenkin se mind & muscle connection... ja lisäks sitä on mukava katella. Kyllä sitä reenivideoiden perusteella taitaa ihan huippu-ukkelitkin tehdä, että ei se oo pelkästään meidän säälittävien kynisten hommaa.

OoKoo. Tiedänpähän nyt senkin.

[Itse en vaan enää harrasta eristäviä liikkeitä, kun ei yksijakoisella ehdi.]

Scott-penkki on paras haukkarille. Hihan kun käärii ylös, niin peliasennossa kaikki ihra mitä kädessä on kertyy haban päälle. Patti näyttää paljon isommalta. Kannattaa sitä muillekin esitellä.

Itse tuli treenien alkuaikoina aiheutettua vaikka minkä laista komediaa. Yks parhaita oli, kun muuan tamperelainen huippu raaka-nostaja treenaa kyykkyä samaan aikaan kun teemme kavereiden kanssa penkkiä. No se julli karju kuin syöstävä kyykätessään jättimalmeilla, ja me reveteään tyhmyyttämme isolla porukalla vaikka kuinka monta kertaa. Ei se mitään tullu sanoon, mutta ilmeestä kyllä huomas että kyllä repes hiljaa mielessään ittekkin. Ei sile mitään voinut, se oli vaan niin tolkuttoman hauskaa. :lol2:

Tarkoittaa todennäköisesti, että se kaveri huusi kuin syötävä.

Itseasiassa olen kuullut monasti käytettävän juuri sanaa "syöstävä" kyseisessä lausahduksessa. Merkitys on sitten hämärän peitossa, joku linguisti voi sitten kertoa tarkemmin.

"Kiitos hakemuksestasi. Saimme paljon hyviä hakemuksia ja moni osaava
ammattilainen oli kiinnostunut yrityksestämme ja meillä tarjolla
olevista haasteista.

Tällä kertaa valitsimme avoinna olleeseen tehtävään toisen henkilön.
Toivomme, että xxx-ryhmässä avautuisi myöhemmin Sinua kiinnostavia
tehtäviä."

Taas!:0:

hei ookkonää joku neiti :D yleensä treenataan treenaamisen vuoks,ei sen et mitä joku kenestäki ajattelee:thumbs:
emmä ainakaa usko että ketään salil jaksaa kiinnostaa kun teen joskus hauista sillai ovelasti peppu maassa kyynärpäät tuettuna penkille..onhan sinne penkin alle rämpiminen,mut hyvä liike vaikken osannukkaan sitä selittää.

joo, ehkä mä oon vaan vainoharhainen:rolleyes: ja tottunut pelkkiin levareihin myös hauista tehtäessä

"Kiitos hakemuksestasi. Saimme paljon hyviä hakemuksia ja moni osaava
ammattilainen oli kiinnostunut yrityksestämme ja meillä tarjolla
olevista haasteista.

Tällä kertaa valitsimme avoinna olleeseen tehtävään toisen henkilön.
Toivomme, että xxx-ryhmässä avautuisi myöhemmin Sinua kiinnostavia
tehtäviä."

Taas!:0:

Muutama tuollainen on kanssa omaan postiin viime aikoina tullut. Ehanaa olla joutomies:wall:

Poistakaa tämä viesti. Postakaa mut. Ja ennekaikkea: poistakaa ne perkeleen uberaskeettiset punttipiskit joita mä en koskaan saa. Saatana.

Illalla mä hirttäydyn ylätaljaan tai aiheutan ittelleni sydärin jalkaprässissä.

Naisetkin on ihania kännissä kun niillä on painavaa asiaa.
Yritäs uudestaan... askeettisetkin "punttipiskit" juo.

jotenkin hauska lukea joskus näinkinpäin.

Kylläpä tuli taas kämmättyä oikeen kunnolla! Tuntuu että kaikkeen mihin ryhtyy, niin ne jää puolitiehen tai jotenkin vaan onnistuu pilaamaan kaiken. Toivottavasti tästä mieli kohenee joskus... Tein jotakin läheiselle ihmiselle, joka ei todellakaan ole ansainnut sitä.. Petin hänen luottamuksensa, jota voi olla vaikeaa saada takaisin.

Vitun kuningas alkoholi!! Lopentan sen käytön kokonaan.. Ei enää yhtään pulloa!

Kylläpä tuli taas kämmättyä oikeen kunnolla!.....

Vitun kuningas alkoholi!! Lopentan sen käytön kokonaan.. Ei enää yhtään pulloa!

Sama fiilis ollut itsellä viime kesänä, enkä oo sen jälkeen ottanut alkoholia!:thumbs: Toki lasillisen viiniä ym., mut tollaset kovat kännit vie multa kanssa kontrollin pois aivan totaalisesti. Eli ehdoton nou nou mulle.

Älä tee alkoholista luopumista pelkästään toisen takia, vaan tee se itses takia. On paljon helpompi tulla "sinuiksi" päätöksensä kanssa! Muuten käy niin, et 2-viikon päästä, kun vitutus on laskenut, niin uudestaan hakkaamaan päätään seinään:wall: ja raitille ryyppään.

Itseasiassa olen kuullut monasti käytettävän juuri sanaa "syöstävä" kyseisessä lausahduksessa. Merkitys on sitten hämärän peitossa, joku linguisti voi sitten kertoa tarkemmin.

Eiku huutaa kuin syötävä.
Jotakuta syödään elävältä, kts. toinen jalka meni jo, toista järsittynä takareittämyöten.
:rolleyes:

Back
Ylös Bottom