Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Maha on iha sekasin, viime yön sai ravata vessassa. Aamupäivä meni ihan ok, mut nyt sama stanan ralli tuntuu alkavan :wall:

Tulihan se paljon pelätty flunssa sieltä lopultakin, vaikka kuvittelin että nyt on niin hyvin syöty monipuolisesti, huolehdittu vitamiinien saannista ja kalorit ollut plussalla, että flunssan pitäisi pysyä loitolla. No kyllä tässä suhteellisen pitkään tulikin terve oltua, mutta nyt sitten tulee taas tauko treeneihin ja vituttaa.. mutta minkäs teet. Nenä vuotaa, kurkku on kipeä, pientä kuumetta meinaa painaa ylle.. ja viikonloppukin edessä. :curs:

Että osaakin mennä kaikki päin helvettiä. Ihmissuhteet on aivan solmussa. Vittu kun ei tiedä miten päin olisi. On taas semmoinen hetki, että on äärettömän vaikea nähdä valoa tunnelin päässä.
Ainoa positiivinen puoli tässä on se, että töissä sujuu ehkä paremmin kuin koskaan. Tulee painettua töitä pää puuduksissa ettei jää tyhjää aikaa miettiä kaikkea muuta paskaa. Vapaapäivät on ihan yliarvostettuja. Kai tästä joku burn-out vielä seuraa.... Se vielä puuttuukin.

Vidduuh kurkku on ollut viikon kipee. Mitään muuta, ei nuhaa, ei yskää, kuumetta ole mut toi kurkku tuntuu niin vammaselta aina kun nielaisee. :curs:

Mä olen varmaan maailmankaikkeuden ainoa ihminen, jota vituttaa aina sanomalehtiä lukiessaan. Tänäänkin kerrotaan reilun vuoden ikäisestä lapsesta, jonka vanhemmat ovat teipanneet ja sulkeneet styrox-laatikkoon, sekä juottaneet olutta ja viinaa. :itku: Siis voi helvetti mikä ihmisiä vaivaa?? Eikö hemmetti vie aikuisella ihmisellä ole järkeä päässä olla tekemättä lapsia, jos niistä ei osaa pitää huolta?
Ihan turha avautuminen, mutta kyllä jurppii.

iltalehti sanoi:
"26.1.2007
Susan tekee kirjan Matista

Espoolaisen Susan Kurosen ja pääministeri Matti Vanhasen (kesk) suhde ikuistuu kansien väliin."

Eijjumalauta...

Ei vittu tuota susannaa. Liikkuuko sen akan päässä mitään järkevää? Toivottavasti raha on ainoa syy tuohon julkisuudessa pysymiseen mutta silti voisi vähän ajatella että onko masasta kivaa moinen ruotiminen. Veikkaan että herraa kaduttaa tässä vaiheessa kyseiseen neitoon sekaantuminen, mielisairaat ihmiset ovat aina huonoja seurustelukumppaneita. EDIT: Kauan ne kerkes ees seurustelee, jotain vuoden vai? Pitäsköhän itekin alkaa kirjoittelee jotain elämänkertaromaania jokaisesta naisesta jonka tapaa, olisko halukkaita ostajia tiedossa? :lol2:

Mä olen varmaan maailmankaikkeuden ainoa ihminen, jota vituttaa aina sanomalehtiä lukiessaan.

Et ole. Itse lopetin vastaavien syitten takia (11/9 ja sen seuraukset) uutisten seuraamisen pariksi vuodeksi...

...Eikö hemmetti vie aikuisella ihmisellä ole järkeä päässä olla tekemättä lapsia, jos niistä ei osaa pitää huolta?

Kyllä tuossa taitaa olla kyse jo jostain muusta kuin osaamattomuudesta pitää toisesta ihmisestä huolta.

Olen viikon odottanut lääkärille pääsyä kuukauden jatkuneen kuumeilun jälkeen ja odotukseni huipentuu, kun ajanvaraustäti aamusella soittaa, että aikani on peruttu tohtorinaisen lapsen sairastuttua. Hypätkööt kaivoon molemmat.

Käykö teidän salilla sitten ihan enemmänki näitä latino gang bangereita?
Tuleeko siellä kovia jengisotia "turfien" eli penkin ja kyykyn hallinnasta :)

Onneks meillä on vielä suomalainen sali ilman mitään latinoita ynnä muita taatelintallaajia.
Yks venäläinen käy mutta hyvä tyyppi.
Kannattaa asua Kouvolan peräkylässä :)

oltiin kaverin kanssa tuolla paikallisella salilla ja keskusteltiin siinä sarjojen välissä hitusen. Sönkötettiin jotakin safkasta ja tää sanoo "toiset syö vähän, että voivat kävellä ilman paitaa kesällä, mie syön paljon, että voin kävellä ilman paitaa talvella.":)

Sillon ainaki repes hiukan :D

^^ Mutta varsin hyvä kommentti

Back
Ylös Bottom