:lol2:Ja ennekaikkea: poistakaa ne perkeleen uberaskeettiset punttipiskit joita mä en koskaan saa. Saatana.
Illalla mä hirttäydyn ylätaljaan tai aiheutan ittelleni sydärin jalkaprässissä.
Sori.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2:Ja ennekaikkea: poistakaa ne perkeleen uberaskeettiset punttipiskit joita mä en koskaan saa. Saatana.
Mä ainakin "ihailen" mun hauista samalla ku teen just tollasta keskitettyä hauiskääntöä esim. käsipainolla scottipenkissä. Siitä näkee hyvin missä kohtaa hauis on supistunut huippuunsa eikä kannata ylemmäs nostaa jotta paine pysyisi kokoajan hauiksella ja maksimaalinen punppi saadaan aikaiseksi. Joskus se vaatii jopa hieman hihan nostamista jos on iso t-paita päällä...Toinen jantteri teki keskittynyttä hauiskääntöä T-paidan hiha rullattuna olkapään päälle ja peilistä palaa hartaasti ihaillen. Sarjan päätyttyä hiha alas, toinen ylös, ja toisen palan ihailun vuoro. Onnistuu se näinkin.
Mä ainakin "ihailen" mun hauista samalla ku teen just tollasta keskitettyä hauiskääntöä esim. käsipainolla scottipenkissä. Siitä näkee hyvin missä kohtaa hauis on supistunut huippuunsa eikä kannata ylemmäs nostaa jotta paine pysyisi kokoajan hauiksella ja maksimaalinen punppi saadaan aikaiseksi. Joskus se vaatii jopa hieman hihan nostamista jos on iso t-paita päällä...
No se julli karju kuin syöstävä kyykätessään jättimalmeilla, ja me reveteään tyhmyyttämme isolla porukalla vaikka kuinka monta kertaa.
Tarkoittaa todennäköisesti, että se kaveri huusi kuin syötävä.
hei ookkonää joku neiti :D yleensä treenataan treenaamisen vuoks,ei sen et mitä joku kenestäki ajattelee:thumbs:
emmä ainakaa usko että ketään salil jaksaa kiinnostaa kun teen joskus hauista sillai ovelasti peppu maassa kyynärpäät tuettuna penkille..onhan sinne penkin alle rämpiminen,mut hyvä liike vaikken osannukkaan sitä selittää.
ja tottunut pelkkiin levareihin myös hauista tehtäessä"Kiitos hakemuksestasi. Saimme paljon hyviä hakemuksia ja moni osaava
ammattilainen oli kiinnostunut yrityksestämme ja meillä tarjolla
olevista haasteista.
Tällä kertaa valitsimme avoinna olleeseen tehtävään toisen henkilön.
Toivomme, että xxx-ryhmässä avautuisi myöhemmin Sinua kiinnostavia
tehtäviä."
Taas!:0:
Poistakaa tämä viesti. Postakaa mut. Ja ennekaikkea: poistakaa ne perkeleen uberaskeettiset punttipiskit joita mä en koskaan saa. Saatana.
Kylläpä tuli taas kämmättyä oikeen kunnolla!.....
Vitun kuningas alkoholi!! Lopentan sen käytön kokonaan.. Ei enää yhtään pulloa!
Itseasiassa olen kuullut monasti käytettävän juuri sanaa "syöstävä" kyseisessä lausahduksessa. Merkitys on sitten hämärän peitossa, joku linguisti voi sitten kertoa tarkemmin.

Tarkoittaa todennäköisesti, että se kaveri huusi kuin syötävä.