kuka oikeesti vääntää hauista tolleen maassa? Meidän salilla ainakin sen verta paskaset lattiatkin ja joku luulee vaan että on saanut kohtauksen, kun jos jää vielä siihen huilaamaan sarjojen välissä
Esim. minä teen. Sitävarten salilla on niitä jumppamattoja että sellaisen voi laittaa alleen. Hiton hyvä liike tuo, paras hauisliike jonka taljalla voi tehdä.
Ekaks huitasin tossa päivällä puolen litran vesikipon suoraan tietokoneen näppiksen päälle. Sen jälkeen rupesin tekemään salille lähtöä ja keittelemään kahvia. Kahvinkeitin porisemaan ja aloin siinä pakkailemaan salikamoja kun havahduin että kahvit menee pitkin tiskipöytää ja liruu lattialle. Olin sitten unohtanu laittaa pannun sinne keittimen alle.:D Sit rupes jo pinna olemaan sen verran kireellä että siivosin jäljet ja läksin kipin kapin salille. No reeni meni sentään ihan OK mutta tullessani salin parkkipaikalle reenin jälkeen huomasin ikkunassa pysäköintivirhemaksun. Alueella on rajoitettu pysäköintiaika 2h enkä ollut muistanut laittaa pysäköintikiekkoa ollenkaan.:curs: Ja kuinkakohan monta kertaa olen ilkkunut muille samasta asiasta kun eivät muista tai viitsi laittaa kyseisellä paikalla kiekkoa ikkunaan ja sakot napsahtaa.:wall: No loppujen lopuks aika turhaan mä kitisen täällä pikkuasioista mutta kun vituttaa niin vituttaa.
En vaan sattunut löytämään kuvaa juuri kyseisestä liikkeestä, mutta sen sijaan löysin tuon ja vähän verbaalisesti kuvailin sitä lisää, jotta sun pikku mielikuvitus voisi hahmottaa sen liikkeen sitten lopulta siellä pääkopan sisällä kokonaisuudessaan, mutta turha toivo näköjään. Hieman suosittelisin laittamaan valoja päälle.