Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kuka oikeesti vääntää hauista tolleen maassa? Meidän salilla ainakin sen verta paskaset lattiatkin ja joku luulee vaan että on saanut kohtauksen, kun jos jää vielä siihen huilaamaan sarjojen välissä

Esim. minä teen. Sitävarten salilla on niitä jumppamattoja että sellaisen voi laittaa alleen. Hiton hyvä liike tuo, paras hauisliike jonka taljalla voi tehdä.

Pikkasen kyrpä otassa ollu tänään eikä johdu mistään muusta kuin omasta hölmöydestä ja hajamielisyydestä. Tiedä sitten aiheuttaako tää dieetti tuota tyhjäpäisyyttä.:) Ekaks huitasin tossa päivällä puolen litran vesikipon suoraan tietokoneen näppiksen päälle. Sen jälkeen rupesin tekemään salille lähtöä ja keittelemään kahvia. Kahvinkeitin porisemaan ja aloin siinä pakkailemaan salikamoja kun havahduin että kahvit menee pitkin tiskipöytää ja liruu lattialle. Olin sitten unohtanu laittaa pannun sinne keittimen alle.:D Sit rupes jo pinna olemaan sen verran kireellä että siivosin jäljet ja läksin kipin kapin salille. No reeni meni sentään ihan OK mutta tullessani salin parkkipaikalle reenin jälkeen huomasin ikkunassa pysäköintivirhemaksun. Alueella on rajoitettu pysäköintiaika 2h enkä ollut muistanut laittaa pysäköintikiekkoa ollenkaan.:curs: Ja kuinkakohan monta kertaa olen ilkkunut muille samasta asiasta kun eivät muista tai viitsi laittaa kyseisellä paikalla kiekkoa ikkunaan ja sakot napsahtaa.:wall: No loppujen lopuks aika turhaan mä kitisen täällä pikkuasioista mutta kun vituttaa niin vituttaa.:)

Voi jumalauta. Sulle pitää siis vääntää ihan rautalangasta? Tossa sanoin, että se liike tehdään myös siinä alataljassa missä on se istuinosa TÄHÄN TAPAAN. Tiedätkö mitä se tarkoittaa? No minäpä kerron. Se tarkoittaa sitä, että se tehdään juuri vastaavanlaisesti siinä alataljassakin, mutta kas kummaa: selkä sitä istuinosaa vasten! :eek: En vaan sattunut löytämään kuvaa juuri kyseisestä liikkeestä, mutta sen sijaan löysin tuon ja vähän verbaalisesti kuvailin sitä lisää, jotta sun pikku mielikuvitus voisi hahmottaa sen liikkeen sitten lopulta siellä pääkopan sisällä kokonaisuudessaan, mutta turha toivo näköjään. Hieman suosittelisin laittamaan valoja päälle. :david:

Just just. Eka piti kirjottaa samalla mitalla takas mutta minkäs sää itselles voit.
Tsemiä:thumbs: :piis:

Ei jumalauta, harvoin on kotona-asuminen näin kivaa. Vittu paskaa sataa ovista ja ikkunoista. Ostetaan digiboksi --> digiboksi paskaksi. Tietysti mun vika, mutta ai ai kun ei olekkaan. Tällöin olen siis ylimielinen paskiainen, mitä vittua? Ja kaikki muu sitten pakataan samaan paskaan mukaan: itsekeskeinen paska, yhteistyökyvytön, idootti jne. Pitänee varmaan muuttaa mahd. pian kotoa että sais edes perhesuhteet säilymään....

:offtopic: :offtopic: poismuutto on muuten ihan priima-tapa parantaa välejä äiskä-iskä osastolle, vielä kun muuttaa maasta. Mä olen hyvä esimerkki, että aikaisemmin en ollut minkäänlaisissa puheväleissä äitiini, intin aikana en puhunut sille puoleenvuoteen sanaakaan, edes lomilla, enkä kertaakaan soittanut, iskälle soitin että tulee asemalta hakemaan. Iskän kanssa saatoin välillä jutellakin.
Nyt kun asun hollannissa, äiti soittelee harva se päivä, ja isäukon kanssakin tulee juteltua pari kertaa viikossa.. Ja ystävälliseen sävyyn, ei pelkkää kuittailua, niinkuin aikanaan. Kannattaa siis muuttaa mahdollisimman kauas, niin välit korjaantuu jo jossain puolessa vuodessa. suosittelen! :offtopic:

Niin ja nyt itse aiheeseen, Vituttaa ihan törkeästi vilakka sää, täällä oli eilen 2 astetta kun kaverin kanssa käytii juoksemassa.. aurinkoista onneksi koko ajan. vain aika kylmää. vituttaa myöskin yksinäistellä viikkokaupalla tekemättä mitään järkevää. no ei sen niin väliä oo..

edit, nii unohtu että kaikista eniten vituttaa pilveä polttelevat naapurit! kannabiksen haju tulee ilmastoinnin mukana ja meillä haisee nyt ihan joka ilta. prkl!.. eikä voi ees poliisille soittaa, kun hollannissa kerran ollaan.. Oisimpa suomessa, ni naapurit lähtis rosiksee aika salamaan!

Perjantaina tuli eräs "sali-Tomppana" tunnettu kaveri (ehkä vähän yli 40v normaalivartaloinen kaveri, ei mikään järin suuri) pitkästä aikaa salille samaan aikaan kun olin siellä. Tomppa meni huutamaan jollekki dippiä tekevälle jannulle : "katopa ko oon taas leventyny! Kyllä se mukavaa ko kova työ palkitaan! Ei meinaa ees peiliin mahtua koko mies! Mulla on täälä takin alla neljä paitaa!" sitte se tulee kätteleen mua ja kaveria ja esittelee ittensä ja höpisee sekavia siittä kuin hyvä sali kyseinen sali on. "ei mua tartte pelätä vaikka iso mies oonki, ihmisiä me vaan kaikki ollaan. ELÄ JA ANNA TOISTEN ELÄÄ, ELÄ JA ANNA TOISTEN ELÄÄ....USKO JA ANNA TOISTEN USKOA....TOIVO JA ANNA TOISTEN TOIVOA! Tuossa kohtaa lähdin pois:david:

Sama jätkä oli torstaina ollut yhen koulukaverin kans samaan aikaan urheilutalon saunassa ja pullistellut tälle ja sanonut "eikö ookki mahtava kroppa? pikkusen isot kädet!" juttu jatkuu:"eilen ku olin uimahallissa niin siihen tuli 3 jotain muijaa kysymään että, hei ekkös sää oo se Tomppa? mää vastasin että kyllähän mää oon niin nämä siihen että: jumalauta tomppa sulla on hyvä kroppa!" :kippis1:

Kaverilla ei taida olla ihan kaikki kotona:lol2:

Perjantaina tuli eräs "sali-Tomppana" tunnettu kaveri ...
Kaverilla ei taida olla ihan kaikki kotona:lol2:

Tuo Tomppa on vissiin aika legenda Kokkolassa, kerran itsekin tavannut kun sukulaisissa olin ja tuli itsensä esittelemäään kun uusia ihmisiä oli salilla. Ei kyllä ainakaan itsetunnon puutteesta voi kaveria syyttää. :hyper:

Mitäs huvittavaa siinä on? Itselläni on 3kpl välilevyn pullistumia ja vyötä
täytyy käyttää esim. hauis käännössä tai kun tekee vatsaa maaten
selällään painojen kanssa.

Eikö aivot raksuta sen vertaa että ehkä kyseisellä henkilöllä voisi
olla ehkä joku vamma! Vaan eikun heti leimataan :curs:

Minua vaivaa hyppääjän polvi, pahimmillaan olin 3kk pois kaikesta treenistä mihin jalkoja tarvitaan, myös portaiden nousu oli puolimahdotonta pari viikkoa!
Kun aloin kuntoutua, lääkärin suosituksesta aloin tekemään reiden ojennuksia lyhyellä liikeradalla, pienellä painolla ja suurilla toistomäärillä.
Aina laittaessani painoja aloin tuntemaan hymyilyä selkäni takana, varsinkin kun aloin tekemään toistoja niin olin varma että treenaustyylini herättää hilpeyttä.
En välittänyt, eihän kukaan tiennyt vammastani.

T. O

Ensinnäkin :offtopic: eli komppaan indicaa tossa muuttoasiassa täysin.

Ja vituttaa niin helvetisti kun on kaamea darra.

Täytyykin ruveta kyyläämään tarkemmin noita sun liikkeitä ja kirjoitella niistä sitten tänne että taas siellä salilla joku nuori tyttö teki ihan outoja viritelmiä. ;)

ai sä et oo bongannu viel :D ? no voithan sä aina musta komediaa ku puhisen ja röhisen ku epänormaali sika vähintään :D

Tapahtui useampi viikko sitten:

Ajan autolla musiikki täysillä tietenkin (jolloin koko auto pomppii), pikkuhiljaa alkaa auto tärisemään enemmän ja enemmän. Käännän musiikin pois ja huomaan, että ohjauspyörän puolat ovat reilusti kallellaan oikealle, vaikka tie on suora (normaalisti puolat vaakatasossa). Muutenkin ihmetteli miksi puoltaa vasemmalle niin kovasti.

No, fiksuna jätkänä aikani pähkäiltyäni tajusin ettei nyt ole kaikki kohdillaan. Ajoin vielä noin kilometrin sopivaan pysähtymispaikkaan, huoltiksen pihalle. Yllätys yllätys vasen eturengas puhki. Eipä siinä mitään, olen vaihtanut vanhempien autojen renkaat jo pikkukakarasta, joten töihin vaan. Ja kyllä meinasi itku tulla kun näki auton oman tunkin (yleensä käytetty kunnollista tunkkia), joka näytti sellaiselta lasten lelulta, jonka voi itse koota. No, seuraavaksi etsin työkalut. Ja eihän niitä tietenkään löydy vararenkaan lähistöltä. Pari kirosanaa ja huoltikselta kysymään lainaksi avaajaa. Eipä löydy. Puhelu ukolle ja kas kummaa työkalut on jemmattu perkeleen etupenkin alle. No, eikun löysäämään pultit. Mutta, eikö ne renkaat ole sitten viimeksi vaihdettu jossain vitun rengasvaihtoliikkeessä, jolloin pultit on koneilla vedetty niin saatanan tiukalle ja avaimen vipuvarsi on sellainen, että mahtuu yksi ja puoli kättä. No, noin vartin päästä pultit auki ja rengas vaihtoon. Jes! Kädet kyynärpäihin asti paskassa.

No, seuraavana päivänä ukko käy rengasliikkeessä hakemassa uuden (kitka)renkaan, ja siellä oli sattumalta käytetty samanlainen rengas, jonka sai halvalla. Kotimatkalla ukkolta oli puhjennut oikea eturengas (ei se mikä minulta oli puhjennut edellisenä päivänä). No perskuta rallaa! Sen renkaan sisältä löytyi ruuvi..

Ei vain voi olla näin paska munkki! Silloin vitutti aika ankarasti, nykyään pystyy jo nauramaan asialle.

Tänään oli pientä komedian poikasta kun Joku 16w Kaveri tuli salille ja käveli tukka hulmuten prässin luo. Katteli sitä sit hetken ja rupes lastaamaan. Ensin 20 kilon kiekko toiselle puolelle. Seuraavaksi 15 kilon kiekko Toiselle puolelle ja lopulta 10 kilon kiekko vielä siihen 20 kaveriks. :) Ei siin muute mittää mut ilme oli loistava kun se kuljeskeli salia ympäri otsa mutrussa ja sormi suussa miettien että mitä tähän lykkäis. Irtos Hymy. Kiitos hänelle :P

Ja onhan tuota Komediaa itsekki tullu aiheutettua monen monta kertaa. Tuli just nyt mieleen kun Ihan alkuaikoina käytiin kaverin kanssa ja hän aina anto tangon penkissä siitä telineiltä mulle käsille. Hirvee psyykkaus ja sihinä hampaiden välistä ja just lentää hirvee sylkikaari hampaiden välistä suoraan kaverin silmään kun se irvistelee siinä mun naaman edessä. :rolleyes: Noh kaveri tuumaa vaan että on meillä suihku kotonaki ja pyyhkäsee räät silmistä, samalla ku meikä repee ihan totaalisesti ja kuolee sinne tangon alle. Tanko+Painot saa aina vähän extrapainoo kun varmistaja ja penkkaaja Repee molemmat. :D Saatiin outoja katseita ja repesin joka kerta kun yritin Uudestaan :david: Ei penkattu sinä päivänä perkele!

no tuskimpa tuosta viel kovin pitkää kakkua suomessakaan saa:rolleyes:

eipä saa, ei, mutta toisia kunnioittavat polttelijat voisi sentää mennä parvekkeelle sauhuille :offtopic:

vituttaa taas puida ihmissuhdeasioita mesessä tyttöjen kanssa..:) linja lipsuu rankast.
vituttaa myöskin jollain eksoottisella kielellä koko illan riidelleet naapurit. ei jaksa kuunnella ku ei ees tajua mitään siitä

Pyöränkumi oli lotossa luennolta tullessa joten 8km kotimatkasta tuli melkonen painajais-aerobinen lumimyräkän pienellä myötävaikutuksella.

Mua vituttaa kun punttaavat miehet ei ole baarissa silloin kun mä olen -eli tänä iltana. Olin lähes selvinpäin, en ees polttanu ja tanssin ja olin niin vitun sosiaalinen ja YHTÄÄN EI OLLU. Ja vaikka olis ollukki niin en olisi kuitenkaan kehdannut käydä juttelemassa kun en ole niin hirveen haba. Vituttaa tämä saatanan itsesäälikin.
Nyt haisen pahalle ja kirjotan tätä sontaa ja toivon aamulla etten olisi kirjoittanut. Poistakaa tämä viesti. Postakaa mut. Ja ennekaikkea: poistakaa ne perkeleen uberaskeettiset punttipiskit joita mä en koskaan saa. Saatana.

Illalla mä hirttäydyn ylätaljaan tai aiheutan ittelleni sydärin jalkaprässissä.

*menee oksentamaan*

Flunssan iski taas :( . Oltiin avon kanssa laivalla ja siellä ilmastointi puhalsi aika kovaa, joten siitä tais tää sitten tulla. Menee taas loppuviikko levätessä.
Noh, kyllä se tästä.

Vituttaa korea ja korealaiset, jotka olevinaan tajuavat englantia, mutta eivat kuitenkaan oikeasti tajua mitaan. Hymyilevat vaan ja sanovat yes yes.

Back
Ylös Bottom