Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

nyt kyllä kanssa vituttaa, todella. ärsyttää maksaa asunnonvälittäjälle aivan tyhjästä, olis pitänyt vaan taas tajuta myydä itse kämppä. vituttaa aivan ******sti.

Vituttaa äärimmäisen paljon oman dippatyön kirjoitus. Päivät menee prkl 8 tuntia duunissa ja illat saa kotona kirjotella. Motivaatio on nollissa:curs: Tääkään vitun työ loppujen lopuks kuitenkaan edes kiinnosta ketään:curs:

Paskaa...

Oon mädäntynyt 13kk inssin papereiden kaa varastomiehen hommissa 1,7K€/kk. Pääsen työhaastatteluun toiseen paikkaan mutta pomo itkee eikä haluis päästää mua sinne. Sanoin että maksa sitten lisää palkkaa ja se itki vielä kovemmin tarjoten 50€ lisää. Oon tehnyt kuitenkin hommat viimesen päälle ja sit tollanen haista paska tarjous. Muutama satanen ois riittänyt, kiitoksia on kyllä satanut mutta kuka niillä elää? Se o loppu ny! Vien pomolle paperit pöydälle huomenna.

Ihastuin ihan kybällä yhteen mimmiin lomareissulla ja annoin palaa ja kivaa oli! Annoin numeroni vaan ei viestejä ei mitään 3-päivään. Hassua miten yks ämmä voi sekoittaa miehen pään niin hyvin... Tuon mimmin kaa en ois rahaa säästellyt vaan oisin antanut palaa, mikä tuntuu näin jälkeenpäin hyvin omituiselta ajatukselta. Varsinkin kun olen aina ihmetellyt että miksi ihmiset eivät tee avioehtoja... Koskaan ennen ollut tuollaista tunnetta edes seurustellessa. Jäätävää...

Tääkään vitun työ loppujen lopuks kuitenkaan edes kiinnosta ketään
Ja tavallisesti kaikkein vähiten sen kirjoittajaa.

Pitäisi lähteä kotiin töistä ja auto näyttää olevan jättimäinen jääpallo aamun lumisateen jäljiltä. Ja sen yhden haahkan kanssa meni päivällä hermot totaalisesti. Onneksi on huominen... eiku sehän on jo tänään. :D

Vitutti kuin pientä eläintä kun joku viiksihomo toyotallaan kiilasi kaupan parkkipaikalta lähtiessä, tilaa jäi väliin noin sentti. Tietysti vittu tööttäsin torvella. Homo pysäytti keskelle kaistaa ja suojatietä, käveli ovelle ja alkoi vittuilla että oliko jotain asiaa. Vittu että teki mieli leipoa vanhaa kyrpää turpaan. Siis mikä saa ihmisen noin kyrväksi että omista töppäilyistä huomauttava on se suurin syyllinen ja konna? Olisi pitänyt mennä ottamaan sen avaimet lukosta ja nakata ojaan. Miksi kaikki hyvät ideat tulevat minuutin liian myöhään?

Vittu.

Vittu...

Sain kunnianloukkaussyytteen nettikirjottelusta parin kaverin kans. Perkele.
Toivotaan ettei mee läpi, kohtahan sen näkee :D

Vittu...

Oletko syyllinen? Minua vituttavat yli kaiken nettikiusaajat. :whip:

Kerro nyt vielä mitkä sanankäänteet saivat kohteen kiehahtamaan?

Vittu...

Hillosta vai?

kävin äsken katsastamassa autoa ensimmäistä kertaa uudella asuinpaikkakunnallani ja tuloksena se,että katsastusmies huomasi autossa olevan "luvaton" madallusalustasarja, sarja on asennettu kahteensataan vastaavaan numeroituun sporttimalliin maahantuojan toimesta heti kun autot on suomeen saapuneet ja muutoskatsastus olisi kuulunut autoliikkeelle ennen auton luovuttamista ensimmäiselle omistajalle. 70e lisämaksu muutoskatsastuksesta jollen saa jollain konstia autoliikettä maksamaan tuota virhettään nyt kuuden vuoden jälkeen ostosta:wall:

Autoliike laittoi maahantuojan ottamaan yhteyttä AKEen joka puolestaan otti yhteyttä katsastuksen hylänneeseen katsastusmieheen,soitti sitten aamulla että "tule hakemaan leima autoon" ja vältyin tuolta muutoskatsastukselta ja 70lisämaksulta,aina ei kannata siis tyytyä muiden tekemiin päätöksiin :)

jam.jpg

Ihan saatanallinen viikko takana eikä ole helpostusta tulossa. Kiitos työkaverin joka päätti hilpaista ja jättää mut tänne yksin. Voi vittu sentään, mulla oli mukavan rento duuni. Voi perse.

Oli tossa eilen salilla yksi "tulevaisuuden toivo" varmaan 5-vuotias poika isänsä kanssa. Poika viritteli jotain nosturi viritelmää nyppynaruista dippi telineeseen ja yritti nostaa tommosta vyötä (jolla saadaan lisäpainoja dippiin ja leuanvetoon), aina sillä kuitenkin jotenkin vain se naru luiskahti alas. Vieressä tein reiden ojennus laitetta. Oli naurussa pitelemistä. :D

Tänää oli pahin vitsi!
Mua pari vuotta vanhempi kyniskuikelohevari tuli pipo ja huppu pääs "treenaa." Koitti kerran 12 kilon käsipainoo mutta tais olla liian kova pala. Sit rikkomaan penkkiennätys 45 kiloa ja pyys jotai varmistamaa sielt. Siihen se jäiki. Tyyppi oli siel n.10 minsaa.
Ois pitäny ottaa kuva oli niin pelle tyyppi. Just sellain "jee mä oon pimeyden prinssi paetkaa tulin hakkaa teiät kaikki 666!11" Huppu ja pipo pääs saatana :D Siis kyl salille pitäs pukeutuu asiaankuuluvalla tavalla, en mäkää mikää kaasunaamari pääs siel pumppaa neuvostoliiton mantteli pääl.
Tänää meni itellä reenit murskahyvin :)
Treeniohjelmaani liittyivät rinnaleveto ja työntö sekä kyykky.

Perkeleen perkele...

Tänään salilla 20 minuutin treenin jälkeen huomasin että salin lattialle oli ilmestynyt vesilätäkkö. Sitten vilkasin treenikassiin ja huomasit että juomapullon korkki oli päässyt aukeamaan. Kaikki salikamppeet ovat likomärät ja kännykkä hajosi samalla...

Kohtalokas suihkureissu; putket jumissa ja kämppään vesitulva. SAATANA 3 tuntia pyyhittii lattioita ja kuskasin yhteensä 5 x 20 litraa vettä pihalle ennenku putkimies tuli ja sai röörit auki naapurin puolelta. Kuulemma ennenki sama juttu ollu. Onneksi saatii vesi pidettyä suurimmaksi osaksi suihku/wc tilassa. Vähän ehti olohuoneenkin puolelle.

Soitin omistajalle, se oli thaimaassa sitä ei kiinnostanu vitun vertaa. Noh, saattaa kiinnostaa kun palaa reissulta ja huomataan että laminaatin alla kosteutta jossain. :david: Sais maksaa mulle kuukauden vuokran kun pelastin sen kodin täystuholta, saatana pitäs kiinnostaa!

V*tuttaa kun meitin postikonttori vaihtui asiamiespostiksi Euromarketin info-pisteen hoidettavaksi. Ennen posti tuli about 12-13 aikoihin päivällä, nykyään tulee 17-18 maissa joka on persiistä kun tulee duunista about 16:45 maissa, niin turha käydä postilaatikolla vielä... :curs:

Back
Ylös Bottom