Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Älkää valittako turhasta, ja olkaa pienistäkin asioista kiitollinen.

Hyvä ystäni ei enää herännyt tänä aamuna kun vaimo meni herättämään.
Terve, kovaa treenaava voimannostaja ja vasta reilu nelikymppinen mies ilman sairauksia tai sydänvikoja ja vasta terveystarkastuksessa käyneenä.
Ei pysty käsittämään asiaa, toissapäivänä vielä soitteli minulle.

Mä olen todella pahoillani sun ystävän ja hänen perheensä puolesta.
Tuntuu pahalta vaikka ihan vieras ihminen näin kirjoittaa. Tuo kiitollisuuden muistaminen on joskus ihan liian vaikeaa. Itsestäänselvyydet pitäisi unohtaa. Mä katson taas peiliin ja pitkään, kun pääsen kotiin. Kiitos.

Laittamalla normipenkin (jalkapään) alle korokkeen, vaikkapa 6" lankun tai muutaman paksun painokiekon?

Tollasella kikkailulla saa vielä niskansa katkeamaan, kuten kävi yhdelle punnertajalle. Ei siinä, tyyppi itsekin myönsi ettei kyseessä ole penkkipunnerrus, vaan oma tavoite nostaa mahdollisimman paljon. Kuulemma olkapäät kestävät paremmin tuolla tavalla. Äkkiseltään vaikuttaa penkkipunnerrukselta, vaikkei siitä olekaan kyse. Tässä ohimennen otettu kuva...

ps. :lol2:

Jumalauta, toi vaatii jo taitoa...melkoinen fakiiri saa olla et saa lärvin ton näköseks :eek: ???!!!

Voi persereikä sentään! Töistä tullessa mersukuski kääntyi risteyksessä suoraan eteen niin se oli siinä :jahas: Meikäläisen auton kuskin puoleinen etukulma lävisti mersun syylärin. Joutuu huomenna viemään autoa korjattavaksi ja vakuutusyhtiössä käväsemään niin saavat huolehtia siitä maksupolitiikasta miten tykkäävät. No, onneksi ei mene omista vakuutuksista. Vituttaa vaan ku ihan turhaa hommaa tästä tulee itselle vaikka ei sentään kovin pahasti käynyt.

Ja tiedän sen kun huomenna aamulla herään niin niska tulee olemaan helvetin kipeä. Se on alkanut tuntumaan jo nyt hivenen epämiellyttävältä. No onneksi pääsee kuitenkin salille kun ei henkilövahinko tullut puolin eikä toisin :D

Oma moka, tai jotain

Tiputinpa sitten 62,5kg tangon kesken rinnallevedon polvelleni. Ei enää vituta kyllä yhtään niin ankarasti, kuin vähän aikaa sitten kun olin ilman tietoa vamman vakavuudesta.
3h Mariassa ja tulos oli että: "Ei siinä suurempia, ruhje. Lepuuttelet. Kylmää ja kipulääkettä tarpeen mukaan."

Tossa yks päivä olin penkkaamassa ja siihen viereiselle penkille tuli joku laiha intialainen jonku pissiksen kanssa. Se sitten kysy, et paljon tää tanko painaa,vastasin 20. Se laitto siihe 40 kg lisää = 60, meni ja ihan helvetin kapea ote ja yritti pää punasena punnertaa ja ei saanu.. Noh.. Kaveri pudotti painot kun ei jaksanu ja *TUM, TUM*, koko sali tärisi. Siinä pidättelin nauruja..

Aiheutin tänään komediaa itselleni.

Ajattelin kokeilla erästä toista paikallista punttisalia, yhtä kaupungin kolmesta punttisalista. Menin paikalle ja kyselin pääsiskö tutustumaan ilmaiseksi... no, kunnan työntekijä kun kyseessä oli niin enpä uskonutkaan saavani ilmaista tutustumista. Eli maksoin 3,5 euroa.

Vaihdoin treenivaatteet päälle, kofeiinit ja kreatiini naamaan ja testoa puhkuen salille...

... missä ei ollut yhtä ainutta kyykkypaikkaa eikä penkkiä. Käsipainot loppuivat 25kg:aan. Laitteisto koostui reiden lähentäjä-loitontajavehkeistä, ylätaljassa koko pakka oli 80kg. Ihme laitteita joka puolella joissa oli yksi yhteinen tekijä, aivan liian pieni pakka. Prässi"laite" oli pakalla toimiva, maximi 120kg. Pohkeet seisten -kone max. 100kg. Levyjä ei salilla ollut yhtään, jotenka en voinut ripustaa edes mitään mihinkään. :eek:

1-jakosella onkin niin helvetin hyvä treenata tollasessa paikassa. Hetken naureskelin vittuuntunutta naurua hiljakseen ittelleni, sitten lähdin pois.

Voihan sen 3,5 euroa huonomminkin tuhlata, menin sitten saunaan ja suihkuun edes kun tuli maksettua. :D

Ei voi nostaa mitään, ei voi kurkottaa mitään kaapista, nouseminen sängyltä/sohvalta kestää hetken, salille ei oo asiaa 4-6 viikkoon, ei saa edes talon ovea auki, nukuttua saa paremmin istualtaan kuin makuuasennossa. Vitun siistiä. Hyvä asia on sentään se, ettei oo kipuja.

Ei voi nostaa mitään, ei voi kurkottaa mitään kaapista, nouseminen sängyltä/sohvalta kestää hetken, salille ei oo asiaa 4-6 viikkoon, ei saa edes talon ovea auki, nukuttua saa paremmin istualtaan kuin makuuasennossa. Vitun siistiä. Hyvä asia on sentään se, ettei oo kipuja.
Oletko alottanu ryyppäämään? ;)

Prässi"laite" oli pakalla toimiva, maximi 120kg.
Hah, mäkin kävin kerran tutustumassa tämmöseen paikkaan, kun olin kuullut kehuja uusitusta ja hyvästä salista. Muah! Siellä prässin pakassa oli sentään romua hurjat 150 kg, mutta oli se aika hienoa kun tämmönenkin kääpiö pääs viuhtomaan kerrankin koko pakalla. :D

Oisko se sitten ollut naapurin mummo joka sitä salia mainosti, en muista.

Voi vitun perse sentään tätäkin päivää.. Mutsi ilmotti just, että olivat faijan kanssa allekirjoittaneet eropaperit. Vaikka tiesin tän päivän pian tulevan, niin silti se vituttaa ja surettaa ihan hemmetisti...:itku:

En liene ainoa, jota vituttavat nämä #¤%&* turhat kirkkopyhät, jolloin kaupat ovat kiinni ja saa järsiä kotona hapankorpunjämiä eikä pääse salille, koska tietysti sekin on kiinni tietäjien Betlehemiin saapumisen kunniaksi :curs:

Taas pakanaa sorretaan. Tosin saattaisi kyrsiä, vaikka olisin kristitty.

Back
Ylös Bottom